اجرای هر نوع مراسمی(جشن تولد,عقد,عروسی , نامزدی, پاتختی, و غیره) نیازمند به علم, تجهیزات , کادر مجرب و متعهد , مکان و فضای مناسب , و مدیریت است.
در صورتی که هر یک از این موارد درست اجرا نشود مطمئناٌ مراسم شما زیبا و جداب برگزار نخواهد شد.
در این میان شما هستید که با تدبیر خود و با بهره گیری از امکاناتی که موسسات و شرکت های بر گزار کننده مراسم و خدمات مجالس دارند میتوانید به ایده ال ترین جشن خود برسید.تا هم شما و هم مهمانانتان لذت ببرید.
چند نکته مهم
1_اکثر مراسمات در سالن های اجتماعات,باغ ها,و منازل انجام میشود.جهت ایمنی و امنیت خانواده و صحت انجام خدمات به افرادی که دارای محل مشخص و تلفن ثابت هستند بهتر و راحت تر میتوان اعتماد کرد.
2_شماره تلفن های اعتباری تضمین و اعتباری برای برگزار کنندگان و ارائه دهندگان خدمات مجالس ایجاد نمی کنند مگر اطلاعات کافی از نوع اجرا و نیرمهای اجرایی ان موسسه داشته باشید.
3_بعضی از افرادی که خود را برگزار کننده مجالس می نامند و با یک موبایل با شما در تماس هستند از نیرو ها و کارمندان موسسات برگزار کننده مجالس دیگرهستند که به دلایل مختلف با ان موسسه قطع رابطه نموده اند.
این گونه افراد از تیپ و ظاهر بسیار شیکی برخوردارند و به راحتی و با جملات زیبا و نشان دادن چند فیلم کوتاه که غالباٌ برای همان موسسات اصلی است مشتریان را قانع می نمایند.
4_حتماٌقرارداد کامل با ذکر جزئیات برای تشریفات مجالس تنظیم کنید.
5_مفاد قرار داد را خوب بخوانید و سپس امضا کنید.
6_برگزار کننده مراسم خود را اگر از اینترنت پیدا می کنید توجه داشته باشید که تلفن های او را از سایت رسمی او بردارید و با افرادی که در سایت های آگهی تبلیغـاتی رایگان تبلیغات دارند هرگز اعتماد نکنید .
( سایت های رسمی شاید اگهی تبلیغاتی اینترنتی داشته باشند ولی در همه این تبلیغات لینک سایت رسمی خود را قرار می دهند )