خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

هتل 4 ستاره سیام سیتی بانکوک

 

هتل 4 ستاره سیام سیتی بانکوک هتلی با شکوه با سازه ای مدرن در قلب بانکوک است که از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به مراکز مهم شهر به آسانی دسترسی داشته و برای مثال تا ایستگاه منو ریل در تور تایلند تنها 3 دقیقه پیاده فاصله دارد .

 

 این هتل مجلل دارای طراحی داخلی و دکوراسیونی لوکس می باشد  . مرکز خرید معروف سیام پاراگون نیز 5 کیلو متر و فرودگاه بین المللی شهر هم 24 کیلومتر تا ساختمان هتل فاصله دارند .

 

 بسیاری از امکانات به روز و خدمات رفاهی شبانه روزی ، در کنار کامل ترین سرویس دهی بر شهرت این هتل 4 ستاره افزوده است .

جلب رضایت میهمانان و ایجاد آرامش و نشاط ،هدف مشترک پرسنل کارامد هتل سیام سیتی بانکوک می باشد .

 

 

اتاقهای هتل سیام سیتی بانکوک شامل

 

اتاق و سوئیت های مجهزی است که از امکاناتی مدرن

 

 طراحی به روز ، مبلمانی کلاسیک

 

تختی راحت و پنجره هایی قدی، ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی ورزیده و مسئولیت پذیر ، امکانات برای معلولین ، تهویه مطبوع

 

 سیستم حرارتی و برودتی ، روم سرویس 24 ساعته ، سرو صبحانه در اتاق ، چای/قهوه ساز

 

 حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، میز کار

 

 مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان بهره مند می باشد .

 

امکانات هتل سیام سیتی بانکوک

 

  استخر  روباز

 

ماساژ درمانی و اسپا ، باشگاه بدنسازی مجهز ،سونا و جکوزی ، محوطه مخصوص حمام آفتاب 

 

خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور

 

 صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور ، خدمات گردشگری

 

 سرویس نگه داری از کودک ، باغ ، کرایه اتومبیل ، بار ، کافی شاپ ، بوفه صبحانه ، پنج رستوران لوکس ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ

 

 در تور تایلند  کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . تنها قسمتی از امکانات موجوددر  هتل سیام سیتی محسوب می شود .

 

 

چاقی با چربی بیش‌ازحد

 

دکتر حمیدرضا فرشچی

هر یک از مواد غذایی اصلی اعم از چربی، کربوهیدرات یا پروتئین اگر بیش از حد خورده شوند (یک تعادل انرژی مثبت ایجاد می‌کنند) می‌توانند شما را چاق کنند. از آنجا که میزان انرژی موجود در هر گرم چربی از سایر درشت‌مغذی‌ها به مراتب بیشتر (بیش از دو برابر) می‌باشد، لذا افزایش حجم چربی دریافتی  در لیپوماتیک به افزایش وزن کمک می‌کند.

 

از طرف دیگر، بسیاری از انواع پرپروتئین  کم‌کربوهیدرات حقیقتا دارای محتوای چربی بالایی هستند، اما علی‌رغم چربی زیاد در این نوع رژیم‌ها، می‌توان وزن را کم کرد.

 مطالعات انجام گرفته روی این رژیم‌ها، دلیل موفقیت این رژیم‌ها را محدودیت ذاتی انرژی دریافتی می‌دانند و این بدین صورت امکان پذیر می‌باشد که به ازای دریافت بالای پروتئین و چربی، کربوهیدرات مصرفی به طور جدی محدود شود.

 البته این نوع رژیم در طولانی مدت عوارض قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

 

لذا با توجه به نکات یاد شده، یکی از کاراترین روش‌ها برای نگهداری کاهش وزن، محدود کردن محتوای چربی رژیم مصرفی‌تان است.

یک بررسی کانادایی اخیر ارتباطات مثبت واضحی بین چربی کل رژیم و چاقی را نشان می‌دهد. یک بررسی کامل روی 28 مطالعه تحقیقاتی در ایالات متحده، که در سال‌های اخیر در مجله تغذیه بالینی آمریکا منتشر شده بود چنین نتیجه‌گیری کرد که چربی رژیم غذایی در پیشبرد چاقی ایفای نقش اساسی می‌کند.

 

تحققیات انجام گرفته در دانمارک روی بیش از 1700 نفر نیز نشان داد که در افراد با وزن طبیعی، کاهش چربی رژیم غذایی بدون محدودیت انرژی کلی غذا، می‌تواند از افزایش وزن پیشگیری کند.

 

لذا بر این اساس، جالب توجه خواهد بود که، شما می‌توانید با کاهش دادن چربی دریافتی‌تان حتی بدون محدودیت کالری دریافتی، غذا بخورید و وزنی هم اضافه نکنید. البته این موضوع در افراد چاق که حجم وعده‌های بالایی دارند، امکان‌پذیر نیست.

