خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

مهاجرت به روش کشاورزی مانیتوبا

 

 

متقاضیانی که در زمینه کشاورزی تجربه دارند می توانند از طریق این روش جهت مهاجرت به کانادا و استان مانیتوبا اقدام نمایند.

 برای اقدام متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد:

 

##دارای حداقل سرمایه خالص ۳۵۰٫۰۰۰ $ کانادا باشد.

 

##دارای حداقل ۳ سال سابقه مالکیت و یا اداره زمین کشاورزی باشد.

 

##نشان دهد که دارای توانایی و دانش کشاورزی می باشد.

 

##قبل از مصاحبه از استان مانیتوبا دیدن کند و شرایط این استان را بر اساس طرح تجاری خود بررسی نماید.

 

 

روش ارزیابی الویت مانیتوبا

 

 

این  در مهاجرت به کانادا و مانیتوبا بخش شامل زیر مجموعه می باشد:

 

 

روش کارفرمایی مانیتوبا:

 

متقاضی باید قصد اقامت دائم در مانیتوبا را داشته، به مدت ۶ ماه از طریق ویزای کار در استان مانیتوبا مشغول به کار بوده و یک پیشنهاد کار دائم از طرف کارفرمایی در مانیتوبا داشته باشد.

 

همچنین کارفرما باید شرایط زیر را دارا باشد:

 

##کارفرما باید ثابت کند که نتوانسته یک شهروند کانادایی را برای این شغل پیدا کند.

##کارفرما نیاز به کارمندی دائم و تمام وقت داشته باشد.

##کارفرما معادل حقوق منطقه ای را به کارمند پرداخت نماید.

 

سرمایه گذاری و تجارت در آمریکا

آیا نیازی هست که من نقشه کار تجاری وهدف از سرمایه گذاری آینده ام در آمریکا را برای اداره مهاجرت آمریکا فراهم نمایم؟

 

خیر.

اگرچه داشتن یک نقشه تجاری یک قسمت مهمی از دادخواست ویزای E2 می باشد، برای یک شرکت جدید، مشخص نمودن اینکه شما در آینده قصد دارید مقدار مشخصی پول سرمایه گذاری نمایید، کافی نمی باشد.

با توجه به قوانین تنظیمی قابل اجرا، بودجه های غیرمتعهد کافی محسوب نمی شوند حتی اگر شما ثابت نمایید که این میزان سرمایه (بودجه) در حساب بانکی موجود می باشد.

 

 به منظور اینکه بتوان با استانداردهای ویزای E2 و مهاجرت به آمریکا  مطابقت نمود، سرمایه ها می بایستی به صورت غیرقابل برداشت به این شرکت جدید اختصاص یابند.

 

 

چگونه می توانم به صورت غیرقابل برداشت مقدار قابل توجهی پول در یک شرکت در آمریکا سرمایه گذاری نمایم در حالی که مطمین نیستم که به من ویزای مورد نیاز برای ورود و اداره این تجارت را خواهند داد؟

 

 

قوانین به صورت مشخص بیان می دارند که قرار دادن وجوهی در یک حساب امانی ( نوعی حساب که شخص سوم نگه دارنده آن در آمریکا است) قابل قبول در نظر گرفته خواهند شد.

 

 بنابراین این روش کمک خواهد نمود که آن شخص بتواند مقدار سرمایه خود را در این حساب امانی بگذارد که به صورت غیر قابل برداشت به یک هدف ویژه ای  اختصاص داده خواهد شد.

 

 مانند خرید فضای  یک دفتر اداری یا یک مغازه، تا زمانی که احتمال دریافت ویزای E2  قابل قبول گردد.

 

 این مکانیسم قانونی این امکان را فراهم می آورد که سرمایه گذار بتواند بودجه (وجهی) اختصاصی که غیرقابل برداشت است را نشان دهد.

 در حالی که پول شخص سرمایه گذار برای مهاجرت به آمریکا محفوظ می ماند  در حالی که ویزایی را به دست نیاورده است  و همچنین آن وجوه به او بازگردانیده خواهد شد چرا که در قابل قبول شدن این احتمال موفق نشده اند.

علاقه بازدیدکننده به محصولات

 


علاقه بازدیدکننده به محصولاتی که به نمایش گذاشته می شود طی چند سال گذشته افزایش یافته است بنابراین اهمیت آن در به یادماندنی شدن غرفه افزایش می یابد.

