خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

بایدها و نبایدهای نمایشگاه

 

10مورد از باید ها و نباید های نمایشگاه

 

  با رعایت کردن در هنگام برگزاری نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی ، موفقیت خود را در نمایشگاه های بین المللی بیشتر کنید.

 

  بایدها

 

  1- اهداف واضح و مشخصی را برای نمایشگاه خود مشخص کنید. چگونه “ موفقیت” را تعریف می کنید؟

 

  2- تعیین کنید که شما چگونه می خواهیدROI (بازدهی سرمایه) برای رویداد نمایشگاهتان را اندازه گیری کنید. چگونه امتیاز خود را نگه می دارید؟

 

  3- با یک تبلیغ  بسیار خوب نمایشگاه خود را شروع کنید و دلیلی به بازدید کنندگان دهید که غرفه شما مقصد و هدف نمایشگاه می باشد.

 

  4- کارکنان و غرفه داران خود را آموزش دهید. آنها را برای انجام بهتر وظایفشان در غرفه نمایشگاه تکنیک های منحصر به فرد شرکت و تجهیزات دیگر مجهز کنید.

 

  5- اهداف خود را به موقع پیگیری و نمایشگاه خود را با یک طرح مدیریتی فوق العاده پیاده سازی کنید.

 

  نبایدها

 

  1- فقط از روی عادت در رویدادهای نمایشگاهی ثبت نام کردن و شرکت کردن. از ستاد برگزار کننده نمایشگاه بخواهید به شما  بگوید چرا باید امسال مجدداً در نمایشگاه شرکت کنید.

 

  2- غرفه خود را فقط برای رضایت و افتخار خودتان طراحی کنید. هدف از طراحی این است که پیام نمایشگاهتان را به بازدید کننده برساند.

 

  3- قرار دادن کارت های ویزیت و بروشورها در یک ظرف : اگر شما می خواهید همچین کاری کنید، زحمت رفتن به نمایشگاه را نکشید.

 

  4- 3 روز پشت میز نشستن و گفتن عجب نمایشگاه پستی. برای استقبال از بازدید کنندگان خود در نمایشگاه بسیار مشتاق باشید ( ودنبال بهترین پیشنهادات و فرصتها باشید)

 

  5-  پیشنهادات و مشتریان خود  را برای 3 ماه بعد از نمایشگاه ترک کردن. یک برنامه قوی و منظم برای پیگیری و جلب نظر آنها بعد از نمایشگاه داشته باشید.

 

  با داشتن این نکات نمایشگاهی، خود را برای شروع موفقیت در نمایشگاه های بین المللی آماده کنید.

با ساخت غرفه با کیفیت و جذاب همراه تجهیزات نمایشگاهی ، مقصد و هدف نمایشگاهتان شوید و از رقیبهایتان پیشی بگیرید

 

 

مسافرت در آسیا

 

آسیا پهناورترین قاره‌ی دنیاست و طبعاً هر چیزی که فکرش را بکنید هم دارد.

 از معبدهای قدیمی و رنگارنگ تایلند و هند و بوتان گرفته تا دیوار چین و اصلاً همین تخت جمشید خودمان؛ از مرکزخریدهای مدرن دبی گرفته تا بازارهای سنتی هند و ترکیه و بازار شناور بانکوک با رنگ‌های بدیع و چشم‌نوازش؛

 از چلوکباب ایرانی که در کشورهای همسایه هم به راحتی پیدا می‌شود گرفته تا غذاهای عجیب چینی و تایلندی؛ از ژاپنی‌های تر و فرز و چشم‌بادامی گرفته تا هندی‌های سبزه و مهربان؛

از سواحل زیبای لبنان گرفته تا جزایر مالدیو.

 

خلاصه کافی است که تصمیم بگیرید چه می‌خواهید: در آسیا همه‌چیز پیدا می‌شود.

حتی اگر چله‌ی تابستان هوس اسکی به سرتان بزند و دلتان هم نخواهد که راه دور بروید، کافی است یک سر به دبی و پیست سرپوشیده‌ی اسکی‌اش بزنید.

هوس هیجان اگر در سرتان باشد، از کوه‌های نپال گرفته تا جنگل‌های ویتنام را پیش رویتان دارید و اگر از شلوغی خسته باشید و دنبال جای آرامی بگردید، هم بالی اندونزی هست و هم کیوتوی ژاپن؛

حتی می‌توانید سری به شانگهای بزنید و در باغ‌های زیبای چینی گردش کنید.

 یک ماه عسل آسیایی، جایش در آگرای هند است و دیدن تاج‌محل که نماد عشق است.

 عزم رفتن که کنید، کافی است اسبابتان را ببندید و فکر کنید که تایلند یا تور بالی را بیشتر می‌پسندید با ورزش‌های آبی و ماساژهای معروفش، یا ترکیه را با حمام‌های قدیمی و غذاهای خوش‌مزه‌اش، یا فیلیپین را با سواحل چشمگیر و یا تایوان و چشمه‌های آب‌معدنی شفابخش‌اش را

 

 

مواد اولیه مورد استفاده در مایع ظرف شویی

 

سورفاکتانتها:

 

مولکول هایی هستند که شامل دو قسمت هیدروفوب (آبگریز، نامحلول در آب) و هیدروفیل (آبدوست، محلول در آب ) می باشند.

 

این مولکول ها دارای فعالیت بسیار بالایی می باشد. در حد واسط بین هوا و آب یا روغن و آب میباشند.

دارای نامهای مختلفی میباشد: از قبیل مواد فعال سطحی،دترجنتها و یا بطور ساده اکتیو می باشند.

سورفاکتانتها کشش سطحی آب را بسیار کاهش داده و باعث افزایش مرطوب شدن سطوح می شوند.

