خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

تجهیزات فروشگاهی - استند میوه و سبزی

 

این نوع از قفسه که ترکیب چوب فلز و پلاستیک ساخته شده اند یکی از تجهیزات و استند فروشگاهی بسیار مناسب و پرکاربرد برای سبزی فروشی ها میوه فروشی و تمام مراکز عرضه میوه جات می باشد.

 

جعبه های چوبی و پلاستیکی موجود در بازار طراحی ساده و ابتدایی داشته و اغلب برای استفاده در فروشگاه های بزرگ به اندازه کافی شکیل نیستند و کیفیت و مقاومت کافی نیز ندارند.

 

صنایع قفسه بندی رادان صنعت شرق با طراحی سبدهای مخصوص میوه و سبزی گام مهمی در این زمینه برداشته است.

 

قفسه های میوه صنایع تولیدی رادان صنعت با ترکیبی از چوب و فلز و پلاستیک به نحوی ساخته شده اند که جهت قرار گیری و زاویه دید آنها قبل تنظیم بوده و مقاومت بالایی نیز در برابر فشار بار ناشی از میوه ها دارا هستند.

 

نصب چرخ جهت جابه جایی راحت تر از دیگر خصایص این قفسه ها میباشد.

 

با استفاده از قفسه های مذکور می توانید بهترین کاربری را از فضای موجود در فروشگاهتان بگیرید.

این محصول در دو نوع قفسه یک طرفه و قفسه دو طرفه و در طرح ها و مدل های مختلف به بازار عرضه شده است.

 

قفسه بندی سوپر مارکت یک طرفه

 

 قفسه بندی سوپر مارکتی یک طرفه جهت استفاده حداکثری از فضا به ویژه کنج و گوشه های دیوارها طراحی شده است.

قفسه های سوپرمارکتی یک طرفه با قابلیت نصب سریع و آسان و قابلیت تغییر فواصل بین طبقات , انتخابی کارآمد درسوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها  محسوب می شود.

 

 قفسه های یک طرفه شرکت رادان صنعت شرق با طراحی منحصر به فرد از مزایای قابل توجهی برخوردار است که از آن جمله می توان به قابلیت نصب گارد جهت جلوگیری از برخورد کالسکه خرید و ایجاد خسارت ، تعبیه سوراخ پانچ جهت تقسیم بندی , بستن انتهای کفی ها , قابلیت نصب سبد , قابلیت نصب انواع رگال و نرده محافظ جهت جلوگیری از ریزش کالا و بسیاری از شاخصه های دیگر اشاره نمود.

همچنین شرکت رادان صنعت جهت ارتقای مقاومت کفی ها از پل با هشت خم در زیر کفی استفاده کرده است.

 این محصول و استند فروشگاهی در رنگ بندی های متنوع و ساختار های مختلف  آماده تحویل در محل مورد نظر شما می باشد.

شرکت رادان صنعت شرق نامی مطمن در صنعت انواع قفسه های سوپری ، سوپرمارکتی ، فروشگاهی و انباری در ایران می باشد. خرید و سفارش این کالا از شرکت ما قطعا اطمینان خاطر را به شما هدیه خواهد کرد.

طرز استفاده صحیح از قابلمه های تفلون

 

۱) قبل از هر نوع استفاده داخل ظرف و سرویس قابلمه  را با آب گرم و یک ابر آغشته به مایع ظرفشویی کامل بشوئید.

 

۲) پس از خشک شدن داخل ظرف را با یک قاشق روغن و یک پارچه آغشته به روغن چرب نمائید.

 

۳) پس از آغشته کردن ظرف آن را با یک پارچه نرم خشک نمایید.

 

۴) از گذاشتن ظروف و سرویس قابلمه تفلون خال (بدون غذا) روی شعله خودداری کنید.

 

۵) ظروف تفلون برای حرارت‌های بسیار بالا (بالای ۲۸۰) درجه سانتی گراد طراحی نشده‌اند لذا برای شعله مناسب قرار دهید تا حرارت شعله فقط قسمت تحتانی ظرف را داغ کند، زیر شعله نامناسب شفافیت قسمت بیرونی (رنگ) ظرف را از بین می‌برد.

 

۶) از تکه تکه کردن غذا داخل ظرف بپرهیزید و از کاربرد وسائل نوک تیز و فلزی خودداری کنید.

 

۷) اندازه ظرف غذا را متناسب با حجم غذای مورد طبخ انتخاب نمایید تا از سرریز شدن و یا ته کشیدن غذا جلوگیری شود.

