خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

بایدها و نبایدهای نمایشگاه

 

10مورد از باید ها و نباید های نمایشگاه

 

  با رعایت کردن در هنگام برگزاری نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی ، موفقیت خود را در نمایشگاه های بین المللی بیشتر کنید.

 

  بایدها

 

  1- اهداف واضح و مشخصی را برای نمایشگاه خود مشخص کنید. چگونه “ موفقیت” را تعریف می کنید؟

 

  2- تعیین کنید که شما چگونه می خواهیدROI (بازدهی سرمایه) برای رویداد نمایشگاهتان را اندازه گیری کنید. چگونه امتیاز خود را نگه می دارید؟

 

  3- با یک تبلیغ  بسیار خوب نمایشگاه خود را شروع کنید و دلیلی به بازدید کنندگان دهید که غرفه شما مقصد و هدف نمایشگاه می باشد.

 

  4- کارکنان و غرفه داران خود را آموزش دهید. آنها را برای انجام بهتر وظایفشان در غرفه نمایشگاه تکنیک های منحصر به فرد شرکت و تجهیزات دیگر مجهز کنید.

 

  5- اهداف خود را به موقع پیگیری و نمایشگاه خود را با یک طرح مدیریتی فوق العاده پیاده سازی کنید.

 

  نبایدها

 

  1- فقط از روی عادت در رویدادهای نمایشگاهی ثبت نام کردن و شرکت کردن. از ستاد برگزار کننده نمایشگاه بخواهید به شما  بگوید چرا باید امسال مجدداً در نمایشگاه شرکت کنید.

 

  2- غرفه خود را فقط برای رضایت و افتخار خودتان طراحی کنید. هدف از طراحی این است که پیام نمایشگاهتان را به بازدید کننده برساند.

 

  3- قرار دادن کارت های ویزیت و بروشورها در یک ظرف : اگر شما می خواهید همچین کاری کنید، زحمت رفتن به نمایشگاه را نکشید.

 

  4- 3 روز پشت میز نشستن و گفتن عجب نمایشگاه پستی. برای استقبال از بازدید کنندگان خود در نمایشگاه بسیار مشتاق باشید ( ودنبال بهترین پیشنهادات و فرصتها باشید)

 

  5-  پیشنهادات و مشتریان خود  را برای 3 ماه بعد از نمایشگاه ترک کردن. یک برنامه قوی و منظم برای پیگیری و جلب نظر آنها بعد از نمایشگاه داشته باشید.

 

  با داشتن این نکات نمایشگاهی، خود را برای شروع موفقیت در نمایشگاه های بین المللی آماده کنید.

با ساخت غرفه با کیفیت و جذاب همراه تجهیزات نمایشگاهی ، مقصد و هدف نمایشگاهتان شوید و از رقیبهایتان پیشی بگیرید

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.