خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

نکات مهم جشن و مراسم و کیک عروسی

 

خیلی از عروس خانوم های گل و آقا دامادهای عزیز قبل از جشن زیبای عروسی خود بایستی نکات ریز و خیلی مهمی را بدانند تا تصمیم ای درست و عاقلانه ای اتخاذ نمایند تا در جشن عروسی خود و بعد از آن غافلگیر نشوند.

 

در اینجا ما مباحث خیلی مهمی را در این مورد و خدمات مجالس بیان می نمائیم که امیدواریم برای عروس و دامادهای عزیز مفید واقع شوند.

 

در انتخاب کیک عروسی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

 

در اینجا به باید و نباید های کیک عروسی ( از پیدا کردن بهترین قناد تا انتخاب بهترین مدل ) میپردازیم .

 

 

1) یک قناد حرفه ای پیدا کنید

 

 

اگر قناد معروفی نمیشناسید ، پیدا کردن آن را به موسسه تشریفاتی خود بسپارید . قنادی را پیدا کنید که بتواند با توجه به بودجه موردنظر شما ، خواسته اتان را برآورده کند .

حتما تحقیقات لازم را اتجام بدهید ؛ برای این کار میتوانید از وب سایت های قنادی و یا از کسانی که کیک عروسی خوبی داشته اند ، بهره ببرید .

نکته قابل توجه این است که در قراردادتان حتما نکات زیر درج شده باشد :

ویژگی های مدل و طعم کیک ، مححل تحویل کیک ، تاریخ عروسی ، هزینه های مربوط به کیک ، هزینه نهایی ، شماره تماس فروشنده و قوانین لغو قرارداد و استرداد هزینه .

 

 

2) مسئله حمل و جابجایی کیک را در نظر داشته باشید

 

 

اگر میخواهید مطمئن شوید که کیک شما صحیح و سالم به مجلس می رسد و در صورت بروز هر مشکلی ، قنادی موردنظر مسئولیت آن را به عهده میگیرد ، پس تمام موارد لازم در مورد جابجایی سالم کیک را در قرارداد ذکر کنید .

مکان قرار گرفتن کیک را در مجلس مشخص کنید تا به محض رسیدن کیک ، در جای مخصوص خود قرار بگیرد .

اگر کیک زودتر از شروع مراسم به شما تحویل داده میشود ، حتما یخچال مناسبی را برای آن در محل عروسی در نظر بگیرید .

همچنین فردی را داشته باشید تا درست قبل از شروع مراسم کیک را به محل موردنظر انتقال دهد

 

 

3) کیک عروسی خود را زودتر سفارش دهید

 

 

چند سوال ضروری وجود دارد که حتما آن را از قنادی مدنظر سوال کنید .

ابتدا بپرسید که کیک زودتر از روز عروسی پخته میشود و یا در روز عروسی ؟ اگر زودتر پخته می شود ، چند روز قبل ؟ این که چه کسی مسئول پخت کیک است ؟ چه کسی مسئول تزئین کیک است ؟ این که با توجه به بودجه مورد نظر شما چه خدماتی میتوانند به شما ارائه دهند ؟

 

 

4) سعی کنید مزه ی کیکتان متفاوت باشد

 

 

محتویات درون کیک از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند . سعی کنید کیکتان مزه ای خاص و متفاوت داشته باشد .به جای مزه ی وانیل و شکلات ، میتوانید انواع مختلفی از مزه ها از توت سیاه ، شکلات پرتقالی و یا ماسکارپون ( نوعی پنیر خامه ای ایتالیایی ) استفاده کنید .

انتخاب دیگر ، انتخاب بر اساس فصل است . ترکیبات سنگین مانند شکلات با مغز قهوه و یا بادام سوخته برای مجالسی که در زمستان برگزار میشود مناسب است ؛ در حالی که کیک های اسفنجی سبک با برش های میوه و یا مربا در لا به لای آن برای مجالسی که در تابستان گرفته میشود مناسب تر است .

