خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

موفقیت در نمایشگاه

 

-بی‌تردید هرچه اعتبار و آوازه نمایشگاه بیشتر باشد، امکان موفقیت شرکت ها در آن بیشتر می‌شود.

لذا سعی کنید در نمایشگاهی شرکت کنید که دارای اعتبار و آوازه خاصی باشد.

 

 

 -با دیگران رفتار دوستانه‌ای داشته باشید. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان غرفه شما ایستاده‌اند، شما نیز در غرفه خود بایستید.

 

- تا می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

هر اندازه که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، به همان اندازه امکان فروش شما بیشتر می‌شود.

 

 

-جسور باشید، سعی کنید کمرو نباشید، شما در نمایشگاه  و غرفه سازی نمایشگاهی شرکت کرده اید که کالاهای خود را بفروشید و مشتریان تازه‌ای پیدا کنید.

 

 - هریک از کالاها را به ‌منظور راحتی مشتریان به طور واضحی قیمت‌گذاری کنید.

 

 

- در هر نمایشگاه، عکس‌های متعددی از غرفه خود بگیرید.

 از تمام زوایای غرفه عکس بگیرید.

این‌کار نه تنها باعث می‌شود که سابقه‌ای از نمایشگاه برای شما باقی بماند، بلکه چنانچه عیب و ایرادی ازنظر غرفه‌آرایی و چیدمان وجود داشته باشد، کاملا مشخص و آشکار می‌گردد.

 

 

- تصور نکنید که با پایان پذیرفتن زمان برگزاری نمایشگاه کار شما نیز به اتمام رسیده‌است.

 بخش مهمی از کار تبلیغی شما هنوز باقی مانده‌است و آن پیگیری تماس‌ها و ارتباطاتی است که مربوط به بازدیدکنندگان غرفه شما در هنگام برگزاری نمایشگاه می‌باشد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.