سازه های استند

 

استند سازه ایست که انواع چاپ با مدیاهای مختلف بر روی آن نصب شده واین امکان را به شما می دهد که تبلیغات خود را با وضوح بیشتر و دید بازتر در معرض عموم قرار دهید

 

 از مزایای انواع استند فروشگاهی ها می توان به زیبایی ظاهری و سبک بودن آن اشاره کرد که همین امر باعث پرتابل بودن استندها می گردد.

 

استندها در تیپ ها واشکال متنوع و متفاوت تولید می شوند که پیروزان با امکانات و تجهیزاتی که داراست متنوع ترین تولید کننده انواع استندهای تبلیغاتی و نمایشگاهی می باشد.

 

 

انواع استند

 

استندها دارای انواع مختلف می باشند ازجمله استندهای تبلیغاتی،استندهای نمایشگاهی و استندهای فروشگاهی که برای استفاده در محیط های داخلی(indoor banner) وفضای باز(outdoor banner)  تولید می شوند:

 

استند پلاکسی گلاس

استند کراس

استند رومیزی

استند تلسکوپی

استند چوبی(استند ام دی اف)

استند خرچنگی

استند ایکس

استند تلسکوپی

استندچرخشی

استند فلکه ای

استند پاپ آپ(پاپ اپ )

استند رول آپ

استند فلزی

لایت باکس

اسپیس فریم

استند بامبو و استند فروشگاهی

اصول اولیه‌ی طراحی سوپرمارکت

 

برای شروع کار، بر اساس فضایی که در اختیار دارید، طرح اولیه‌ی سوپرمارکتِ مورد نظرتان را ترسیم کنید و مرحله به مرحله، اصولی را که درباره‌شان صحبت خواهیم کرد در طرح خود لحاظ کنید.

 

محل قرارگیری کالاهای روزانه کالاهایی مانند نان، شیر، گوشت، پنیر نیاز هر روزه‌ی مشتریان هستند که به‌اصطلاح در ”عمق فروشگاه“ قرار داده می‌شوند، و به عبارتی در قسمت‌های انتهاییِ فضای فروشگاه. به این معنا که مشتریان و استند فروشگاهی برای دسترسی به این مایحتاج اولیه چاره‌ای ندارند جز این‌که از میان راهروها عبور کنند، و این یعنی عبور از میان بسیاری از کالاهای وسوسه‌انگیزِ دیگر، مثل کالاهای فصلی، خوراکی‌های خوشمزه و کالاهایی با فروش ویژه، تا بالاخره بهقفسه‌ها ی فروشگاهی کالاهای مورد نیازشان برسند.

در غیر این صورت، کالاهایی که فروش چندانی ندارند، در معرض دید مشتری قرار نخواهند گرفت و فروش‌شان بسیار کاهش خواهد یافت. اما با این شیوه، احتمال رؤیت شدن و فروش رفتنِ این کالاها نیز همگام با کالاهای اساسی افزایش خواهد یافت.   

 

گرایش به نگاه به سمتِ راست75 درصد از مشتریانی که واردِ سوپرمارکت یا هایپرمارکت می‌شوند، به سمتِ راست نگاه می‌کنند. به همین دلیل بهتر است که کالاهای جذاب‌تر و فروش ویژه‌ها را در قفسه فروشگاهی و استند فروشگاهی سمت راست فروشگاه قرار دهید. بنابراین برای عرضه‌ی کالاهای خاص، قفسه‌ فروشگاهی سمتِ راست در بدو ورود به فروشگاه را پیشنهاد می‌کنیم و همچنین قفسه‌هایی که در نقطه‌ای واقع هستند که راهروها عریض‌تر می‌شوند و دستِ مشتری برای مانوور دادن بازتر است.

 