 

 

5) از رنگ های غیر خوراکی استفاده نکنید

 

 

شما میخواهید که رنگ کیک عروسیتان خاص و با رنگ های موجود در مجلس ست باشد ؛ اما توجه داشته باشید که این کیک فقط جنبه تزئینی ندارد و مهمانانتان آن را خواهند خورد .

بنابراین به جای این که از رنگ های غیر خوراکی استفاده کنید و کیکتان را به رنگی خاص در بیاورید ، یک کیک سفید و یا شکلاتی انتخاب کنید که کمی از آن رنگ موردنظر را نیز در خود داشته باشد و طعم آن بسیار خوشمزه تر خواهد بود .

یک راه دیگر این است که کیک سفید و یا شکلاتی انتخاب کنید و بعد از قناد خود بخواهید که آن را با روبان رنگی ( رنگ موردنظر ) و یا گل های رنگی تزئین کند .

 

 

6) کیک عروسی را به نام خود بزنید

 

 

آسان ترین راه برای انجام این کار ، نوشتن نام عروس و داماد بر روی کیک است .

نوشتن نام معمولا روی طبقه ی وسطی کیک و با استفاده از کرک کره ای و یا حک آن روی یک قطعه شکلات شیری رنگ و قرار دادن آن در گوشه ای از آخرین طبقه کیک انجام میشود .

 

 

7) عکس های زیادی ببینید

 

 

برای انتخاب مدل دلخواه خود ، عکس های زیادی از کیک های عروسی را ببینید . اگر مدل خاصی مد نظر شماست ، عکس شبیه به آن را از مجلات و یا اینترنت تهیه کرده و یا طرح آن را بکشید .

شما میتوانید از رنگ های به کار رفته در تزئینات مجالس عروسی و خدمات مجالس خود و یا حتی یراق ها و منجوق های به کار رفته روی لباس عروسی خود برای سفارش کیک خود ایده بگیرید .

برای عروسی هایی که در تالار برگزار میشوند ، بهتر است از کیک های چند لایه با تزئین فوندانت و یا کیک های مربع شکل که با روبان تزئین شده است استفاده کنید .

برای ذائقه های شیرین کیک شکلاتی که با کرم کره ای و خرده های پسته پوشانده شده اند ، مناسب تر است .

 

 

8) همیشه ساده زیباتر است

 

 

کیک خود را با تزئینات مختلف شلوغ نکنید . گل و دیگر تزئینات مانند طرح های خال خالی و یا راه راه ایده های خوبی برای تزئین هستند ؛ ولی توجه داشته باشید که در حد تعادل از آن ها استفاده کنید .

توجه داشته باشید که فرقی نمیکند که از چه گلی استفاده می کنید ، گل شما چه بزگ مانند لاله و کوچکتر مانند یاسمن یا رز باشد ، باید یک فضای خالی در طبقه ی زیرین و طبقه بالایی بماند و پوشیده و پنهان نشود .

اگر از گل برای تزئین کیک استفاده می کنید ، حتما گلی را انتخاب کنید که دوام بیشتری داشته باشند و تا پایان مراسم پژمرده نشوند ؛ مانند گل رز ، کوکب و یا شیپوری .

 

 

9) تزئینات خاص بکار ببرید

 

 

کیک خود را مانند یک اثر هنری در نظر بگیرید . میتوانید برای تزئین از یک خوشه مرجان و یا خمیر فوندانت به شکل کریستال های برف ( در فصل زمستان ) و یا طراحی روبان هایی ازمخلوط تخم مرغ و شکر استفاده کنید .

اگر هیچ ایده ای ندارید پیشنهاد میکنیم که چیزی روی کیک نگذارید . بعضی از مدل کیک ها به تنهایی فوق العاده هستند و نیاز به تزئین ندارند .

 

 

10) زمان بریدن کیک را از قبل مشخص کنید

 

 

معمولا در آخر مراسم کیک بریده می شود . عروس و داماد ها میتوانند تا یک ساعت مانده به پایان مراسم صبر کنند .

