خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

لیپوماتیک و میزان برگشت پذیری آن

 

خیلی از بیماران سوال می کنند آیا بعد از انجام لیپوماتیک امکان بازگشت چربی وجود دارد؟

 

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید توضیحاتی در باره ارتباط نحوه تجمع چربی در بدن و تعداد سلولهای چربی در هر منطقه داده شود.

در هر فرد تعداد سلولهای چربی در هر منطقه استعداد فرد برای چاقی در آن منطقه را تعیین می کند.

 لازم به ذکر است تعداد سلولهای چربی از سن حدودا ۶ سالکی دیگر افزایش نمی یابند و فقط افزایش حجم پیدا می کنند.

 

بنابراین جلوگیری از چاق شدن کودکان تا این سن بسیار حائز اهمیت است و بدلیل اضافه شدن تعداد سلولهای چربی تا این سال کودک استعداد چاقی را همیشه خواهد داشت

ضمنا در لیپوماتیک  نحوه توزیع سلولهای چربی در بدن تحت تاثیر دو عامل مهم یکی جنس و دیگری ژنتیک قراردارد.

همانطور که می دانید در خانمها تجمع چربی بیشتر در ناحیه باسن و رانها و در مردان بیشتر در ناحیه شکم می باشد.

 زمانیکه فرد رژیم می گیرد این حجم سلولهای چربی است که کاهش می یابد و نه تعداد سلولهای چربی  بنابراین با توجه به آنکه سلولهای چربی از نظر تعداد تغییر نکرده اند همواره امکان بازگشت چاقی وجود دارد.

 

با توجه به توضیحات فوق می توان نتیجه گرفت در میان روشهای لاغری  تنها روشهایی باعث کاهش سایز ماندگار و بدون بازگشت میگردند که باعث کاهش تعداد سلولهای چربی گردند و لیپوماتیک نیز به دلیل خارج کردن سلولهای چربی از بدن باعث کاهش تعداد سلولهای چربی در منطقه شده و امکان بازگشت چاقی در آن منطقه وجود ندارد.

 

حال اگر فردی بعد از انجام لیپوماتیک اضافه وزن پیدا کند چه اتفاقی می افتد؟

 جواب سوال اینست که با افزایش مجدد وزن بعد از لیپوماتیک این افزایش وزن به تناسب  تعداد سلولهای چربی در هر منطقه تقسیم میگردد و منطقه لیپوماتیک شده به دلیل کاهش تعداد سلولهای چربی دیگر مانند گذشته افزایش سایز پیدا نخواهد کرد.

 

 

تفکیک پذیری تصویر در دوربین مدار بسته

 

تفکیک پذیری یا رزولوشن تصویر معمولا به عنوان مهمترین عامل در تعیین قیمت دوربین مد نظر قرار می‌گیرد.

این در صورتی است که امکان سنجش این المان برای بیشتر افراد وجود ندارد.

باید بدانید که تفکیک پذیری بالاتر الزاما به معنا کیفیت بالاتر تصویر نیست.

این عامل تنها به معنا بزرگتر بودن تصویر خروجی دوربین است. گرچه دوربین‌های با تفکیک پذیری بالاتر معمولا کیفیت بالاتری هم دارند.

 

کیفیت و فروش دوربین مداربسته را معمولا با المان هایی مانند حداقل نور مورد نیاز دروبین‌ها یا نسبت نویز به تصویر که قبلا در مورد آنها صحبت شده نشان می‌دهند.

 

ریسک

 

معمولا شرکت‌های تولید کننده دوربین‌های ارزان قیمت‌تر سیستم کنترل کیفیت ضعیف‌تری دارند. این بدین معناست که این احتمال که دوربین‌ها خراب یا ضعیف باشد بالا خواهد رفت.

این اتفاق که دو دوربین یکسان تصویری تا حدی متفاوت داشته باشند رایج است. بنابر این موقع تهیه این دوربین‌ها باید توجه بیشتری به کیفیت دوربین داشته باشید.

 

البته باید بدانید که این گونه ریسک‌ها بسیار پایین هستند و در صورتی که نیاز به نصب تعداد کمی دوربین دارید احتمالا استفاده از دوربین ارزان قیمت مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند.

اما در صورتی که تعداد دوربین‌های درخواستی شما بالا باشد (بیش از ۲۰ دوربین) بهتر از دوربین‌هایی استفاده کنید که ریسک نصب کمتری را برای شما ایجاد خواهند کرد.