 

 سورفاکتانت ها شل شدن و جداسازی چرک در طی شستشو و همچنین معلق سازی چرک را در محلول شستشو به عهده دارند.

 

سورفاکتانتها دارای چهار دسته کلی میباشند:

 

*سورفاکتانتهای آنیونیک

 

*سورفاکتانتهای کاتیونیک

 

*سورفاکتانتهای نانیونیک

 

*سورفاکتانتهای آمفوتریک

 

هیدروتروپ ها یا عوامل کمک کننده به فرمولاسیون:

 

در مورد مایعات هیدروتروپها برای تامین پایداری محصول نهایی و اطمینان از حلالیت به فرمولاسیون اضافه می شوند.

که از این مواد می توان به نمک ها ، الکل های با جرم مولکولی پائین و... اشاره کرد.

 

رنگ واسانس:

 

معمولا در مقیاس کم و برای افزایش خواص ظاهری کاربرد دارد.

 

افزودنی های نرم کننده:

 

اغلب این ترکیبات دارای مواد مرطوب کننده خاص، ترکیبات پروتئین و یا روغن ها و امولسیون های خاصی هستند که باعث میشوند بعد از مصرف  پوست دست را نرم کرده و مانع از آسیب رسیدن به پوست می شوند.

 

نگهدارنده ها:

 

این مواد در مقادیر خیلی کم اضافه می شوند به مایع ظرف شویی  تا بتوانند از رشد باکتری ها برای جلوگیری از تغییر رنگ ، رایحه، کاهش عملکرد و جدا شدن اجزا عمل کنند.

 

مواد آنتی باکتریال:

 

در بعضی از موارد خاص برای محافظت از پوست دست کاربرد دارند.

 

 

 

 

تقسیم بندی فضای غرفه

 

برای اینکه بتوان حداکثر بهره برداری را از غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی  نمود، لازم است غرفه براساس نیازها و محدودیت ها و با توجه به اهداف تعیین شده برای حضور در نمایشگاه با نقشه دقیق و حساب شده ای تقسیم بندی گردد.

چگونگی تقسیم بندی غرفه می تواند با توجه به نوع فعالیت و اهداف شرکت ها متفاوت باشد.

 

فضای غرفه می تواند به تعدادی و یا همه موارد زیر تقسیم شود:

 

*فضای نمایش کالا

 

*فضای بخش اطلاع رسانی

 

*فضای مذاکره و مشاوره

 

*فضای نمایشهای تصویری

 

*فضای مبلمان اداری

 

* فضای خدمات و پذیرایی

 

*فضای انبار و لوازم اضافه

 

* فضای آموزش

 

 

 

ثبت انحلال شرکت

 

انحلال شرکت ها و موسسات طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده و به علل ذیل صورت خواهد گرفت :

 

1- تصویب بیش از نیمی از شرکاء ( در شرکت های مسئولیت محدود )

2-تصویب بیش از 1/3 سهامداران در شرکت های سهامی خاص

3- از میان رفتن بیش از نیمی از سرمایه شرکت ( در شرکت های سهامی خاص ) چنانچه سهامداران رای به کاهش سرمایه ندهند.

4-وقتی که شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده را انجام داده یا انجام آن غیر ممکن شده باشد. ( شرکت برای ساختن یک سد یا راه یا پروژه ی خاصی تشکیل شده باشد و انجام آن در موضوع شرکت و ثبت شرکت به صراحت قید شده باشد، مثلاً در موضوع فعالیت ذکر شده باشد : « طراحی، نظارت و اجرای پروژه ساخت راه آهن تهران - قم » و نهایتاً موضوع شرکت به اتمام رسیده باشد. )

5-در صورتی که شرکت برای مدت معین تشکیل شده باشد، آن مدت منقضی شده باشد مگر این که مدت اعلام شده قبل از انقضاء تمدید شده باشد.

 

6-در صورت ورشکستگی

7-در صورت حکم دادگاه

8-در صورت فوت یکی از شرکاء ( در شرکت های مسئولیت محدود ) چناچه در اساسنامه قید شده باشد.

 

نکته 1)

مدیران شرکتی باید توجه داشته باشند که با انحلال شرکت، شرکت و مسئولیت ها و تکالیف از میان نمی روند و فقط شرکت بار حقوقی و مالی جدیدی را نمی تواند بر عهده بگیرد و زمانی شرکت کاملاً از میان خواهد رفت که ختم تصفیه صورت گرفته شده است.

 

ختم تصفیه

نحوه ختم تصفیه در شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی متفاوت است.

 

نحوه ختم تصفیه در شرکت های با مسئولیت محدود

1-انتشار اعلامیه در زمینه دعوت از بستانکاران جهت اخذ مطالبات احتمالی که می بایست سه مرتبه در روزنامه-های کثیر الانتشار و همزمان در روزنامه رسمی که یک سال از تاریخ انتشار اولین آگهی گذشته باشد.

2-ضمیمه نمودن آگهی های مذکور به همراه نامه ای از مدیر تصفیه با این مضمون که ختم تصفیه پس از رعایت مواد قانونی اعلام می شود.

 

نحوه ختم تصفیه در شرکت های سهامی خاص

دعوت از بستانکاران ( جهت اخذ مطالبات احتمالی ) سه مرتبه و هر مرتبه به فاصله یک ماه در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشاری که اطلاعیه ها و آگهی های مربوط به شرکت در آن درج می گردد و لااقل 9 ماه از تاریخ انتشار اولین آگهی گذشته باشد.

 

نکته2)

پس از ختم تصفیه  و یا تغییرات شرکت ها است که سهامداران یا شرکاء می توانند دارایی ها و سرمایه شرکت را بین خود تقسیم نمایند.