خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

بهترین روش رفع گودی وکبودی زیر چشم

 

 

در بعضی از افراد حتی در سنین پایین گودی زیر چشمها به صورت ارثی ویا در اثرلاغری دیده می شود گودی زیر چشم ها بدلیل کاهش بافت زیر پوست می باشد و با کرم وبا داروی خاصی قابل بر طرف کردن نمی باشد .

جهت رفع این گودی می تواناز فیلر های مصنوعی تزریق ژل ماند انواع ژلها ویا فیلرها طبیعی که همان چربی است استفاده کرد

ژلها باید مناسب برای تزریق در زیر چشم باشدوبا سوزن تزریق نگردد چون امکان اینکه خطراتی از نظر وارد شدن ژل به داخل رگهای چشم راداشته باشد ، وجود دارد بنابراین جهت تزریق این ژلها از میکروکانولاهای مخصوص استفاده می شود که احتمال نفوذ به داخل رگ نداشته ، وخطری نیز برایچشم بدنبال نخواهد داشت.

 

امابهتر ازژل ، چربی است که از بدن خود فرد گرفته می شود وبعد از تصفیه کردنوسانتریفوژ ، چربی خالص بعد از دادن بیحسی موضعی توسط کانولای ظریف به زیرچشم تزریق می شود وپس از چند روز تورم این سلولهای زنده چربی با بدن جوش میخورند

 و جزئی از بافت چربی طبیعی زیر چشم می شوند چربی علاوه بر حجم دادنوپر کردن گودی زیر چشم جوانسازی و کاهش چروک زیر چشم و همچنین کاهش برجستگی رگهای کبود زیر چشم نیز می گردد .

 بنابراین افرادى که زیر چشمشان داراىعروق کبود و برجسته شان قابل رویت است ، با تزریق چربى میتوانند، ظاهر آنرابصورت طبیعى و بدون عوارض بهبود بخشند.

 

اگرشخصی دچار چروک زیاد زیر چشم است مى تواند علاوه بر تزریق چربى ، از PRP  ولیزر فرکشنال هم در همان جلسه استفاده کند ومی دانیم کهPRP  علاوه برجوانسازی ورفع چروک  ، تیرگی زیر چشم را نیز کاهش می دهد.

 

بنابراین تزریق چربی باPRP  به همراه لیزر فرکشنال می تواند بهترین روش کاهش گودی،چروک وکبودی زیر چشم باشدPRP  همچنین می تواند رشد مژه ها وابروها را همکه تقویت کند واگر به روش صحیح تهیه شود نتایج بسیار خوبی خواهد داد .

دراین روش پس از گرفتن خون بیمار در لوله هاى مخصوصPRPپلاکت غنى شده از آناستخراج میشود .

غلظت پلاکت را میتوان در آزمایشگاه تعیین کرد که معمولاباید بیش از سه برابر غلظت پلاکت خون باشد،و سپس پى آرپى تهیه شده در زیرچشم تزریق میگردد.

پى آر پى را مى توان با چربى مخلوط کرد و همزمان تزریق ژل نمود و نتایج بهبودى  و ماندگارى بیشترى بدست آورد.

 معمولا دوام چربى درزیر چشم نسبت به نواحى دیگر بهتر است و معمولا تا پنج سال پس از تزریق هنوزاثر آن قابل مشاهده میباشد.

بازدیدکنندگان تجاری

 

اگر شما ملیتی خارجی دارید و می خواهید هر از چند گاهی برای جستجوی فرصت های جدید کسب و کار و سرمایه گذاری یا گسترش روابط تجاری خود به کانادا بیایید، می توانید صلاحیت بازدید تجاری را کسب کنید.

 

اگر شما تبعه ی کشوری هستید که برای دیدن و مهاجرت کانادا باید ویزا اخذ کند، می بایستی همانند دیگر بازدید کنندگان موقتی، درخواست ویزای اسکان موقت بدهید. هیچ گونه درخواست مجزایی برای بازدید کنندگان وجود ندارد.

 ویزای اسکان موقت، همه ی بازدیدکنندگان را در بر می گیرد؛ از جمله آن هایی که در کانادا صاحب کسب و کاری هستند.

