آبی در جدیدترین اخبار ورزشی به عنوان رنگ زیرکی و هوش، ارتباطات و اعتماد مورد آزمایش قرار گرفت. اصولا اگر رنگ آبی یک شخص بود به عنوان واسط بین انواع قرار میگرفت. بهترین دوست متعادل و منطقی که میتوانستید حتی در مخفیترین اسرار به او اعتماد کنید. نمونهای از عدالت که حتی در پرتنشترین شرایط، قادر به انتشار میباشد.
اگر به دنبال دلیل و مدرک بیشتر برای اثبات هویت رنگ آبی هستید، کافی است نگاهی به گوشی هوشمند خود بیاندازید، همانطور که ضربههای سریع و شدید بر روی اپلیکیشنهای خود میزنید، خود را موظف کنید تا به طور کامل متوجه شوید که تعدادی از آنها از لوگوهای آبی استفاده میکنند. از بین آنهایی که از رنگ آبی استفاده میکنند، بسیاری از آنها به احتمال زیاد چیزی برای برقراری ارتباط دارند.
در برخی گوشیها، هفده اپلیکیشن با طرحهای عمدتا آبی به چشم میخورد. اکثریت این برنامهها چیزی برای برقراری ارتباط دارند. اما رنگ آبی به عنوان یک رنگ مکمل نیز بسیار خوب نقش ایفا میکند. برای همین است که بسیاری از سایتهای ذکر شده رسانههای اجتماعی هم رابط کاربری آبی دارند. به همین ترتیب برنامههای معروفی مانند اسکایپ و حتی مایکروسافت آفیس.
هایپرلینکها عموما آبی هستند چه در وردمایکروسافت و چه در گوگل سایههای آبی مختلف برای برخی از شرکتها بهتر جوابگو هستند.
مارک زاکربرگ این سایه آبی را انتخاب میکند برای اینکه دچار کور رنگی است و به گفته خودش آبی رنگی است که او بهتر میبیند.
احتمال زیاد توییتر نیز رنگ آبی خود را به عنوان یک انتخاب طبیعی برای لوگوی پرنده خود برگزیده است. اما اگر عالیترین مناطق در عرصه رسانههای اجتماعی دارای لوگوی آبی هستند، چرا پینترست رنگ قرمز آتشین را انتخاب کرد؟
شاید این انتخاب چیزی مرتبط به طبیعت بصری ذاتی این پلت فرم باشد. در مطالعهای که قبلا به آن اشاره شد؛ قرمز به عنوان رنگ نشان دهنده قدرت، بیباکی و هیجان انگیز مورد آزمایش قرار گرفت. اگر آبی در مباحثات تیمی رنگی منطقی است، رنگ قرمز یک بازیکن خط حمله بیباک در تیم فوتبال است.
در جدیدترین اخبار ورزشی برخلاف رنگ آبی، قرمز رنگ مکمل نیست و برای اسکی و موج سواری رنگ مناسبی نیست اما سایه آتشفشانهای فعال و غروب شگفتانگیزاست. این دلیلی است برای اینکه همه چیز در پینترست، توقف برای نگریستن است. و این یعنی محتوای جالب توجه و چشمگیر.