خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

شرکت کننده در نمایشگاه

 

ویژگی هایی که یک شرکت کننده در نمایشگاه باید داشته باشد:

 

-         دارا بودن یک برنامه مشخص صادراتی کوتاه و بلند مدت در چهارچوب استراتژی توسعه فروش خود.

 

-         برخورداری از اعتبار کافی حرفه ای، از قبیل مدیریت کارآمد، سوابق روشن فعالیت، وضعیت مطلوب مالی و توان انجام تعهدات فورش به بهترین نحو در صورت عقد قرارداد با طرف خارجی.

 

-         داشتن کالا یا خدمات و یا تجهیزات نمایشگاهی قابل عرضه در سطح مطلوب بازار مورد نظر یا برخورداری از تناسب منطقی قیمت با کیفیت.

 

-         برخورداری از توان مالی کافی و سرفصل هزینه ای مشخص در چهارچوب بودجه شرکت برای تامین هزینه های برنامه توسعه صادرات، از جمله شرکت در نمایشگاه.

 

-         برخورداری از درک و آگاهی بالا راجع به لزوم همکاری با برگزارکنندگان نمایشگاه در نیل به اهداف مشترک خود و مرکز توسعه صادرات ایران.

 

 

ویژگی هایی که نماینده اعزامی از طرف شرکت ها باید داشته باشد

 

 

-         دارا بودن اختیارات کافی برای مذاکره و عقد قراداد با طرف خارجی

 

-         داشتن روحی همکاری قوی و تعهد برای نیل به اهداف شرکت و مرکز توسعه صادرات

 

-         مسوولیت پذیری بالا.

 

-         تسلط به یک زبان خارجی مانند خصوصیاتی که درباره مدیر نمایشگاه ذکر گردید.

 

-         داشتن شناخت دقیق از کالای عرضه شده توسط شرکت.

 

-         آگاهی و آموزش کافی در مورد قوانین و مقررات بازرگانی و اجتماعی کشور مقصد، قبل از اعزام.

 

-         برخورداری از قدرت مدیریت در ارتباط با عوامل حاضر در غرفه شرکت و سایر افراد مربوطه.

 

 

ویژکی هایی که یک فروشنده باید داشته باشد

 

 

-         ظاهر آراسته، حوصله، برخورد خوب و فعالیت زیاد.

 

-         داشتن اطلاعات دقیق از کالای عرضه شده در غرفه.

 

-         تسلط بهزبان انگلیسی و یا زبان مرتبط باموضوع نمایشگاه

 

-         داشتن حس مسوولیت، نظم و همکاری با رعایت مقررات و قوانین جاری بر نمایشگاه.

 

 

ویژگی های کالا:

 

 

-         تناسب مطلوب بین کیفیت و قیمت.

 

-         امکان سنجی ارایه کالا در نمایشگاه قبل از برگزاری غرفه سازی نمایشگاهی و نمایشگاه در بازار مقصد.

 

-         مسایل فنی مانند استاندارد داخلی و خارجی بسته بندی، طرح لیبل و دستورالعمل های نصب و همچنین تبلیغات کافی و موثر در ارتباط با کالا از قبیل پیش بینی شده باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.