 

به طور معمول، بازدید کنندگان تجاری برای چند روز یا چند هفته در کانادا می مانند. اگر بخواهید جزو بازدید کنندگان تجاری قرار بگیرید، بایستی موارد زیر را از خود نشان بدهید:

 

    شما می خواهید برای مدت کمتر از شش ماه اقامت داشته باشید و هیچ برنامه ای برای ورود به بازار کار کانادا ندارید

    مکان کسب وکار و همچنین منبع درآمد شما جایی در بیرون از کانادا می باشد

    سود و مزایای حاصل از کسب و کار شما در جایی بیرون از کانادا قرار دارد

    شما می توانید اسنادی مبتنی بر پشتیبانی از درخواست تان ارائه نمایید

    شما شرایط اجابت کردن نیازهای اولیه ی کانادا را دارید. شما:

 

        دارای اسناد معتبر مرتبط با سفر مانند پاسپورت و غیره می باشید

        پول کافی برای اقامت در کانادا و برگشت به وطن خود دارید

        برنامه ای برای ترک کانادا در پایان دیدارتان دارید

        هیچ گونه خطر بهداشتی، امنیتی و یا جنایی برای مردم کانادا ندارید

 

تجارت شما می تواند شامل فعالیت هایی مثل:

 

    خرید کالاها و خدمات برای یک کسب و کار خارجی یا برای دولت

    گرفتن سفارشات برای کالاها و خدمات

    شرکت در جلسات، کنفرانس ها، مجمع ها یا امور تجاری

    ارائه ی خدمات پس از فروش (عمدتا سرپرستی و نه کار یدی)

    آموزش دیدن از یک شرکت مادر کانادایی جهت فعالیت در خارج از کانادا

    آموزش کارمندان یک شرکت خارجی که تابعه ی شرکت کانادایی می باشند

    دیدن آموزش زیر نظر یک شرکت کانادایی که به شما تجهیزات و خدماتی فروخته است

 

تحت توافق نامه ی تجارت آزاد آمریکای شمالی، یک تبعه ی آمریکایی یا مکزیکی ممکن است در دیگر فعالیت ها مثل تحقیق، بازاریابی و خدمات عمومی شرکت کند.

 

اگر شما به عنوان یک بازدید کننده ی تجاری، به یک ویزای اقامت موقتی  یا مهاجرت کانادا نیاز دارید، بایستی برای تقاضا برخی مدارک را ارائه نمایید:

 

    یک نامه ی دعوت از شریک تجاری بالقوه خود در کانادا

    جزئیات تماس 24 ساعته برای آن شخص

 

همچنین ممکن است که شما به کارت های شناسایی یا اثبات اشتغال نیاز داشته باشید.

تزریق ژل لب و فیلر

 

شاید برجستگی و فرم صورت برخی هنرپیشه های سینما ، شما را برای تزریق ژل و برجسته سازی بخش های متفاوت چهره تان وسوسه کند .

 شاید هم شنیده باشید که پروتزهایی این روزها در بازار هستند که می توان با کار گذاشتن آنها در صورت ، گونه یا چانه ، این بخش های صورت را بر جسته تر کرد و به آن فرم دلخواه دست یافت .

نتایج مطالعات دانشمندان نشان می دهد ، چانه برجسته و گونه های برجسته یکی از معیارهای زیبایی صورت هستند . به صورت طبیعی قوس گونه ای که بخشی از استخوان گونه است ، موجب برجستگی گونه ها می شود .

 در حقیقت کسانی که گونه های برجسته دارند ، به صورت ارثی ، اسکلت صورتشان به این شکل فرم گرفته است .

در بعضی افراد استخوان های گونه به میزان کافی رشد نکرده و بنابراین گونه های پهن و بی حالتی دارند.

برجسته سازی گونه،این روزها زیادی پیدا کرده است و روش های متفاوتی مانند تزریق ژل و چربی ، گذاشتن پروتز در گونه برای زیباتر کردن صورت وجود دارند .

 

۱- هیالورونیک اسید : که از جنس بدن می باشد و چون قابلیت cross link و بیشترین هماهنگ شدن با پوست را دارد ، در جای خود کاملاً پایدار هستند و عوارض چندانی ندارند و بهترین انتخاب میباشد .