 

با وجود اشاره به ضعف در دوربین‌های ارزان قیمت باید بدانید که این دوربین‌ها دارای یک نقطه قوت بزرگ هستند و آن قیمت آنهاست.

باید توجه داشته باشید که انتخاب و نصب دوربین مداربسته که با کمتری قیمت نیازهای شما را تامین کند هدف اصلی در موقع انتخاب دوربین است.

سعی کنید در زمان انتخاب شرایط را طوری در محل نصب فراهم کنید و نیازهای خود را طوری محدود کنید که امکان استفاده از دوربین‌های با مناسب ‌ترین قیمت و کیفیت با توجه به نیاز شما فراهم شود.

 

غرفه

غرفه سازی مجموعه ای از قسمتهای فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگیهای فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای    فروش محصولات و خدمات استفاده می کند.

همچنین برای ملاقات شخصی با مشتریان جدید بالقوه، تامین نیازهای مشتریان موجود و ارایه تصویری روشن از شرکت برای دامنه وسیع مخاطبان طراحی می شود.

 فاکتورهای فیزیکی غرفه فرصتی برای غرفه داران است تا انواع تکنیک های موثر و کارآمد را در یک طرح دقیق تلفیق سازند و به حداکثر نتایج خود دست یابند.

هیچ فاکتوری به تنهایی منجر به ایجاد غرفه ای موفق و سودمند نمی شود بلکه جمیع فاکتورها موثرند.

 

ماندگاری غرفه در اذهان بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری باارزش برای تعیین موفقیت غرفه است.

در نتیجه بسیاری از شرکت ها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند.

تعداد بازدیدکنندگانی که غرفه را می بینند و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، ماندگاری در ذهن را اندازه گیری می کند.

 

ماندگاری در ذهن تا آنجا ارزشمند است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد. این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود. تحقیقات صورت گرفته در مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی (CEIR) نشان داده است بازدیدکنندگان واجد شرایط- کسانی که به احتمال بیشتری خرید می کنند- بیش از سایر بازدیدکنندگان، غرفه هایی را که بازدید می کنند به خاطر می سپارند.

تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت Exhibit Surveys نیز نشان می دهد که چندین فاکتور- فاکتورهای عمدتا فیزیکی- نقشی قوی در به خاطر ماندن غرفه ایفا می کنند.

غرفه برای غرفه داری موفق و مجرب، واسطه بازاریابی یکپارچه ای است که از سازه غرفه به منزله ویترینی برای انواع فعالیتهای و تکنیکهای فروش و بازاریابی استفاده می کند.

به کلامی دیگر ، غرفه سازی نمایشگاهی یک تصویر سه بعدی از پیامهای بازاریابی و فروش شرکت است.

 نتایج این تحقیق به منزله فاکتورهای کمکی در روشی یکپارچه جهت دستیابی به بازدیدکنندگان واجد شرایط از طریق واسطه نمایشگاهی تلقی می شوند.

یک غرفه جذاب و کارکنان مجرب آن وقتی با مولفه های حیاتی طرح کلی غرفه، مانند پیام بازاریابی موثر، ترکیب می شوند حداکثر نتایج را ببار می آورند.

این تحقیق علاوه بر ارایه اطلاعات به غرفه دارانی که می خواهند غرفه هایی به یاد ماندنی خلق کنند، با بخشهای دیگر صنعت نمایشگاهی نیز ارتباطی خاص دارد.

 برخی از تاثیرات بالقوه ناشی از عوامل مختلف در این گزارش بحث می شوند.

 

یافته های تحقیق

 

این تحقیق نشان می دهد که هشت عامل، که عمدتا جلوه های فیزیکی غرفه هستند، تاثیری معنادار بر مخاطب داند که بر حسب ایجاد "بیادماندنی ترین غرفه" سنجیده می شود.

 

• علاقمندی به محصول (64%)

• شهرت شرکت (51%)

• نحوه نمایش محصول (43%)

• پرزنتیشن (43%)

• طراحی/رنگ غرفه (19%)

• پرسنل غرفه (18%)

• اشانتیون (15%)

• نوشتار (13%)

 

تجارت در آمریکا

 

در صورتی که یک تجارتی را که ارزش آن مقدار قابل توجهی پول می باشد، به ارث ببرم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

متاسفانه، ارث بردن یک تجارت در آمریکا واجد شرایط برای سرمایه گذاری مورد نظر اهداف ویزای E2 نمی باشد، اگرچه وجوه به ارث برده شده می تواند به سرمایه ای در جهت ایجاد یک شرکت تجاری در آمریکا برای اهداف ویزای E2 تبدیل گردد.

