محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی بر ذهن مشتری (دریافت کننده) تاثیر میگذارد و این پیام را در ذهن مشتری القا می نماید که (ما به شما اهمیت می دهیم).
کی. آی. دمسپی نماینده شرکت Atlantas Dempsy ، شرکتی بیمه عمر، فبریه را به عنوان زمانی برای پخش جا کارتی های چوبی انتخاب کرد که در یک طرف آن مشتری، یک صفحه برنجی و نوشته ای در بالای آن روبه رو می شود و در طرف دیگر نام و تلفن شرکت Dempsy می باشد. مدیر عامل ها تحت تاثیر قرار گرفتند و آنها بیشترین تماس را داشتند. تحت تاثیر قرار گرفتن کلمه مهمی در دادن هدیه های تبلیغاتی می باشد، هنگامی که شما مشتری خود را تحت تاثیر قرار می دهید، روابط تجاری بهتری برقرار می نمائید.
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی باید علاقه را تحریک کنند. برنامه ی ایمیلی موفقی مجهز به یک صندوقی به شکل فشفشه قرمز می باشد که از یک طرف آن درآمده، می باشد و نامه درون آن ایده های نوبینی را برای شروع سال جدید شرکت، همراه، با بروشور شرکت و کارت پرداخت هزینه پستی ارائه می دهد.
هدایای تبلیغاتی می تواند، شما را از سایر رقبا متمایز نماید و در کارهای تجاری بسیار مشکل است که تفاوت خود را نشان دهید، غالبا براساس کلمات هستند، بروشورهای زیبا و سربرگ های گران قیمت و تبلیغاتی رنگی در روزنامه ها و مجلات چاپ می کنند.
هنگامی که صحبت از دیدگاه خوب و حمایت به میان می آید، هدایای تبلیغاتی یک کالای تجاری را می توانند به راحتی متمایزنماید. یک شرکت تبلیغاتی، هدایای تشکر را همراه ارائه خدمات و سایر ملاقات های مهم تدارک می بیند. شرکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی پیام را به این صورت نشان می دهد(ممنون از اینکه به ما فکر می کنید) و هم چنان می خواهد تفاوت خود را با رقبا نشان دهد.