خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

 

Exhibition Booth Design

 

طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی و حضور در نمایشگاه را می توان به نوعی بهترین و ارزانترین نوع بازاریابی در نظر گرفت زیرا فروشنده و خریدار به صورت حضوری در مقابل یکدیگر قرار گرفته و موقعیتی بسیار مناسب جهت انجام داد و ستد شکل می گیرد. به همین دلیل نمایشگاه ها و استند فروشگاهی می توانند نقش بسیار مهمی جهت برند سازی و مطرح شدن محصولات تجاری در بازارها را ایفا نمایند.

 

انواع غرفه ی نمایشگاهی از نظر ساخت

 

- غرفه سازی به آن دسته از غرفه ها گفته می شود که در آنها ساخت و ساز صورت گیرد.

- غرفه آرایی که درآن ساخت و ساز آنچنانی وجود نخواهد داشت و فقط فضای غرفه با استفاده از سازه های نمایشگاهی مانند استند، پاپاپ، کانترو … دکور سازی می شود.

 

غرفه مدولار در اغلب نمایشگاه هایی که در همه کشورها برگزار می شود با غرف نرمال و تیپ مواجه هستیم که بصورت مشابه ساخته شده اند و بواسطه برگزارکننده ی نمایشگاه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرند.

با توجه به ساخته شدن این غرفه ها از قطعات پیش ساخته، استاندارد و قابل مونتاژ بودن آنها، به سیستمهای مدولار Modular Systems مشهورند.در این روش غرفه در زمان کوتاه ساخته و جهت چیدمان کالا آماده می گردد و از این لحاظ دارای راندمان فوق العاده ایست.

 

این غرفه ها بصورت نرمال شامل موارد زیر می باشند:

 

- کفپوش موکت با کیفیت متوسط

- دیواره های غرفه با استراکچر پروفیل آلومینیوم 6میلیمتری پرکننده متناسب با متراژ غرفه MDF -

- کتیبه یا سردرب غرفه

- نام غرفه

- نورپردازی متعارف

- پریز برق برای استند فروشگاهی

- یک یا چند عدد میز و صندلی همچنین بنابر صلاحدید برگزارکننده نمایشگاه ممکن است در حد فاصل غرفه ها لایت باکس،یا المان خاصی که عنوان نمایشگاه یا…را داراست نیز تعبیه شود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.