اگر نمیخواهید مراسم رقص و پایکوبی را قطع کنید ، میتوانید کیک عروسی را همان ابتدا و بعد از ورود به سالن و خوشامدگویی به مهمانان ببرید .

اگر کیک را در آخر مراسم می برید ، میتوانید آن را به همراه دسر برای مهمانانتان سرو کنید .

اگر مراسم عروسی شما در فصل تابستان است ، کیک را به همراه شربت و اگر مراسم عروسی شما در فصل زمستان است ، کیک را با چای یا قهوه سرو کنید .

سعی کنید حتما برشی از کیک عروسی خود را بخورید . از مسئول تشریفات خود بخواهید که مقداری از آن را برای شما در یخچال کنار بگذارد . شما باید مزه ی کیک عروسیتان را در خاطر نگه دارید .

 

هنری به نام هدیه دادن‌

 

طبق بررسی‌های به عمل آمده اکثر هدایای تجاری، به مشتریان عمده اهدا می‌‌شوند، سپس نوبت به کارفرمایان می‌‌رسد و آنگاه به مشتریان موفق.

علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از <تشکر از مشتریان قدیمی> تا <تشکر از یک کارمند> را که تعطیلات آخر هفته‌اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

 

پژوهش‌ – اگرچه هیچ مدرک مشخصی در این زمینه وجود ندارد که به شما اطمینان بدهد که هدایای تبلیغاتی قطعاً بازده‌ای برای شما خواهند داشت، اما به هر حال انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش‌های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌دهندگان و هدیه‌گیرندگان انجام می‌‌دهد که یافته‌های یکی از آن‌ها حاکی از این است که آنان که هدیه می‌‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هدیه‌گیرندگان را دارند.

شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دست‌اندرکار صنایع غذایی است و جزو بازیگران کلیدی در حوزه هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید، برای ۲۵ هزار مشتری خود که سالانه بیش از هزار دلار از این شرکت خرید کرده باشند، هدیه می‌‌فرستد.

شرکت مزبور در یک پژوهش متوجه شد که ۵ هزار مشتری دریافت‌کننده هدایا، خرید بیشتری از شرکت داشته‌اند (در مقایسه با مشتریانی که هدیه دریافت نکرده‌اند‌).

حتی اگر شرکت شما دارای چنین بخش پژوهشی نیست،‌ این دلیل نمی‌‌شود که استراتژی بازاریابی نداشته باشید. هدیه دادن به شیوه صحیح می‌‌تواند به ایجاد مناسبات خوب بینجامد و حکم خون را در زندگی اقتصادی شما داشته باشد.

هدایا و محرک‌ها – برای درک این‌که یک استراتژی مؤثر برای هدیه دادن چیست باید به این نکته فکر کرد که چه چیزی نیست!

ابتدا باید بین هدیه شرکتی دادن و برنامه‌ای که مبتنی بر محرک و پاداش است، تمایز قایل شد. هر چند که انواع گیرندگان برای گرفتن هدیه و محرک شبیه یکدیگرند، اما از دو جنبه عملی و استراتژیک با یکدیگر تفاوت دارند. محرک‌ها، پاداش‌هایی هستند برای این‌که سطوح فعالیتی مشخصی را دامن بزنند، مثل برنامه‌های ایمنی، اما هدایا مانند جاکلیدی تبلیغاتی برای دامن زدن به یک تبادل مشخص بین گیرنده و دهنده طراحی نمی‌‌شوند. گیرنده هدیه در واقع‌ به دنبال پیش‌بینی یک پاداش نیست، اما محرک‌ها چنین کارکردی دارند.

در واقع، این‌که هدیه و محرک دو پدیده یکسان شمرده شوند، محتمل است و این توقع هم وجود دارد که شما به دنبال برداشت از هر نوع سرمایه‌گذاری احتمالی باشید، اکثر هدیه‌دهندگان به دنبال این امر هستند که به نحوی از انحا، گیرنده هدیه را تحریک کنند. اما باید بسیار محتاط باشید. نه مشتری و نه کارمند هیچ‌کدام نباید احساس کنند دارند رشوه می‌‌گیرند، چرا که بروز چنین احساسی نه‌تنها مفید نیست بلکه مخرب هم هست.

