ما در نظر میگیریم که یک شرکت خصوصی تازه تاسیس میخواهد سانترال نصب کند.
و تعداد کاربران این شرکت نهایت به هشت نفر میرسد برای راه اندازی سیستم تلفن سانترال راهی ساده در پیش داریم:
یعنی ما 3 خط ورودی شهری را که مخابرات به ما تحویل داده است را توسط کابل های مخصوص مخابراتی تا نزدیکی سانترال می رسانیم و با یک کابل کشی ساده تلفن های خروجی از سانترال کم ظرفیت را در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی می کنیم.
نهایتا شما میتوانید ظرف یک روز کامل کاری سیستم سانترال خود را راه اندازی کنید.
اما آیا نصب و راه اندازی مرکز تلفن سانترال در جاهای بزرگ و سازمان های توسعه یافته هم کار به همین سادگی پیش میرود؟
فرض را بر این میگیریم که میخواهیم برای شرکت ایران خودرو مرکز تلفن راه اندازی کنیم .
حال معادلات نصب سانترال کمی سخت میشود زیرا ما دیگر یک شرکت با 8 کاربر نداریم و بحث فراتر از این حرف هاست.
برای اینکه ما بخواهیم برای 3000 کاربر تلفن داخلی اختصاصی در نظر بگیریم و یا حتی برای ارتباطات بین شهری مثلا کارخانه جات تهران و مشهد باید ارتباطات هدفمند باشد.
سیستم های ارتباطی اداری سانترال پاناسونیک و دیگر برند های موجود قدرت برقراری ارتباطات درون شبکه ای را بر عهده گرفته اند و دور از دسترس نیست که برقراری تماس بین شعب را مدیریت کنیم.
یعنی تماس سریع بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و سیستم تلفن گویا یکپارچه را با هدفمند سازی و بهینه سازی ارتباطات میسر کنیم و خارج از محدوده تماس بگیریم.
این راهکارهای ارتباطی زمینه ساز پیشبرد سریع کار و کنترل تماس های ورودی و خروجی در سازمانتان میباشد.
شما با سیستم های ارتباطی اداری پاناسونیک آشنا شده اید و حال میدانید برای قدرت برقراری ارتباط و لینک شدن دستگاه و نصب سانترال در اقصی نقاط جهان بهترین انتخاب برای شما پاناسونیک بوده است.