۲ – CaHA : مانند Radiesse مورد تایید FDA است و حدود ۹ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

 

◄ طولانی مدت : که از بخش های صناعی ساخته شده اند و بین ۲ الی ۱۰ سال طول عمر دارند، اما چون از جنس پوست نمی باشند می توانند عوارض جدی را ایجاد نمایند.

سیاری از پزشکان تزریق ژل های دائمی را رد می کنند به این دلیل که این روزها بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی به عوارض آن پی برده اند و دیگر تزریق ژل های دائمی را توصیه نمی کنند . ژل ها معمولا در محل تزریق شده باقی نمی مانند بلکه حرکت می کنند و به جاهای دیگر صورت می روند .

مثلا ژل هایی که برای برجسته سازی گونه در این محل تزریق شده اند ، می توانند حرکت کنند و از زیر گلو خارج شوند . ۶ ماه تا ۳ سال بعد از تزریق ، عوارض  تزریق ژل شروع می شوند . این عوارض شامل تورم ، کبودی ، التهاب سلولی و آبسه در محل تزریق می شود .

 در برخی موارد ، گونه برجسته شده ، برجستگی متقارن خود را پس از مدتی از دست داده ، تغییر شکل می دهد . متاسفانه درمان مشخصی برای این بدشکلی ها وجود ندارد .

 

اگر خانم ها تمایل به برجسته سازی دایمی گونه دارند ،میتوانند به جای ژل ، پروتزهای گونه را انتخاب کنند . پروتز را از ماده ای به نام ( سیلیکون ) می سازند .

این نوع پروتز ها بخاطر مخاطراتی که در ضربه ها و تصادفات دارن گاها مورد سوال قرار میگیرند.

چند سال پیش عارضه ای برای پروتزهای سیلیکونی در جوامع پزشکی مطرح شد مبنی بر این که مواد داخل آنها به مرور به بیرون نشت کرده و در مفاصل رسوب می کند و به همین دلیل سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این پروتزها را ممنوع اعلام کرد .

 تحقیقات بعدی نشان داد که درد مفاصل این بیماران ارتباطی با مواد موجود دراین پروتزها ندارد و پس از آن کارخانه های سازنده این پروتزها جدار پروتزها را ضحیم تر و قدرت چسبندگی ماده تشکیل دهنده آنها را بیشتر کردند .

 برخی از کارخانه های سازنده ، فضای داخلی پروتزها را از سرم پر کردند و درحال حاضر پروتزهای ، مطلوب تر و کم عارضه تری بدست آمده است .

برای گذاشتن پروتزهای گونه ای شما می توانید بیهوشی کامل و یا موضعی را انتخاب کنید.

درطول عمل برشی از داخل دهان در حد فاصل لثه فوقانی و گونه داده می شود و نسج نرم گونه کنار زده می شود .

به این شکل حفره ای ایجاد می شود که پروتز درون این حفره و درست روی استخوان قرار گیرد . سپس برش با نخ قابل جذب دوخته می شود .

دراین روش برشی روی پوست صورت داده نمی شود تا بعد از عمل جای آن روی صورت باقی بماند .

 لازم است بعد از عمل جراحی از آنتی بیوتیک استفاده کنید و دهانتان را با دهان شویه شست و شو دهید .

روش دیگر برجسته سازی گونه ، تزریق چربی زیر پوست گونه است . این چربی از بدن خود شما به دست می آید و در صورت استفاده از PRP ایده آل میباشد. معمولا چربی اضافی در ناحیه شکم و ران انباشته می شود .

دراین روش چربی را از بخشی از بدن استخراج کرده و شست و شو داده و در گونه تزریق می کنند .تزریق چربی برای لب انتخای خیلی مناسبی نیست و براساس نظر آکادمی زیبایی آمریکا بهترین انتخاب برای لب استفاده از ژلهای هیالورونیک اسید میباشد.

امروزه ژل‌ها و پرکننده‌های متعددی برای حجیم سازی لب‌ها به‌کار می‌رود ، بهترین روش در حجیم سازی لبها، استفاده از ژل طبیعی و سازگار با بیولوژیک

بدن به نام هیالورونیک اسید است که توسط مهندسی ژنتیک و مطابق بافت وماده‌ی در حال حرکت بین پوست و چربی ساخته می شود.