به هدیه دادن به‌صورت‌ یک فرایند مختصر اما همیشگی برای مناسبات‌سازی نگاه کنید و رهنمودهای زیر را به‌کار بندید:

اخلاق هدیه دادن – همیشه پیش از دادن هر هدیه‌ای به این نکته توجه کنید که هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده، هر دو در مورد هدیه دارای سیاست و برنامه باشند. یکی از افراط‌ها در این زمینه، طرد و حذف هر نوع سیاست مبتنی بر هدیه دادن بود که در دهه ۱۹۸۰ رخ داد و آن هم به خاطر رسوایی‌هایی بود که در این زمینه بروز کرد.

رفتار مناسب‌تر در این زمینه، اعمال سیاست در مورد سقف هدایا و یا اعمال سیاست در مورد شرایط هدیه دادن است.

همیشه از هدیه‌گیرنده بپرسید که آیا هیچ سیاست یا مرامنامه‌ای در زمینه پذیرش هدیه دارد یا خیر و سپس براساس آن عمل کنید.

چند توصیه –  دادن هدیه در جریان مزایده یا مناقصه یک <نه> قطعی است. حتی اگر مزایده و مناقصه در جریان یک تعطیلی یا مناسبت ویژه برگزار می‌‌شود باز هم از دادن هدیه خودداری کنید.

– دادن چیزهای لوکس مثل بلیت سفرهای گران‌قیمت یا ماشین جزو موارد نامناسب است.

– حتی اگر در شرایطی هستید که منعی برای هدیه دادن وجود ندارد و مقرراتی هم در این زمینه نیست، اجازه ندهید که هدیه دادن احساس نامناسبی به وجود آورد، هر اقدامی از این دست می‌‌تواند به تخریب مناسبات شما با دیگران منجر شود.

آداب هدیه دادن – آداب هدیه دادن به نحوی از انحا یک نوع هنر به حساب می‌‌آید. موارد زیر را رعایت کنید.

تناسب هدیه: بسیار مراقب باشید که هدیه‌ای که می‌‌دهید متناسب با رابطه شما با هدیه‌گیرنده باشد. این امر نه به حجم و ابعاد قرارداد یا معامله‌ای که انجام داده‌اید وابسته است و نه به میزان وقتی که برای گیرنده گذاشته‌اید، بلکه به میزان نزدیکی روابط، وابسته است. فواصل هدیه دادن را هم از نظ ر مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها در نظر بگیرید و تکرار باید کرد که کاری نکنید که احساس رشوه گرفتن پیش بیاید.

تشخص هدیه: این‌که یک هدیه دارای تشخص باشد، نکته‌ای عالی است. مهم این است که هدیه، بازتاب‌دهنده‌ای از شخصیت و علایق گیرنده آن باشد. اگر این ویژگی‌ها در هدیه لحاظ شود، گیرنده هدیه به‌طور حتم احساس خوبی نسبت به دریافت آن خواهد داشت.

زمان هدیه: علی‌القاعده، بهترین زمان‌ها برای هدیه دادن، همان تعطیلات هستند. زمان تولد ممکن است جالب نباشد چون هدیه‌گیرنده متوجه می‌‌شود که شما دچار زحمت شده‌اید و اطلاعاتی را در مورد او به‌دست آورده‌اید‌.

سالگرد یک کار یا سالگرد وقتی که شما با هدیه‌گیرنده وارد یک مرحله تجاری جدید شده‌اید هم، جزو مواقع مناسب برای هدیه دادن است.

زمانی که آغازی برای یک رقابت معنادار بوده هم جزو مواقع مناسب به شمار می‌‌آید.

