حضور در نمایشگاه برای بسیاری از شرکت ها بعنوان یک اولویت بزرگ در امر بازاریابی و فروش کالا یا خدمات و عقد قرارداد های تجاری محسوب می شود.
در این میان رقابت در بین شرکت های بزرگ بسیار تنگاتنگ است،از همین رو تلاش می کنند تا در زمان حضور در نمایشگاه ها چهره متفاوتی از خود نشان دهند.
لذا انجام غرفه آرایی و دکوراسیون نمایشگاهی از ابزارهای مهم برای نشان دادن چهره ای توانمند و شکوهمند از شرکت بشمار می رود .
هر چقدر این غرفه آرایی اصولی و زیبا به چشم بیاید،نظر بازدید کنندگان را بهتر جلب می نماید و بر اعتبار شرکت می افزاید.
از این رو،شرکت صنعت نمایشگاهی ضمن توجه به این مهم، تلاش نموده است تا با کادر مجرب و متخصص خویش در ارایه طرح های زیبا و جذاب در غرفه سازی نمایشگاهی به شرکت های علاقه مند قدمی مؤثر در جهت پویایی و شکوهمندی شرکتهای متقاضی در نمایشگاه ها بردارد.
پس اگر مایل به داشتن چهره ای ماندگار و زیبا از شرکت خود در هر نمایشگاه در داخل و خارج از کشور هستید،این مقاله را مطالعه کنید.
داشتن یک غرفه منحصر به فرد و ترجیحاً عجیب و غریب، مشتریان و بازدیدکنندگان را ناخودآگاه به خود جذب می کند.
طبق آمار غرفه هایی که دارای دکوراسیون مناسبی بوده اند دارای مشتری بیشتری بوده و دکوراسیون مناسب و شیک نمایانگر یک شرکت خوب و مدیریت عالی است.
از طریق غرفه آرایی توأم با خلاقیت و نوآوری می توانید غرفه خود را به مکان خاص برای نمایش کالاها و یا خدمات خود قرار دهید.
عوامل مؤثر و مهم در غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی:
انتخاب محل مناسب غرفه و جانمایی دقیق و درست
انتخاب ابعاد و متراژ غرفه بر اساس امکانات دکوراسیون غرفه نمایشگاهی و بازدید کنندگان
طراحی مناسب غرفه
غرفه آرایی به روش مناسب چیدمان کالا و یا نصب و ارایه خدمات به ترتیب اهمیت
در نظر گرفتن مکانی جهت مذاکره با مشتریان در داخل غرفه
استفاده از آرم و لوگو در غرفه آرایی
نور پردازی مناسب و صحیح جهت ارایه خدمات به مشتریان
استفاده از لباس فرم مناسب برای کارمندان غرفه در تجهیزات نمایشگاهی
طراحی و تهیه بروشورهای تبلیغاتی که در محل غرفه ارایه می شود.