خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

مهاجرت به کانادا از طریق فن و حرفه

 برنامه مهاجرت فدرال کانادا از طریق تجارت برای متخصصین فن و حرفه :

کانادا یکی از معدود کشورهای غربی است که هنوز به صورت فعال در پی قبول مهاجر می باشد که یکی از انها برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تجارت . تنها مهاجرت به کانادا در مقایسه با سایر کشورها تسهیلات خاص خود را دارد و کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا جهت زندگی ،کار و داشتن خانواده است . در سالهای اخیر متناوبن کانادا از طرف سازمان ملل متحد به عنوان بهترین کشور دنیا برای زندگی تشخیص داده شده است.

کانادا کشوری ثروتمند ، دارای امنیت اجتماعی بالا و همچنین یکی از بالاترین شاخص های طول عمر بالا میباشد. کانادا کشوری بسیار وسیع و سبز با معادن سرشار و مردمی متمدن و پذیرا میباشد. میلیون ها مهاجر در دهه های گذشته کانادا به عنوان خانه خود گزیده و به کسب و کار و تحصیل پرداخته اند .

چنانچه شما به زندگی در کانادا خود و خانواده خود در کانادا علاقه دارید ، مشاوران حاذق ما با کمال خرسندی تجربه و مهارت خود را در اختیار شما و خانواده شما قرار میدهند

قوانین برنامه مهاجرت فدرال کانادا از طریق تجارت برای نیروی متخصص فدرال برای سال ۲۰۱۳ اعلام شد:

فقط افرادی  متقاضی که در سه‌ دسته مدیریتی که   آن با 0 شروع میشود و متخصصینی که در  NOC   در دسته A  قرار میگیرند و متخصصینی که در  NOC  در سطحB   قرار می‌‌گیرند میتوانند درخواست نمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.