ارایه هدیه: آماده‌سازی هدیه هم آداب خاص خود را دارد. به کاغذ هدیه توجه کنید و سعی کنید با دست خودتان چیزی بنویسید. پیامی هم که می‌‌نویسید باید حس خوبی را به هدیه‌گیرنده انتقال دهد.

اگر بر مبنای یک مناسبت شخصی هدیه می‌‌دهید، پست کردن هدیه به آدرس منزل هدیه‌گیرنده هم حس خوبی دارد.

نام و لوگوی شرکت: نام و لوگوی شرکت را بر روی هدیه داشته باشیم یا نداشته باشیم. این یک موضوع مهم است.

اگر نام و لوگوی شرکت بر روی هدیه یا جاکلیدی تبلیغاتی باشد، حتماً در یادها می‌‌ماند و به‌خصوص اگر هدیه ما کاربردی بوده و در طول روز هم مورد استفاده قرار گیرد، طبعاً از نظر در ذهن ماندن، مؤثر‌تر هم خواهد بود. اما یادتان باشد که در این نوع هدیه دادن باید مراقب تبلیغ آشکار هم بود. پس باید کوشید موضوع را کاملاً شخصی کرده و هدیه را به نوعی‌ طراحی کرد که انگار مخصوص هدیه‌گیرنده طراحی شده است.

ترجمه: دکتر یونس شکرخواه‌

 

آب و هوای استانبول

 

بررسی آب و هوای استانبول

 

درباره استانبول باید گفت استانبول بزرگترین شهر ترکیه و ششمین شهر بزرگ جهان می باشد. تور استانبول و تور ترکیه همواره در این شهر در جریان است. این شهر ۱۴٫۱ میلیون نفر جمعیت دارد و بین تنگه ی بسفر و دریای مرمره و دریای سیاه واقع شده است. مرکز تاریخی و اقتصادی این شهر در بخش اوراسیایی آن واقع شده و اما بیش از یک سوم جمعیت استانبول در بخش آسیایی و آناتولی تنگه بسفر زندگی می کنند.

 

در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفر به ترکیه، تور ترکیه و رزرو هتل در ترکیه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

استانبول دارای آب و هوایی مدیترانه ای و نیمه گرمسیری و مرطوب است. در زمان های مختلف در طول سال در بخش های مختلف شهر بارندگی اتفاق می افتد و میزان این بارندگی در نقاط مختلف با هم تفاوت دارد. علاوه بر میزان بارندگی میزان رطوبت و گرمای هوا هم در بخش های مختلف شهر متفاوت است.

استانبول دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. (استانبول آب و هوایی معتدل دارد و فصل خشک ندارد و در بیشتر فصول سال بارندگی دارد.) تابستان استانبول گرم است. اما زمستان دارای آب و هوایی معتدل با بارش برف و باران است. به طور میانگین در طول سال ۲۴۲۱ ساعت آفتاب می تابد.

با توجه به سیستم طبقه بندی Holdridge استانبول در منطقه ای با آب و هوای گرم و خشک واقع شده است. گزارش ها نشان می دهد که در فصل زمستان درجه حرارت هوا در روز تا ۹٫۳ درجه سانتی گراد (۴۸٫۸ درجه فانهایت) و در شب تا ۳٫۳ درجه سانتی گراد (۳۸ درجه فارنهایت) می رسد. اطلاعات بیشتر درباره آب و هوای ترکیه را در این مطلب بخوانید.

 

بهتر است مسافران در فصل تابستان لباس نازک برای طول روز و لباسی زخیم یا سویشرت برای غروب و شب همراه داشته باشند. در فصل زمستان لباس گرم زمستانی و در بهار و پاییز به دلیل متغیر بودن وضع هوا ترکیبی از انواع لباس ها را همراه داشته باشید.

 توجه به این مساله نیز ضروری است که به دلیل وسعت شهر و واقع شدن در جوار دریا، معمولا وضعیت آب و هوای استانبول در نقاط مختلف شهر بسیار متغیر است. ممکن است در حالی که در نقطه ای از شهر شاهد بارش باران هستید با سوار شدن مترو و طی مسافتی به محلی کاملا آفتابی برسید.