این ماده سازگار با بافت های بدن تهیه و تزریق می شود و پس از ماه تجزیه و جذب می‌شود و تزریق باید مجدد انجام گیرد و عوارض کمتری نسبت به روش‌های دیگر حجیم سازی لبها دارد.

در نوع دیگر حجیم سازی لب‌ها مواد سنتتیک و شیمیای به حالت کلوئیدی و ژل وجود دارد و آب را جذب و حجیم می‌شود که این ژلها با عوارض دایمی و نظیر زخم در توده تزریق، زیبایی فرد را به خطر می اندازد.

ژلهای غیر طبیعی و شیمیایی با حرکت سر در لبها نیز به حرکت در می‌آیند و به علت حرکت به یک طرف و نا متقارن بودن لبها شکل نافرم و زشتی به لبها می‌دهند.

تمدید اقامت بازدیدکننده کانادا

 

تغییر وضعیت اقامت شما پس از ورود به کانادا به عنوان یک بازدیدکننده

 

پس از رسیدن به کانادا شما ممکن است بخواهید شرایط بازدید خود را مانند مهاجرت کانادا تغییر دهید.

 در موارد خاص این امر امکانپذیر است.

 بیشتر بازدیدکنندگان اجازه ی اقامت در کانادا بیش از ۶ ماه را ندارند اما در برخی موارد بازدیدکنندگان بیشتر می مانند.

تاریخی که شما باید کانادا را ترک کنید در پاسپورت شما مهر می شود. اگر شما اجازه تحصیلی یا کاری دارید، نیز چنین تاریخ انقضایی که مهر شده خواهید داشت.

 

اگر تصمیم بگیرید که بیشتر بمانید می توانید تقاضای تمدید بدهید.

شما باید درخواست تمدید خود را ۳۰ روز پیش از تاریخ انقضای ویزای اقامت موقت خود ارسال کنید.

اگر بیشتر از مدتی که ریزای شما اجازه میدهی در کانادا بمانید، وضعیت قانونی خود را از دست میدهید و ممکن است از شما خواسته شود کانادا را ترک کنید.

 

شما بایستی برای تمدید اقامت درخواست بدهید اگر:

 

    مدت زمان بیشتری در کانادا گردش، تحصیل یا کار یا مهاجرت کانادا کنید.

    نوع مجوز خود را تغییر دهید (برای مثال از تحصیل به کار در کانادا). یا

    شرایط اقامت خود را تغییر دهید (مثلاً اگر شما در حال کار یا تحصیل در کانادا هستید و می خواهید محل تحصیل یا کار خود را عوض کنید.)

ویزای دیدار برای کانادا

 

بیشتر بازدید کننده های کانادا نیاز به پاسپورت معتبر دارند و خیلی ها به ویزا احتیاج دارند. بازدید کنندگان از کانادا باید یک افسر مهاجرت کانادا را متقاعد کنند که:

 

    آنها علاقمند به کشور مفبوع خود هستند و سعی در ماندن در کانادا را ندارند.

    کاملا سالم هستند.

 (از برخی بازدید کنندگان ممکن است خواسته شود در طی دوره شان معاینات پزشکی انجام دهند)

 

    ریسک امنیتی یا سوء پیشینه ندارند.

    پول کافی برای هزینه های سفر و تأمین خود در کانادا دارند.

 

اگر حائز این شرایط نباشید پذیرش شما در کانادا رد می شود.

 

بازدید کنندگان معمولی می توانند شش ماه در کانادا بمانند اگر آنها می خواهند بیشتر بمانند باید برای افزایش طول بازدید درخواست کنند.

بازدیدکنندگان معمولی اجازه ی درس خواندن یا کار کردن به صورت غیر قانونی داده نمی شود.

 بازدید کنندگان تحت پوشش بهداشتی استانی نیستند و توصیه می شود پیش از ورود از سلامتی خود اطمینان حاصل کنند.

 

    بازدید کنندگان معاف از ویزا

    بازدیدکنندگان تجاری

    دیدار بستگان و مهاجرت کانادا

    تمدید اقامت