خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

هدایای تبلیغاتی

 

اگر شرکت شما،حراج ویژه ای را برنامه ریزی کرده و یا اهداف دوری را برای کارمندان فروش در نظر گرفته است،  هدایای تبلیغاتی گزینه خوبی هم برای کارکنان و هم مشتریان می باشد.

 

 فروش ویژه ای در جایی که برندگان به هاوایی می روند، یا تخته های موج سواری کوچک (با وعده هدایای واقعی اعلام شده)، عینک آفتابی و پوسترهایی از اقامتگاه های زیبا برای نصب بروی دیوار شروع کنید.

 

 به مشتریان هسته فندق در جعبه های زیبا بدهید و یا ارکیده های هاوایی در گلدان های برنجی بفرستید و کارتی را ضمیمه آن کنید که به مشتریانتان، درباره خرید رضایت بدهید(که از خرید شما سپاسگزاریم).

 

جلب توجه همه چیز از بالن ها تا ساعتها آمار پتانسیل خرید را بالا می برد.

این وسایل ارزان مثل خودکار، مداد، تقویم ها، جاکلیدی ها و لیوان ها ابزار های فروش با ارزشی هستند در صورتی که همراه با هدف یا برنامه خاصی استفاده شوند.

 

هم چنین اگر هدیه درستی با راهی درست استفاده شود دریافت کننده تمایل به پاسخ دادن آن(جبران) دارد. این ارزش واقعی هدایای تبلیغاتی را نشان می دهد.

 

هدایای تبلیغاتی درک مثبتی را نسبت به  تجارت و یا محصول شما در ذهن ایجاد می کند.

 

 در نمایش تجاری اخیر، یک بانک مرکزی، لیوان های پلاستیکی قهوه را هدیه می داد در صورتی که بانکی دیگر، لیوان های بلند و جالبی را پخش می کرد.

بسیاری از مردم تفاوت کیفی آن ها را لحاظ کردند و بعضی از آن ها بانک اولی را بانک بی ارزشی نامیدند.

 

کالایی بی ارزش هدیه بدهید و این کار تصور منفی را در ذهن مشتری ایجاد کنید هدیه ای با کیفیت بدهید و مشتری با نظری مثبت نسبت به شرکت شما پاسخ خواهد داد.

 

هدایای تبلیغاتی تصمیم به خرید را تقویت می کند فروشنده عاقل، شک بعد از خرید را می شناسد (پشیمانی خریدار).

 با در نظر گرفتن این نکته، فروشنده مشاور املاک با فرستادن نوشته ای مانند(ممنون از خرید شما) شک مشتری را برطرف می کند. فروشنده دستگاه پرینتر می تواند کتابی را با مضمون پردازش پرینت برای مشتری ارسال نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.