 

    میانگین درجه حرارت هوا ۱۴٫۱ درجه سانتی گراد (۵۷٫۴ درجه فارنهایت) است.

    میانگین دمای ماهانه ۱۸ درجه سانتی گراد (۳۲٫۴ درجه فارنهایت) است که این نشان دهنده ی آب و هوایی اقیانوسی است.

    میانگین بارش سالانه ۴۳۹ میلی لیتر (۱۷٫۳ اینچ) است که برابر با ۴۳۹ لیتر بر متر مکعب و ۱۰٫۷۷ گالن بر متر مکعب می باشد.

 

آب و هوای استانبول در تابستان

 

بین ماه های ژوئن تا سپتامبر فصل تابستان است که هوا گرم و خشک است و در طول ۸ روز از هر ماه میزان بارندگی کمتر از ۸ میلی لیتر می باشد. روزهای تابستان بلند و گرم هستند و در هر روز حدود ۱۰ ساعت خورشید در آسمان به شدت می تابد. میانگین درجه حرارت هوا در این روزها ۲۵ درجه سانتی گراد است. در روزهای گرم جولای و آگوست درجه حرارت هوا تا ۲۸ درجه هم می رسد. اما در اوج گرمای استانبول درجه حرارت هوا تا ۳۰ درجه می رسد. اما رطوبت هوا در روزهای تابستان زیاد نیست و این خود باعث قابل تحمل تر شدن گرما می شود.

 

 

آب و هوای استانبول در پاییز

 

آب و هوای استانبول در فصل پاییز بسیار لذت بخش است. درجه حرارت هوا کاهش و میزان بارندگی افزایش پیدا می کند. میانگین درجه حرارت هوا در روزهای اکتبر ۱۶ درجه سانتی گراد است. در روزهای نوامبر میزان بارندگی افزایش پیدا می کند و در طول ۱۳ روز حدودا ۱۰۰ میلی لیتر بارش اتفاق می افتد. معمولا صبح ها آسمان پوشیده از ابر است و در ساعات پایانی روز هوا مه آلود می شود.

 

آب و هوای استانبول در زمستان

 

بین ماه های دسامبر تا مارس هوای استانبول سرد و مرطوب می شود. درجه حرارت هوا تا ۸ درجه کاهش پیدا می کند و برخی مواقع هم در طول شب یخبندان می شود. در ماه فوریه امکان بارش برف وجود دارد. سرعت وزش باد و میزان بارش باران به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

 

آب و هوای استانبول در بهار

 

بهار استانبول و تور ترکیه  بین ماه های مارس تا می است. با شروع بهار درجه حرارت هوا چندان بالا نمی رود اما در روزهای ماه مه درجه حرارت هوا تا ۲۰ درجه ساتی گراد هم می رسد. در ماه آوریل میانگین میزان بارندگی در ۱۱ روز ۶۰ میلی لیتر است و در بیشتر روزها هوا ابری است و احتمال رعد و برق هم وجود دارد اما در روزهای پایانی ماه می سرعت وزش باد کاهش پیدا می کند و هوا گرم تر می شود.

هدیه و ایده های بی نظیر برای مشتریان

 

چند ایده بی نظیر شرکتها برای هدایایی که کاربران و مشتریانشان دوست خواهند داشت.

 

هدیه منحصر به فرد برای شرکتها برای مشتریان و شرکتهای که باهاشون کار میکنند که دوست خواهند داشت.

 

خوب شما به جای درستی‌ مراجعه کردید!

 

ما میدانیم که شما خسته هستید از ارسال هدایا یا جاکلیدی تبلیغاتی  به مقصدها و گوشه کنارهای دفاتر مشتریانتان، بنابر این ما به شما یک لیست از هدایایی که به اصالت و اندیشه و ایده آل های مشتریان شما نزدیک هستند، و آنها پس از گرفتن این هدیها از شما تشکر خواهند نمود را معرفی می نماییم.

