طراحی و تولید غرفه نمایشگاه به عنوان یکی از مؤثرترین ابزار تبلیغات در معرفی واحدهای تولیدی و خدماتی و امکان ایجاد تعامل و رقابت سازنده همواره مورد تاکید سیاست گذاران کلان اقتصادی ، در سطح ملی و بین المللی می باشد که خود نیازمند برنامه ریزی حرفه ای و اجرای تخصصی است.
برای بسیاری از شرکت ها حضور در نمایشگاه ها و غرفه سازی نمایشگاهی به عنوان اولین و مهمترین اولویت مارکتینگ می باشد.
به یقین در صنوف مختلف تعدد شرکت هایی که رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر دارند آنها را به این مسیر رهنمون می نماید که از فرم ها و فضاهایی استفاده کنند که این شرکت ها را از دیگر رقبا در نظر مشتریان متمایز نماید .
پشتوانه تجربه اعضای آن در بخش های مختلف جامعه نمایشگاهی کشور و با اندیشه روزآمد و نگرش حرفه ای تشکیل و تا کنون اقدام به برگزاری نمایشگاه و جشنواره های مختلف و همچنین ارائه خدمات نمایشگاهی از جمله طراحی و ساخت غرفه در نمایشگاه و دکوراسیون داخلی به بیش از ده ها شرکت داخلی و خارجی نموده و توانسته است با برنامه ریزی تخصصی ، مدیریت اجرایی دقیق و به کار گیری تیم های متبحر ، کارنامه درخشانی ارائه نماید.
این شرکت سعی نموده با برنامه ریزی حرفه ای و مطالعات فنی و علمی اقدام به کسب مجوز و برگزاری نمایشگاه های موفق و هدفمند از طریق ایجاد فضای معرفی مناسب جهت صاحبان صنعت و خدمات به بازارهای تعریف شده نماید .
کلید طلائی این بخش در برپائی غرفه های موفق نمایشگاهی، استفاده از متخصصین حرفه ای و با تجربه است.
مزایای به خدمت گرفتن چنین متخصصان زبده ای عبارت است از:
• بهره مندی از مشاوره های کارآمد
• عدم هراس از چالش های احتمالی در حین کار
• استفاده بیشینه از پیمانکاران مرتبط و استفاده از تجهیزات نمایشگاهی
• حفظ تمرکز مشتریان بر روی احداث غرفه با بهره گیری از روش های مطمئن طراحی و اجرا.