خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

میزان جلب توجه هدایای تبلیغاتی

 

هدایای تبلیغاتی میتوانند ابزارهای جالبی باشند.

 

  مهم نیست که کار شما چیست، در هر شغلی که باشید شناخت نام بسیار مهم است. شما باید مقابل ذهن مشتریانی که آمادگی خرید دارند قرار بگیرید و باید اولین چیزی باشید که آنها زمانی که درباره صنعت شما فکر می کنند به ذهن آنها خطور می کند.

اگرچه، تمامی  هدایای تبلیغاتی  یکسان تولید نشده اند.

 طرح اهدای هدایای تبلیغاتی که، ضعیف طراحی شده طبعا از آنی که استراتژی مناسبی در ذهن دارد، تاثیر کم تری دارد.

 

1)موارد تبلیغاتی باید مناسب با صنعت یا حرفه شما باشد.

 

بعضی از موارد مثل پیراهن ها و کلاه ها تقریبا جهانی هستند.

هیچ وقت از اینکه اسم خود را بروی یک پیراهن بزنید پشیمان نمی شوید.

اگر واقعا می خواهید که منحصر به فرد باشید، باید مواردی را در نظر بگیرید که مربوط به شغل شما هستند. اگر شما یک شرکت سرویس IT یا تکنولوژی هستید، USB (فلش) بسیار ایده خوبی است.

اگر شما شرکتی مربوط به مراقبت های روزانه نوزادان را اداره می کنید، یک پیش بند گلدوزی شده تصویر مناسبی از شما ارائه می دهد و هم چنین مطابق با نیاز های مشتری هم هست.

 

 

2)هدایای تبلیغاتی شما باید مفید باشد.

 

شما هیچ وقت نمی خواهید که یک مشتری هدیه شما را در کشو  بیاندازد و آن را فراموش کند. این همان دلیلی است که خودکارهای شخصی هدایای تبلیغاتی بسیار محبوبی هستند.

خودکارها عملکرد بسیار فعالی را برای هر کسی در هر شغلی بازی می کنند.

یک بسته دستمال مرطوب حتما بروی میز دستیار اجرا قرار می گیرد تا داخل آن، این امر کل شرکت را با نام تجاری و لوگوی شما مرتبا روبه رو می کند.

 

3)هدایا باید از نظر کیفی خوب باشند.

 

ماژیکی که نمی نویسد و یا دسته کلیدی که به محض قراردادن کلید در آن می شکند، هدایای خوبی نیستند.

 شما میخواهید که مشتریان شما با دیدن هدایا به شما بیاندیشند و برند تجاری خود را به این هدایا مربوط کنید. در ارتباط بودن با ارزانی و یا وسایلی که به راحتی خراب می شوند برای چهره شما مناسب نیست.

هزینه مهم است، اما این یک جنبه داستان است.

وقتی که می خواهید بین یک مورد که 40 دلار قیمت دارد و آن که 50 دلار قیمت دارد یکی را انتخاب کنید، از خود بپرسید آیا با انتخاب ارزان تر فقط 10 دلار از دست می دهم و یا اگر آن مورد ارزان تر اصلا کار نکند همه پول را از دست خواهم داد.                                                              

 

4)تبلیغات شما باید به خاطر ماندی باشد.

 

هدیه ای که متفاوت است توجه بیشتری را نسبت به آنی که در مغزها محو می شود جلب می کند.

اگر شما در حرفه عرضه پزشکی هستید، چرا یک توپ استرسی وقتی میتوانیم سرنگ استرسی بدهید؟

همیشه  هدایای تبلیغاتی چه از نظر رنگ، شکل و یا چیز دیگری منحصر به فرد هستند. این بدین معنی نیست که یک کیف خرید و یا شیشه بطری نمی توانند انتخاب خوبی باشند، اما اگر شما می توانید روشی پیدا کنید که آن را منحصر به فرد کنید حتماً انجامش دهید.

 

 

5)هدایا باید به مردم نشان دهند که چه گونه شما را پیدا کنند.

 

این به نظر واضح می رسد، اما به اطراف خود نگاه کنید و ببنید چه مقدار مداد در نمایشگاه کالاهای تبلیغاتی و یا اداره هایی که چیزی بیشتر از یک نام برای ارائه ندارند می بنید. بدون هیچ شماره تماس، آدرس و یا شهر و یا وب سایتی. این شرکت ها قایم باشک با مشتریان خود بازی می کنند. تصور نکنید که همه می دانند شما که هستید و یا شما تنها تجارتی هستید که از نام تجاری استفاده می کنید.

تصور نکنید که کسی که سه ماه پیش به او هدیه ی تبلیغاتی داده اید اکنون شما را به یاد می آورد و هدیه شما را به کس دیگری که شما را نمی شناسد نداده باشد.

اگر همه این ها ممکن است، مطمئن باشید که تمامی اطلاعات مورد نیاز را ذکر می کنید. تا هنگامی که هدایای شما کار خود را انجام دادند و شخصی را یافتند که علاقه مند به کالای شما بود، آن فرد به راحتی شما را پیدا خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.