 

 

 

1-     دادن طنز بیشتر

 

 سعی‌ کنید که همیشه از کادوهایی که دارای متنهای  طنز و خنده دار هستند استفاده کنید با قیمت مناسب، مخصوصا در لوازم اداری . مس دفترچهٔ یاداشت ، لیوان آب خوری یا هر چیز دیگه که به وسایل کار کارمندان ربط داره . به طور مثال شرکت ناک ناک هر چیزی که برای کارمندانش تهیه میکند، دارای پیامهای طنز گونه می باشد که این مطلبو به کارمندانش یادآوری نماید. که زیاد خودشونو جدی نگیرن و بقول معروف کارو سخت نگیرن . چون این ثابت شده مطالب طنز می‌تونه سطح استرس کارمندان رو پائین برده و در عوض به کارمندان کمک می کند که در جهت فکر کردن به خلاقیتهای بیشتر انرژی و تمرکز بهتری داشته باشند.

 

 

 

 

2-     دادن میان وعده های غذایی سالم

 

 

راه دیگر فرستادن میان وعده های غذایی سالم است که شما با توجه به تعداد کارمندان و ساعت کار آنها  میتوانید تهیه نمایدد . این مسئله حتا می‌تواند موجب این شود که کارمندان برای پیدا کردن میان وعده از محل کارشون به مکانی مراجعه نکنن و نه تنها در وقت بلکه در انرژی لازم برای ایجاد بهره وری مفید می توانند صرف جویی کنن و وقتشان را برای انجام کارها ذخیره کنند.

 

 

 

3-     دادن هدیه ای برای تناسب اندام

 

 

بعضی‌ اوقات اون کادو  یا جاکلیدی تبلیغاتی میتونه کاملا از محیط کار دور باشه و چیزی دیگر وجود بداشته باشد که کارمندان کمتر به آن فکر می‌کنند ولی‌ اگر آن را داشته باشند، پر صرف برایشان خواهد بود، و باز هم برای سلامتیشون مفیده . مثلا دستگاهی که سلامتی‌ رو آنالیز می‌کنه مثل دستگاه فیتبیت . زیرا این موضوع بسیار مهم است که کارمندان یه شرکت نه تنها از نظر ذهنی‌ روی فرم باشند، بلکه از لحاظه فیزیکی‌ هم در سطح استاندارد قرار گرفته باشند چون از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالم است.

 

  

 

4-      دادن هدیه به فرد یا اشخاصی از طرف سازمان یا شخص سوم

 

 کمک کردن به موسسات خیری می‌تواند یک هدیه دیگری باشد، که شما از طرف شخص سوم یا سازمان و شرکتی برای کار خیری هزینه می نمایید. و این امکان رو به وجود می آید که شخصی‌ که شما از طرفش این کار خیر رو انجام دادین با اون موسسه آشنا شود و بعد از مدتی‌ اون کار رو دوباره یا برای همیشه انجام دهد.

 

 

 

5-      دادن زمان یا وقت بیشتر

 

 

زمان یا وقت می‌تواند از بهترین کادوهایی باشد که هر کسی‌ تا به حال گرفته باشد. شاید می‌پرسید مگر وقت یا زمان را هم  میتوان به کسی هدیه داد؟ جواب شما بله است. شما میتونید از کارتهای هدیه استفاده نمایید، حتما می‌پرسید کدوم کارت هدیه ای است که با وقت برابری می‌ نماید؟!!. شما میتوانید با دادن کارت هدیه از شرکتهای که کار نظافت و گردگیری منزل رو انجام میدهند را به مشتریانتان هدیه بدهید، مخصوصا در پایان تابستان و زمستان، این هدیه می‌تواند برای همیشه در ذهن فرد دریافت کننده برای همیشه بماند.

