خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

اخذ کارت بازرگانی

کارت بازرگانی


تعریف کارت بازرگانی: کارت بازرگانی مجوزی است که به دارنده آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی اجازه داده می شود به امر تجارت خارجی بپردازد براساس مقرراتی که در حال حاضر در درست اجراست اعتبار کارت بازرگانی از تاریخ صدور یکسال می باشد و تمدید کارت بازرگانی نیز با ارائه مدارک لازم برای مدت مذکور انجام می گیرد.

کاربردهای کارت بازرگانی

- ثبت سفارش و ترخیص کالا

- واردات از مناطق آزاد

- مبادرت به حق العمل کاری در گمرک

- صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز

- ثبت نام ها و علائم تجاری (غیرفارسی)

نکته : کارت بازرگانی شرکتهای تعاونی از اتاق های تعاون دریافت می شود.  ادامه مطلب ...

تحصیلات عالیه در استرالیا

اگر شما به دنبال کار در رشته بخصوصی می گردید، با قسمت ثبت، پروانه، یا اتحادیه صنفی آن رشته شغلی که نام آنها در تارنمای اطلاعاتی شناسائی مهارت های استرالیا Australia skills recongnition فهرست شده است مراجعه کنید.


اگر دارای تحصیلاتی هستید و می خواهید از آنها در استرالیا استفاده کنید، شما می توانید با دولت ایالت و یا منطقه خود با بخش تحصیلات خارج از کشورOverseas Qualifications Unit تماس بگیرید و آنها می توانند مدارک تحصیلی شما را با مدارک تحصیلی استرالیا مقایسه می کنند و برای این کار از چهارچوب تحصیلی استرالیا استفاده می کنند. این خدمات به صورت رایگان است.

  ادامه مطلب ...

تبدیل شرکت

تبدیل شرکت : یعنی تبدیل ماهیت شرکت مثلاً از سهامی خاص به مسئولیت محدود و بالعکس
تبدیل شرکت تغییر شکل آن است تغیر شکل شرکت موجب نمی شود که شخصیت حقوقی آن زایل و دوباره ایجاد شود.

  • مدارک لازم جهت تبدیل شرکت
  • مراحل تبدیل شرکت

تبدیل شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص و تبدیل شرکت سهامی خاص به مسئولیت محدود


  ادامه مطلب ...

توقف پذیرش دعوتنامه شغلی برای مهاجرت به کانادا


به اطلاع خوانندگان عزیز مهاجران کانادا، بخصوص کسانی که قصد مهاجرت به کانادا از روش کارکنان ماهر Federal Skilled Worker را دارند می رساند که اداره مهاجرت کانادا CIC از تاریخ ۴ ماه می ۲۰۱۴ دیگر دعوتنامه شغلی Arranged Employment Opionion برای مهاجرت به کانادا را نمی پذیرد. دعوتنامه شغلی نامه ای بود که می توانستید از اداره کار کانادا HRSDC دریافت کنید و به کمک آن برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید.

در پی تغییرات فوق، از این پس اگر کارفرمایی در کانادا قصد استخدام شما را دارد و همزمان می خواهید که برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید، لازم است این کارفرما از سوی اداره کار کانادا مجوز استخدام شما را که در اصطلاح Labour Market Opinion یا LMO گفته می شود دریافت کند. مشکل دریافت LMO این است که برای دریافت آن لازم است کارفرما ابتدا آگهی بدهد و به اداره کار ثابت کند که برای شغل مورد نظر موفق به یافتن کارمند/کارگر کانادایی نشده است. بدین ترتیب برای آن دسته عزیزانی که شغل شان در فهرست مشاغل موجود نیست یا آنکه ظرفیت گروه شغلی شان پر شده است کار مهاجرت به کانادا از طریق فرصت شغلی به مراتب سخت تر شده است.

هدف از ایجاد بخش امور عام المنفعه و انسان دوستانه

هدف از ایجاد این بخش - دفتر حقوقی نوبان معتقد است بسترهای اصلی توسعه ی اقتصادی و انسانی هر بخشی از یک جامعه به میزان رشد علمی و فناوری و ادبی و هنری مردمان آن جامعه وابسته است.  

در راستای ثمربخشی به دیدگاه یاد شده و نیز با شناخت این موضوع که بسیاری از استعدادهای بالقوه به دلیل عدم دسترسی به منابع مالی و نیروی انسانی متخصص ممکن است بالفعل نشود، این دفتر تصمیم دارد به میزان توانایی خود- هر چند اندک - سهمی در کمک به هموطنان خود داشته باشد و وظیفه انساندوستانه ی خود را در این خصوص به انجام برساند.

ازین رو، کمکی که از سوی اعضای این دفتر حقوقی با حس انسانی و اخلاقی به جامعه ارائه می گردد، مشخصاً در دو بخش به صورت زیر خلاصه می گردد: 

   ادامه مطلب ...