 

ولی حال چرا چربی شما را چاق می‌کند؟ به نظر می‌رسد طعم چربی برای بشر بسیار لذیذ است، بویژه زمانی که با شکر یا نمک نیز مخلوط شده باشد.

مطالعات گذشته نشان می‌دهند غذاهای کم‌حجم پرچرب (مانند شکلات و پنیر) باعث می‌شوند که ما محتوای بیش از حدی کالری را قبل از این‌که سیگنال‌های مرتبط با سیری به مغز برسند، مصرف کنیم.

 لذا به نظر می‌آید چربی سیگنال‌های کنترل اشتها که در پیشگیری از دریافت سریع کالری از یک وعده غذایی موثر می‌باشد، را تضعیف یا بسیار کند می‌نماید و در نتیجه شما به سرعت، انرژی قابل توجهی را بدون احساس سیری دریافت می‌کنید.

 

نکته عملی: اگرچه کالری مصرفی بیش از حد علت اصلی چاقی در یک فرد است ولی باید دانست که از بین درشت‌مغذی‌ها، چربی موجود در غذاهای پرچرب به دلیل میزان بالای کالری و به دلیل ضعف کنترل اشتها در هنگام دریافت چربی، نقش مهم‌تری را در افزایش وزن و نیاز به لیپوماتیک ایفا می‌کند.

جراحی های کاهش وزن

 

در برخی موارد عمل جراحی راه حل چاقی است . جراحی منجر به بیشترین کاهش وزن می شود ولیکن می تواند خطرات جدی به دنبال داشته باشد . جراحی از دو طریق منجر به کاهش وزن می شود : مقدار غذایی را که فرد به راحتی توانایی خوردن آن را دارد محدود می کند و یا جذب غذا و کالری را مهار می کند .

 

معمولاً جراحی در موارد زیر توصیه می شود :

 

    فرد دچار چاقی بسیار شدیدی است و نمایه توده بدنی 40 و بالاتر است .

     نمایه توده بین بین 35 تا 39.9 قرار دارد و مشکلات جدی مرتبط با چاقی نیز در فرد وجود دارد مانند دیابت ، فشار خون بالا .

 

 

جراحی و لیپوماتیک  می تواند منجر به کاهش 50 درصدی وزن شود . تنها 50 درصد از کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند قادر به حفظ وزن از دست رفته به مدت 5 سال هستند .

جراحی معجزه ای برای درمان چاقی نیست هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید کل اضافه وزن خود را با جراحی کاهش دهید و یا آن را به مدت طولانی حفظ کنید . موفقعیت کاهش وزن بعد از عمل جراحی بستگی به تعهد شما در تغییر سبک زندگی و عادات مربوط به فعالیت بدنی شما دارد .

 

انواع مختلفی از جراحی های کاهش وزن وجود دارد .انواعی از آنها محدود کننده هستند و میزان ظرفیت معده شما به منظور نگهداری غذا را محدود می کنند .

انواعی دیگر باعث سوء جذب می شوند چراکه از جذب کالری و مواد غذایی جلوگیری می کنند . گروهی دیگر نیز ترکیبی از دو نوع ذکر شده هستند . جراحی های معمول کاهش وزن عبارتند از :

 

    عمل بای پس معده : این عمل یکی از رایج ترین جراحی های کاهش وزن است چراکه نتایج طولانی مدت مثبتی داشته است .

 از هردو مکانیسم سوء جذب و محدود کردن برای رسیدن به هدف کاهش وزن استفاده می کند . در این عمل جراح شما فضای کیسه مانند کوچکی را در بالای معده ایجاد میکند . سپس روده کوچک را از قسمت زیر معده بریده و آن را به فضای کوچک جدید متصل می کند .

 مواد غذایی و مایعات مستقیماً از فضای کوچک جدید وارد این قسمت روده کوچک می شوند و بخش اعظمی از معده را رد می کنند .

 

    باند کردن قابل تعدیل معده توسط لاپارسکپی (LAGB) : جراحی فوق از نوع محدود کننده است و در این جراحی معده شما به وسیله یک باند قابل اتساع به دو فضای کوچک تقسیم می شود . جراح این باند را درست مانند کمربند به دور معده سفت میکند و کانال کوچکی بین دو فضا ایجاد می کند. معمولاً این باند به صورت همیشگی قرار داده می شود .

این عمل نیز رواج زیادی داشته است چراکه باعث کاهش وزن تدریجی و ثابتی می شود و در صورت لزوم می توان باند را تعدیل کرد . به هرجهت همانند سایر جراحی ها فرایند فوق نیز بدون تغییر سبک زندگی موثر واقع نخواهد شد .

 

    انحراف صفرا با اتصال دئودنوم . جراحی فوق از نوع سوء جذب است . در این جراحی قسمت بزرگی از معده شما برداشته می شود .

