خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

اما ویزای شینگن چیست؟

این ویزا مخصوص کسانی است که قصد دارند به کشورهای محدوده شینگن وارد شوند و ساکن یا اتباع کشورهایی غیر از کشورهای محدوده شینگن و تور اروپا هستند.

 

البته ساکنین و اتباع کشورهای قاره آمریکا (غیر از چند کشور معدود مثل کلمبیا، پرو، بولیوی و...) و همچنین ساکنین و اتباع قاره استرالیا و کشورهای ژاپن،کره جنوبی و مالزی نیازی به اخذ ویزای شینگن ندارند و می توانندبه مدت حداکثر ۹۰ روز به این کشورها وارد و یا خارج شوند.

 

یک ویزای شینگن دارای دو تاریخ مشخص است، یکی تاریخ اعتبار ویزا و دیگری تعداد روزهای مجاز ویزا که حداکثر ۹۰ روزه است.

 اگر تاریخ اعتبار ویزای شما گذشته باشد حتی اگر تعداد روزهای مجاز ویزای شما هنوز باقی مانده باشد، ویزای شینگن شما باطل تلقی می گردد.

همچنین تعداد دفعات ورود شما به محدوده شینگن در ویزای شما توسط یک کدمشخص می شود این کد می تواند ۲،۱ یا ارقام بالاتر و یا نامحدود باشد.

کد ۱ به معنی یکبار ورود (سینگل) است و یعنی اینکه پس از یکبار ورود و خروجتان از شینگن، ویزایتان بدون توجه به تاریخ اعتبار و روزهای مجاز آن باطل خواهد شد.

کد ۲ و ارقام بالاتر به معنی آن است که به دفعاتی که در ویزا مشخص شده می توانید به شینگن وارد شوید و پس از استفاده از تعداد دفعات مجاز ورود، ویزایتان بدون توجه به تاریخ اعتبار و روزهای مجاز آن باطل خواهد شد.

کد نامحدود (مالتیپل) به معنی ورود نامحدود به محدوده شینگن و تور اروپا است و شما می توانید در مدت اعتبار ویزا و تعداد روزهای مجاز درون ویزایتان به شینگن وارد و خارج شوید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.