 

آیا این تجارت می بایستی نشان دهد که مقدار معینی سود (پول) تولید خواهد نمود تا مورد قبول واقع گردد؟

 

با توجه به قوانین تنظیمی، یک شرکت تجاری اجازه ندارد که ذاتا حاشیه ای باشد.

 این به این معنا است که شرکت تجاری قابل قبول ویزای E2  و مهاجرت به آمریکا   شرکتی است که توانایی ایجاد درآمد بیشتری برای سرمایه گذار و خانواده او داشته باشد تا اینکه تنها هزینه زندگی معمولی را فراهم آورد.

نتیجتا، خواه سرمایه گذاری منجر به ایجاد مشاغلی در آینده گردد، خواه شرکت مقدار درآمد تولیدی بالاتر از  حداقل درآمد تولید نماید، عوامل مهمی برای این نوع ویزا محسوب می شوند.

 

آیا من می توانم سرمایه گذاری را انجام بدهم اما شخص دیگری را برای ورود به آمریکا و اداره تجارت تعیین نمایم؟

 

  بله، به فرض که آن شخص منصوب شده دارای همان تابعیت کارفرمای قرارداد را باشد و یا ۱) دارای مقام اجرایی و سرپرستی یا ۲) کارمند بسیار مهمی باشد.

 

چه کسی را به عنوان مجری و ناظر یک شرکت در نظر می گیرند؟

 

قوانین تنظیمی مربوطه اعلام نموده اند که آن سمت می بایستی ذاتا *اصولی و اولیه ای* باشد بر خلاف اینکه فقط *حادثه ای و موازی* باشد .

شرایط زیر به هنگام تشخیص اینکه آیا چنین سمتی قابل قبول شرایط می باشد یا خیر در نظر گرفته  می شوند:

 

آیا این سمت این حق را برای شخص به وجود می آورد که بتواند مدیریت نماید و خط مشی  تعیین نماید؟

 

آیا این سمت امکان نظارت بر قسمت عمده از عملکرد شرکت و مهاجرت به آمریکا  را فراهم می آورد؟

 

آیا این سمت امکان نظارت بر کارمندان درجه پایین را فراهم می نماید یا فقط ذاتا یک نظارت بالاتر می باشد؟

 

آیا شخص دارای توانایی ها و تجارب مناسب مدیریتی و نظارتی می باشد؟

 

میزان حقوق مورد نظر برای این سمت چه مقدار می باشد؟

 

چه رابطه ای میان این سمت و ساختار سازمانی بزرگتر می باشد؟

 

چند درصد از وظایف این شخص کار های عادی کارکنان می باشد؟

 

بیماران مناسب جهت لیپوماتیک

 

عمل لیپوماتیک برای  همه افراد از سن بلوغ تا  سنین بالا قابل انجام می باشد مشروط به آنکه بیمار شرایط جسمانی لازم که در بخشهای دیگر به آن اشاره شده است دارا باشد .

در اصل مناسبترین بیماران جهت انجام لیپوماتیک  کسانی هستند که افزایش وزن بسیار بالایی ندارند و از افزایش سایز رنج می برند و این بیماران اثرات شگفت اگیز لیپوماتیک را بلافاصله بعد از انجام آن مشاهده می کنند .

 حالا سوال اینست که آیا لیپوماتیک را برای افراد با اضافه وزن بالا  از روش لیپوماتیک سود می برند ؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم افراذی که در گروه خیلی چاق جای می گیرند و BMI یا اندکس توده بدنی بالای ۴۰ دارند از روشهای جراحی بیشتر سود خواهند برد مشروط به آنکه محدودیتی برای بیهوشی و جراحی نداشته باشند .

 افرادیکه در گروه چاق جای می گیرند می توانند از هر دو روش جراحی یا لیپوماتیک بهره ببرند و وضعیت جسمانی و نحوه توزیع چربی در آنان در تصمیم گیری و ارائه بهترین روش توسط پزشک باید مد نظر قرار گیرد.

 

 لیپوماتیک و توانایی تزریق همزمان چربی

 

لیپوماتیک /متخصصین جراحی زیبایی معتقدند بهترین روش افزایش سایز قسمتهای مختلف بدن تزریق چربی خود بیمار می باشد .