 این جراحی کاهش وزن ماندگاری را به همراه دارد ولیکن با ریسک بالایی از سوء تغذیه و کمبود ویتامینی در بدن همراه است و بدین جهت فرد به نظارت شدید توسط تیم پزشکی نیازمند است . معمولاً این جراحی برای افراد با نمایه توده بدن بالاتر از 50 مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 جراحی های کاهش وزن و لیپوماتیک مشکلات متعدد و بسیار جدی را به همراه دارند که به خود عمل جراحی و یا دریافت کاهش یافته غذا مربوط می شوند و عبارتند از :

 

    پنومونی(التهاب بافت ریه)

    لخته های خونی

    عفونت

    سنگ کیسه صفرا

    فتق

    تهوع

    استفراغ

    اسهال

    کمبود مواد مغذی در بدن

 

چه کشورهایی بیشترین تعداد مهاجرین به کانادا را دارند؟

 

مقایسه تعداد مهاجران از کشورهای مختلف دنیا به کانادا

 

 در سال 2015، 271,660 مقیم دائم جدید به کانادا وارد شدند، که در مقایسه با تعداد 260,262 نفر در سال 2014 یک رشد 4.4% را نشان می دهد. این مهاجران جدید در سال 2015 از 190 کشور مختلف در دنیا به کانادا وارد شدند.

 

از سال 2005 تا 2015، 2,828,365 مهاجر جدید وارد  مهاجرت به کانادا شدند و برای دو سال پیاپی، فیلیپین، هند، چین، ایران و پاکستان، بیشترین مهاجران در دنیا را داشته اند. در واقع مهاجرت از این پنج کشور 49% کل مهاجران در سال 2015 را تشکیل می دهد.

 

در 11 سال گذشته، چین، هند و فیلیپین بیشترین مهاجران به کانادا را داشته اند. در میان این کشورها به استثنای کشور فیلیپین، مهاجرت از هند، چین و ایران در سال 2015 نسبت به سال 2014 کاهش داشته است. در طول همین دوره زمانی، پاکستان، ایالات متحده آمریکا و کشورهای بریتانیایی نیز جزو ده کشور اول در تعداد مهاجران بوده اند.

 

در سال 2015، سوریه یکی از ده کشور اول در تعداد مهاجر به کانادا شد. و کشورهای زیر در سال 2015، کشورهایی هستند که بیش از 1000  مهاجرت به کانادا داشته اند.

 

لبنان (2,1234), اسرائیل (2,132) ایرلند (2,081), کامرون (2,032), سری لانکا (1,794), برزیل (1,749),

 کنگو (1,712), نپال (1,499), استرالیا (1,412), اتیوپی (1,364), ساحل عاج (1,359), تونس (1,283), آلمان (1,245), رومانی (1,183), سومالی (1,156) اردن، (1,112).

 

 نوشته شده توسط کیانوش محمودی 

هتل 4 ستاره بانکوک پالاس

 

هتل 4 ستاره بانکوک پالاس از هتل های معروفی است که در منطقه براتونام بانکوک  در تور تایلند واقع شده که بسیاری از مراکز توریستی و تجاری شهر را در خود جای داده است .

 

دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی مثل منو ریل که 2 کیلومتر و مرکز فروش عمده البسه که فقط 10 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند از مزیت های این مرکز اقامتی مدرن به شمار می رود .

 

برخورداری از طراحی داخلی و دکوراسیونی لوکس ، امکانات به روز و خدمات رفاهی شبانه روزی ، در کنار کامل ترین سرویس دهی بر شهرت این هتل 4 ستاره افزوده است .

 

ضمنا فرودگاه بین المللی بانکوک نیز تا ساختمان هتل بانکوک پالاس 22 کیلومتر فاصله دارد .

 

اتاقهای هتل 4 ستاره بانکوک پالاس شامل 667 اتاق پاک و بدون دخانیت و سوئیت های لوکس است که از امکاناتی مدرن

 

 طراحی به روز ، مبلمانی کلاسیک ، تختی راحت و پنجره هایی قدی، ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی ورزیده و مسئولیت پذیر

 

 امکانات برای معلولین ، تهویه مطبوع ، سیستم حرارتی و برودتی ، روم سرویس 24 ساعته

 

 سرو صبحانه در اتاق ، چای/قهوه ساز ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، میز کار، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ،

کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان و ... از ویژگی های این اتاق های رویایی محسوب می شوند .

 

امکانات  هتل 4 ستاره بانکوک پالاس  شامل :

 

استخر  روباز  ، ماساژ تایلندی ، باشگاه بدنسازی مجهز ،سونا ، محوطه مخصوص حمام آفتاب  ،  خدمات خانه داری

 

 خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ،

 

مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور

 خدمات گردشگری در تور تایلند  ، قنادی ،  بار ، کافی شاپ ، بوفه صبحانه ، رستوران 24 ساعته، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . می باشد .