موقعیت قفسه‌ فروشگاهی روی محل و موقعیت کالاها درقفسه‌های سوپرمارکت مطالعات بسیاری انجام گرفته است. ما همان‌طوری که کتاب می‌خوانیم، قفسه‌های فروشگاه ی را هم می‌خوانیم. بنابراین وقتی از سمت راست قفسه‌ فروشگاهی (مثل کتاب) شروع به خواندنِ کالاها می‌کنیم، نگاهِ ما در آخرین نقطه، یعنی سمتِ چپِ قفسه فروشگاهی، توقف و درنگِ طولانی‌تری دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که کالاهای گران‌قیمت‌تر را در سمتِ چپِ قفسه فروشگاهی قرار دهید. اغلب کالاهای ارزان‌تری که در قفسه‌های فروشگاهی پایینی قرار داده شده‌اند به چشم نمی‌آیند و به آسانی قابل رؤیت نیستند، چون در اغلب سوپرمارکت‌ها، قفسه‌های فروشگاهی بالاتری که هم‌ارتفاع با چشم‌های مشتریان هستند، به کالاهای گران‌قیمت اختصاص یافته‌اند.   تولیدکنندگان و واردکنندگانی که کالاهای خود را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی عرضه می‌کنند، مبالغ قابل‌توجهی را به سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها می‌پردازند تا پرسنل فروشگاه‌ها کالاهایشان را هم‌سطح و هم‌ارتفاع با چشم مشتریان بزرگسال قرار دهند. دلیلِ پرداختِ این هزینه بالا این است که تولیدکنندگان و واردکنندگان به‌خوبی می‌دانند که کالاهایی که هم‌ارتفاع با چشم در قفسه‌ها چیده می‌شوند، شانس بیشتری برای دیده شدن و خریداری شدن دارند. چون مشتری برای دیدن و بررسیِ کالاهایی که در سایر قفسه‌ های فروشگاهی واقع شده‌اند، باید بایستد و بالا و پایین را نگاه کند و اغلب مشتریان چنین زحمتی را به خودشان نمی‌دهند! به همین دلیل است که کالایی که در قفسه‌ فروشگاهی همسطح با چشم خود می‌بینید، گران‌تر از سایر کالاها هستند.

 

محل روزنامه‌ها و مجلات

 

در نزدیکیِ ورودیِ فروشگاه، فضایی وجود دارد که به‌اصطلاح ”سرعت‌گیر“ نامیده می‌شود و در آن مجله و روزنامه به فروش می‌رسد. این منطقه از فروشگاه، ترغیب‌تان می‌کند تا قبل از شروعِ فرآیند خریدِ اصلی‌تان، بایستید و نگاهی به قفسه‌ فروشگاهی این قسمت بیندازید و خریدهای خارج‌ازلیستِ‌خرید انجام دهید. در نقاطِ ”سرعت‌گیر“ فروشگاه می‌توان کالاهای فرهنگی مانند فیلم و سی‌دی موسیقی و کتاب نیز فروخت.

 

راهروهای مناسبتی

 

سوپرمارکت می‌تواند راهروها و قفسه‌ فروشگاهی را به مناسبت‌های خاص اختصاص دهد. این مناسبت‌ها می‌تواند روز پدر، روز مادر، سال نو، اعیاد خاص و هر مورد دیگری را شامل شود. تمام علائم اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی بایستی از قبل بر اساس مناسبت در محل نصب شده باشند تا در رابطه با فروش فصلی، فروش ویژه و مناسبتی به مشتریان اطلاع‌رسانی کنند.

 

مواد شوینده و بهداشتیمواد شوینده، بهداشتی و پاک‌کننده‌ها، کالاهای بسیار مهمی در سبد خرید مشتریان هستند، اما باید همیشه در کنار ابزارآلات، دستمال توالت یا سایر کالاهای غیرِ غذایی قرار بگیرند، زیرا مواد معطر و خوشبوکننده‌های مصنوعی که در فرآیند تولید به این محصولات افزوده می‌شود می‌تواند به‌راحتی طعم و عطر مواد غذایی را تغییر دهد و آنها را آلوده کند.

 

  مواد غذایی منجمدمواد غذایی منجمد نیز باید در قسمت انتهایی فروشگاه قرار بگیرند تا آخرین کالایی باشند که مشتری برای خرید برمی‌دارد و در سبد یا چرخ خرید فروشگاهی خود قرار می‌دهد. چون اگر مشتری همان ابتدای کار، این مواد غذایی را بردارد، احتمال دارد که تا اتمامِ فرآیند خرید، یخ آنها باز شود و در معرض فساد قرار گیرد و محیط فروشگاه را نیز خیس و آلوده کند.

 

میوه‌ها و سبزیجات عرضه‌ی میوه‌ها و سبزیجات تازه در اوایلِ بخش مواد غذایی، به‌خاطر آسایش مشتریان نیست! چنان‌که اگر میوه و سبزی، در کفِ سبد یا چرخ خرید فروشگاهی قرار گیرد، کالاهای خریداری شده‌ی بعدی که روی آنها قرار می‌گیرند، آنها را له و پلاسیده می‌کنند. دلیل اصلی قرار دادن میوه و سبزیجات تازه در ابتدای فرآیند خرید مشتریان، حس سلامتی، تازگی و کیفیت را به آنها القاء می‌کند و این حس مثبت اولیه، تا انتهای مسیرِ خرید، با مشتری همراه خواهد بود و روی کیفیت و کمیتِ خریدشان تأثیر می‌گذارد.

