خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

ترجمه کتب و مقالات و .....

ترجمه کتاب، مقاله، تارنما (سایت) و کاتولوگ :

همچنین امروزه راه اصلی اطلاع‌رسانی برای فعالان در عرصه‌های اقتصادی و مالی، تبلیغ و معرفی کالاها و خدمات به زبان‌های دیگر و حضور مؤثر در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

نخستین گام در این راه تهیۀ تارنما به زبان‌های خارجی و سپس کاتالوگ است.

تردیدی نیست که در این زمینه حضور و همکاری مترجمان حرفهای و مسلط بر موضوع و مشاوره با متخصصان تبلیغات امری ضروری خواهد بود.

 برخی از دارالترجمه ها  طراحی، ایجاد و پشتیبانی سایت‌های دو یا چندزبانه را برعهده دارند.

سادگی، جذابیت و جذب مخاطب از نخستین اصول در طراحی تارنماهای تجاری و تبلیغاتی است.

دارالترجمه ها برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌‍المللی و اعزام مترجمان حرفه‌ای   نیز آمادگی کامل دارد.

 

استرالیا و ویزای همسر

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای شریک زندگی (همسر)


متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای شریک زندگی باید توسط همسر یا نامزد یا شریک زندگی خود که در استرالیا زندگی می کند ضمانت شوند. ضامن می بایست مقیم دائم، شهروند استرالیا یا شهروند قانونی نیوزلند بوده و حداقل 18 سال سن داشته باشد.

ارزیابی تخصصی و زبان انگلیسی برای این ویزا همانند ویزای  تخصص استرالیا وجود ندارد.

شرط لازم برای این ویزا شامل این است که با شریک زندگی در استرالیا خود رابطه مستمر داشته و با یکدیگر زندگی کنید، و یا به طور دائم از یکدیگر جدا نشده یا دور ازهم زندگی نکنید.

حمایت از علائم تجاری

دلایل حمایت از علائم تجاری و حقوق ناشی از آن

با توجه به ارزش علامت تجاری و اهمیتی که یک علامت تجاری ممکن است در تعیین میزان موفقیت یک محصول در بازار داشته باشد، تضمین اینکه در بازارهای مربوط به ثبت رسیده باشد بسیار ضروری است.

بعلاوه، تفویض اجازه استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده به شرکت‌های ثالث بسیار آسان‌تر است و در نتیجه می‌تواند منبع درآمد بیشتری برای شرکت/شخص بوجود آورد یا اساس انعقاد یک موافقت‌نامه اعطای نمایندگی فروش باشد.

گاهی اوقات، یک علامت تجاری و ثبت برند شده که در میان مشتریان از شهرت خوبی برخوردار است.

ممکن است به منظور دریافت منابع مالی یا وام از موءسسات مالی استفاده شود که بطور فزاینده‌ای از اهمیت علائم برای موفقیت کسب و کار آگاه می‌شوند.

 

اهمیت علائم تجاری

با اینکه اکثر کسب و کارها به اهمیت استقاده از ثبت علائم تجاری به منظور تمیز دادن محصولاتشان از محصولات رقبا پی برده‌اند، همه آنها اهمیت حمایت از علائم تجاری از طریق ثبت را درک نکرده‌اند.

پس از ثبت علامت طبق قانون ثبت علائم تجاری شخص/شرکت حق انحصاری پیدا میکند، بموجب آن می‌توانید از عرضه کالاهای یکسان یا مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده‌ای مشابه علامت تجاری شما هستند جلوگیری نماید.

اگر علامت تجاری ثبت نشود، شرکت‌های رقیب از همان علامت یا علامتی که شباهت آن با علامت مزبور به اندازه‌ای است که موجب گمراهی خواهد شد برای همان کالا یا کالاهای مشابه استفاده خواهند کرد و در نتیجه سرمایه‌گذاری در بازاریابی یک محصول ممکن است به هدر رود.

اگر یکی از رقیبان از علامت تجاری و ثبت برند یکسان یا مشابه علامت تجاری استفاده کند، ممکن است مشتریان تصور کنند آن محصول متعلق به همان شرکت است و در نتیجه کالای رقیب را خریداری کند. این امر نه تنها سود شخص/شرکت را کاهش خواهد داد و مشتریان را گمراه خواهد کرد بلکه به شهرت و وجهه آسیب خواهد زد – بخصوص اگر محصول رقیب کیفیت نازلی داشته باشد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق فن و حرفه

 برنامه مهاجرت فدرال کانادا از طریق تجارت برای متخصصین فن و حرفه :

کانادا یکی از معدود کشورهای غربی است که هنوز به صورت فعال در پی قبول مهاجر می باشد که یکی از انها برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تجارت . تنها مهاجرت به کانادا در مقایسه با سایر کشورها تسهیلات خاص خود را دارد و کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا جهت زندگی ،کار و داشتن خانواده است . در سالهای اخیر متناوبن کانادا از طرف سازمان ملل متحد به عنوان بهترین کشور دنیا برای زندگی تشخیص داده شده است.

کانادا کشوری ثروتمند ، دارای امنیت اجتماعی بالا و همچنین یکی از بالاترین شاخص های طول عمر بالا میباشد. کانادا کشوری بسیار وسیع و سبز با معادن سرشار و مردمی متمدن و پذیرا میباشد. میلیون ها مهاجر در دهه های گذشته کانادا به عنوان خانه خود گزیده و به کسب و کار و تحصیل پرداخته اند .

چنانچه شما به زندگی در کانادا خود و خانواده خود در کانادا علاقه دارید ، مشاوران حاذق ما با کمال خرسندی تجربه و مهارت خود را در اختیار شما و خانواده شما قرار میدهند

قوانین برنامه مهاجرت فدرال کانادا از طریق تجارت برای نیروی متخصص فدرال برای سال ۲۰۱۳ اعلام شد:

فقط افرادی  متقاضی که در سه‌ دسته مدیریتی که   آن با 0 شروع میشود و متخصصینی که در  NOC   در دسته A  قرار میگیرند و متخصصینی که در  NOC  در سطحB   قرار می‌‌گیرند میتوانند درخواست نمایند.