خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

سفر به استانبول

 

بازارها و مراکز خرید استانبول:

 

برای خرید در تعطیلات بازارها و مراکز خرید متنوعی با قیمت های مختلف در استانبول وجود دارد که مرکز خرید جواهر به  عنوان بزرگترین مرکز خرید در اروپا و دومین مرکز خرید بزرگ جهان در استانبول یکی از آنهاست.

 این مرکز در زمینی به مساحت 620.000 متر مربع واقع شده است.

 تور استانبول از مراکز خرید زیادب برخوردار است که الفبای سفر بازدید از سایر مراکز مانند استانبول فروم، مرکز پالادیوم و ... را هم به مسافران پیشنهاد می کند

 

آب و هوای استانبول:

 

برای مسافرانی که با تور مسافرتی ترکیه در نوروز 96 به استانبول سفر می کنند اطلاع از وضعیت آب و هوا یکی از دغدغه های اصلی است.

 دمای هوا در ترکیه به صورت تقریبی بین 7 تا 14 درجه است که شبها سردتر هم می شود پس حتما لباس گرم هم با خود به همراه داشته باشید.

 

قیمت وهزینه های سفر به استانبول:

 

استانبول منطقه ای است که در آن شرق آسیا به غرب اروپا متصل می شود شهری با جاذبه های گردشگری از قصرها و مسجدهای عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی و از جنگل و جزیره و دریا گرفته تا حمام‌های تاریخی، خیابان پرشور استقلال و میدان تقسیم، خرید در دنیای برندها و مراکز خرید اروپایی، سفر کردن به بخش آسیایی و دیدن استانبول غیر توریستی که زندگی عادی مردم در آن جریان دارد هم خالی از لطف نیست.

شما می توانید با کمترین هزینه همراه آژانس الفبای سفر باشید و با تمام ویژگی های این شهر آشنا شوید.

هزینه رفتن به استانبول با الفبای سفر معمولا کم و معقول است. بلیط هواپیما، پکیج های مختلف سفر به ترکیه، تورهای لحظه آخری با کمترین نرخ، تورهای نوروز 96 با بهترین قیمت، هتل های متنوع همه از ویژگی های سفر با الفبا است که با تنوع زیاد امکان بهترین انتخاب را به شما می دهد شما می توانید هر زمان که بخواهید در ایام عادی سال، تعطیلات نوروز و هر زمان که بخواهید  با تور های نوروزی و یا تور های لحظه آخری و آفرهای ویژه با بهترین قیمت به استانبول سفر کنید.

 گردش در این شهر و غذاها با قیمت ارزان در اختیار گردش گران قرار می گیرد کافه های کنار خیابان و دستفروشان هم همیشه در دسترس هستند سفر به  تور استانبول را هرچقدر هم که پر خرج در نظر بگیرید و لوکس سفر کنید با آژانس الفبای سفر باز هم سفر ارزان قیمت و کم دردسری را تجربه خواهید کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.