 

صندوق پرداخت

 

می‌دانید که مشتری‌ای که خسته از سفر طولانی در فضای فروشگاه، در نهایت به صندوق می‌رسد، حوصله و علاقه‌ای به ایستادن در صف ندارد. این مهارت شماست که با قرار دادن کالاهایی که حس کنجکاوی و علاقمندیِ مشتری را برمی‌انگیزند، به مشتری‌ای که از دور به سمتِ صندوق حرکت می‌کند این پیام را برسانید که هنوز کالاهای جالب‌تری وجود دارند که می‌تواند تا رسیدنِ نوبت‌اش، آنها را بررسی و خریداری کند.

 

مواردی مانند بروشورهای تبلیغاتی، تورهای تخفیف‌دار، بروشورهای تفریحی و گردشگری تخفیف‌دار، بروشورهای مدیریتِ اقتصاد خانواده، کارت تلفن‌ها یا رمزعبورهای اشانتیون (رایگان) بر روی کالاهای خاص، همگی در صندوق‌های فروشگاه قابل فروش هستند. چون این موارد را نمی‌توان به مشتریانی که در حال راه رفتن در فضای فروشگاه هستند فروخت، اما مشتریِ خسته‌ای که در صف صندوق ایستاده، فرصت و اشتیاق کافی برای بررسی این کالاهای ویژه را خواهند داشت.

 

ریتیل ایران

 

منبع :     www.cres.vn

چه قابلمه ای برای آشپزخانه مناسب است؟

 

یکی از عناصر اصلی آشپزخانه یک خانم خانه دار سرویس قابلمه ی آن است. معمولا خانم هایی که دستی در آشپزی دارند و به نوعی کدبانو هستند در خرید قابلمه حساسیت بالایی از خود نشان میدهند. به همین دلیل برای شما مطلبی آماده کرده ایم که نتنها انواع قابلمه ها و سرویس قابلمه  را معرفی میکند بلکه توضیح واضح و جامعی درباره آنها به شما میدهد.

 

قابلمه های تفلون

 

قابلمه های تفلون در مقایسه با دیگر نوع قابلمه ها بدلیل استفاده از کادمیوم درتهیه ظروف، انتخاب های مطمئنی محسوب نمی شوند. این ماده به مرور وارد غذا می شود و احتمال ابتلا به سرطان، کوتاهی قد و ضایعات پوستی را افزایش می دهد.

 

قابلمه های چدن

 

این قابلمه ها عمر بالایی دارند. این ظروف مناسب برای پخت طولانی با دمای متوسط تا بالا هستند و حرارت را بطور یکسان پخش میکنندو اگر فاقد آلومینیوم باشند، گزینه مناسبی برای پخت و پز محسوب می شوند.

 

قابلمه های استیل

 

این قابلمه ها بهداشتی ترین نوع هستند چرا که زنگ نمی زنند و هیچ گونه واکنشی نسبت به مواد غذایی نشان نمی دهند اما یک مشکل اساسی دارند، اینکه حرارت را مستقیم انتقال می دهند وغذا سریع در آن می سوزد. قابلمه های استیل بیشتر برای پخت انواع خورش و غذاهای آبدار مناسبند.

 

قابلمه های سرامیکی

 

این قابلمه های جدیدترین، پیشرفته ترین و بهترین نوع ظروف آشپزخانه هستند که تا زمانی که کاملا سالم و بدون خراشیدگی و ساییدگی باشند، می توان بدون نگرانی از آنها استفاده کرد.

 

قابلمه های آلومینیومی

 

این سرویس قابلمه ها برای سلامت انسان ضرر دارند. نگهداری مواد غذایی ترش اسیدی یا شور در ظروف آلومینیومی یا طبخ غذا در این ظروف موجب خروج آلومینیوم از ظرف و ورود آن به غذا می شود.

 

یبوست، اختلالات گوارشی، پوکی استخوان و آلزایمر از مهمترین عوارض ناشی از مصرف آلومینیوم است.

 

قابلمه های مسی

 

این قابلمه ها بیشتر برای طبخ غذاهای آبدار به کار می روند و نمی توان داخل آنها برنج پخت. این قابلمه ها می توانند برای نگهداری انواع مواد غذایی ( البته به جز مواد اسیدی) در یخچال مناسب باشند.

 

قابلمه های لعابی

 

این قابلمه ها حرارت را به خوبی و به طور یکسان پخش می کنند و معمولا از آنها برای تهیه مربا استفاده می شود.

 

دکتر سلام