خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

طراحی غرفه های نمایشگاهی

بهترین راهکاری که در خصوص طراحی غرفه نمایشگاهی شما ارائه می گردد ارتباط مستقیم با میزان آگاهی ما نسبت به سازمان، محصولات، خدمات، بازار و اهداف شما دارد.

طراحی ایده ها و نکته نظرات ما، پس از عقد قرارداد  آغاز و جهت آگاهی از نکته نظرات شما، تقدیم می گردد.

در این مرحله، تصاویر و نقشه های رایانه ای تولید و تا اخذ تائیدیه نهائی مورد بحث و نقد قرار خواهند گرفت. شما، در تمامی مراحل طراحی، در کنار ما خواهید بود. 

 نتیجه این همراهی، طراحی و تحویل غرفه ای زیبا است که به طور یقین مشتریان را به سمت شما جذب و محصولات و خدمات شما را به آن ها عرضه می کند.

غرفه شرکت‌ کنندگان در هر نمایشگاهی، در همسایگی یکدیگر قرار دارد و تنها وجه تمایز غرفه‌ها، طرح خاص و روش های غرفه سازی هر یک از آنها است. مهندسان و طراحان گروه تیک دکورهمه مراحل اجرایی، از طراحی تا ساخت غرفه‌های نمایشگاهی را به عهده می گیرند و غرفه شما را سرآمد دیگر غرفه‌ها می‌سازند.

به هم پیوستگی امکانات مهندسی، گرافیک، تولید و ملزومات و سازه‌های پیش ساخته غرفه های نمایشگاهی مدولار و انواع چاپ ها در یک مجموعه واحد، گستره‌ای از انعطاف پذیری را برای غرفه سازی  فرا هم ساخته که در بین همه رقبای کاری بی همتا است.

از آنجاییـکه در صــد بالایی از کارهـای غرفه‌آرایـی و غرفه سازی نمایشگاهی و ساخت نمونه بــدون واسطه انجام مــی شود، بـنابراین مزیت های موجود از نـظر مقـایسه قــیمت نیز غیر قابل رقابت هستند.

شما می توانید نمونه های متنوعی از طراحی غرفه های پیش ساخته و غرفه های ساخت و سازی در متراژهای مختلف را در گالری های طراحی غرفه و غرفه سازی کوره مشاهده نمایید.
  
برنامه ریزی

همانطورکه در هر رویداد و فعالیتی برنامه زمانبندی و ضرب الاجل وجود دارد، برنامه ریزی و اجرای غرفه های نمایشگاهی نیز نیازمند هماهنگی و تلاش و کوشش می باشد و مراحل متعددی برای هموار و روان شدن امور نمایشگاهی وجود دارد که بیشتر آنها به عهده گروه هماهنگ کننده و برنامه ریز می باشند
بنابراین ضروری است هدف و منظر نمایشگاهی کاملأ واضح و دقیق باشد تا بتوان با حداکثر اثربخشی به مخاطبین دست یافت.

مراحل برنامه ریزی باید شامل موارد زیر باشد :

 

•    تشکیل گروه برنامه ریز 

•    محاسبه و برنامه ریزی دقیق بودجه مورد نظر 

•    انتخاب مناسب ترین نمایشگاه و محل  و تجهیزات نمایشگاهی

•    مذاکره برای عقد قرارداد با برگزارکننده نمایشگاه 

•    برنامه روش کار 

•    انتخاب زمینه و موضوع 

•    انتخاب مسئول هماهنگی 

•    ارسال دعوت نامه 

•    ارائه کارگاه آموزشی و یا سمینار 

•    استفاده از کانال های تبلیغاتی مناسب ، هدایای تبلیغاتی، کاتالوگ ، بروشور ، نمونه کار 

•    ارزیابی نمایشگاه در حین برگزاری و پس از خاتمه 

•    ارسال کارت تشکر 

•    و ....... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.