 

 

 

6-      آشنا نمودن با دیگر فرهنگها

 

 

سعی‌ نمایید از طریقی مشتریان خود رو با دیگر فرهنگها آشنا نمایید. این فرهنگ می‌تواند از فرهنگهای زیبای داخلی‌ باشه یا از فرهنگهای خارجی‌ ، شما میتوانید با خرید کارت هدیه از رستورانهایی خاص که غذاهای یک منطقه ‌را ارائه می نمایند، یا خرید کتابهای که دارای تصویر و مطلب دربارهٔ منطق و ادب و رسومات هستند استفاده نمایید.

 

  

 

7-      دادن یک هدیه خوب از جنس یک استراحت خوب شبانه

 

 

این یکی‌ از همه جالب تر است،  لباس خواب یا پیژامه ( لباس خواب ۲ تیک ) بله لباس خواب . هیچ اشکالی‌ نداره وقتی‌ شما به کارمندانتان یک لباس خواب گرمو نرم هدیه بدهید . چون خواب راحت دارای فواید بسیاری است که می‌تواند روی عملکرد روزنهٔ کارمندان در محل کار تاثیر مستقیم بگذارد.

 

 

8-      دست نوشته

 

 

پیام همراه با تشکر شما، دست نوشته از هر حالتی می‌تونه با بها تر باشه . دست نوشته نه تنها دارای احساسی‌ نهفته است بلکه نشان می دهد که طرف مورد نظر دارای ارزش بالایی بوده و شما برای اون وقت گذاشتید . معمولا دست نوشتها با یک کارت هدیه با توجه به علایق شخصی‌ آن فرد می‌تواند همراه باشه .

 

 

9-      ورزش و مدیتیشن

 

 

 

شما میتوانید برای کارمندهای مشتریهای سازمانیتان هزینه یک ماه از یک کلاس ورزشی یا یوگا رو پرداخت نمایید تا بدین روش از استرس خود بکاهند.

 

 

موسسه تشریفات مجالس و انتخاب آن

 

قبل از رفتن به دفتر موسسه  خدمات مجالس با هم مشورت کنید

 

قبل از رفتن به موسسه با همسرتان همه جوانب برگزاری جشن را در نظر بگیرید مانند بودجه ای که می خواهید صرف عروسی کنید یا تاریخ برگزاری عروسی یا فصلی که می خواهید عروسی کنید تعداد مهمان هایی که دعوت می کنید و.......

 

 

چگونه کیفیت کار برگزار کننده را بررسی کنید

 

حضور در مراسم انجام تست انجام شده توسط تشریفات مجالس

سابقه کاری تشریفات و خدمات مجالس

تعداد مراسم های انجام شده

رضایت عروس وداماد های قبلی

تحقیق درشبکه های اجتماعی مانند: فیس بووک ،توییتر و

 

 

مهم ترین کمک موسسه تشریفات عروسی چیست

 

خدمات جانبی که موسسات خدمات مجالس به عروس و دامادهای خود میدهند نیز از اهمیت به زیادی برخوردار است به نحوی که یک تشریفات عروسی خوب میتواند بامعرفی شرکت هایی که در زمینه

 

های مختلف عروسی فعالیت دارند مانند فیلم برداری وعکاسی،موزیک،سفره عقد،دسته گل وماشین عروس،لباس عروس و داماد و … سهم به سزایی در سهولت انتخاب و هزینه تمام شده برگزاری مراسم دارد.

 

 

مواردی که باید در قرار داد با موسسه تشریفات عروسی ذکر شود

 

تعداد مراسم مواردی که باید در قرار داد با برگزارکننده قید شود

نحوه دریافت هزینه برگزاری جشن( بیعانه، اقساط یا ساعتی)

تعداد جلسات برگزار کننده و خدمات دهندگان با شما

اشاره به نام خدمات دهنده و توضیح خدمات مورد نظر

هزینه کلی برگزاری جشن توسط این موسسه

تاریخ برگزاری جشن

اطلاعات هویتی و نحوه تماس با شما

امضای شما و مدیر موسسه برگزار کننده مراسم

شرایط تغییر موارد قرارداد و در صورت لزوم عقد قراردادی جدید

شرایط فسخ قرارداد برای هر دو طرفهای انجام شده