 

 این امر دو معنا دارد:


(1)
تقاضای بازار همیشه فاکتور کلیدی در جلب توجه برای هر شرکتی محسوب می شود

(بازدیدکنندگان به دلایل خاص از نمایشگاه دیدن می کنند و نه به خاطر تماشای ویترینها) و

 

(2) شرکتها باید قبل از نمایشگاه آگاهی از محصول/شناخت براند را ایجاد کنند تا حداکثر علاقه به محصولات نمایشی خود را ایجاد نمایند.


علاقه به محصول تابع ماهیت مخاطب نمایشگاه و نوع و تجهیزات نمایشگاهی است که شرکت در آن حضور می یابد. بنابراین فاکتوری است که غرفه دار نمی تواند کاملا کنترلش کند


نمایش محصول


پرزنتیش

 

 

فاکتور بعدی در ماندگاری غرفه در ذهن نمایشاتی است که در غرفه انجام می شود (43%) و پرزنتیشن ها (26).

 

این تحقیق توصیه می کند که این نمایشات تا حد ممکن به صورت مکرر انجام شوند تا عرضه و معرفی به حداکثر برسد.

 

مثلا اگر یک پرزنتیشن چهار بار در ساعت ارایه شود تاثیرگذاری آن چهار برابر نمایشی است که تنها هر یک ساعت انجام می شود.


نمایشات محصول هنگامی ارایه می شوند که بیش از پنج یا شش نفر برای دیدن و شنیدن حضور دارند. در یک پرزنتیشن غیررسمی کمتر از 5 نفر حضور دارند.

 هر چند این نمایشات ترافیک چندانی در غرفه ایجاد نمی کنند اما به کارکنان غرفه این امکان را می دهد تا با مشتریان احتمالی صحبت کنند و از این رو به مرحله فروش برسند.


معرفی محصول الزاما و به تنهایی ماندگاری در ذهن را ایجاد نمی کند اما می تواند آگاهی و شناخت شرکت و علاقه به محصول را در محل ایجاد می کند و

 بنابراین روشنگر الزامات نقشه غرفه ای و غرفه سازی است که می تواند از هر یک از عوامل به شیوه ای منسجم بهره برداری کند.

 قدرت نمایشات و پرزنتیشن های محصول برای ماندگاری در ذهن اثبات کننده این مطلب است که تاثیر کلی نمایش فعال بسیار بیشتر از نمایش ایستا است.

 

بار دیگر هزینه تهیه و اجرا پرزنتیشن یا نمایشات باید در مقابل ROI بالقوه سنجیده شود

بورسیه دوره های تحقیقاتی دانشگاه ملبورن

 

 (Endeavour International Postgraduate Research Scholarship)یکی از انواع بورسیه های دولتی و بسیار رقابتی در استرالیا می باشد.

این بورسیه معمولا به دانشجویان خارجی و متقاضیان مهاجرت به استرالیا اختصاص داده می شود.

 

هزینه های پرداختی توسط این بورسیه، شامل  شهریه دانشگاه به طور کامل و نیز پرداخت هزینه بیمه دانشجویی است.

 

(Melbourne International Fee Remission Scholarship )این بورسیه توسط دانشگاه داده می شود.

هزینه پرداختی توسط این بورسیه کل شهریه دانشگاه می باشد.

 

(Melbourne International Research Scholarship )این بورسیه به هردوی دانشجویان خارجی و بومی اختصاص داده می شود.

 

همانطور که مشاهده فرمودید اخذ بورسیه در کشور استرالیا کار ساده ای نیست و کاملا رقابتی است.

 افرادی که تمایل دارند از بورسیه در کشور  و مهاجرت به استرالیا استفاده نمایند باید از شرایط بسیار ویژه برخوردار باشند و خود را برای شرکت در یک رقابت بسیار سخت آماده کنند.

 

 

اما ما راه های دیگری را به شما ارائه می دهیم که در همه مقاطع بتوانید از تحصیل رایگان برخوردار باشید. یکی از پیشنهادات ما، اخذ ویزای تحصیلی در کشور اتریش و یا آلمان می باشد.

 

به طور مثال شما عزیزان می توانید بدون داشتن مدرک زبان در تمامی مقاطع در کشور اتریش از تحصیلات رایگان برخوردار شوید و یک موضوع بسیار مهمی که در کشور اتریش مدنظر گرفته می شود این است که افرادی که در کشور اتریش فارغ التحصیل میشوند می توانند به راحتی با اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز در این کشور مشغول به کار شوند.

به طور مثال اگر شما مقطع لیسانس را در کشور اتریش به پایان برسانید می توانید بدون اینک نگران برگشت یا ادامه تحصیل باشید این کارت را اخذ نمایید و به دنبال کار مدنظر خود باشید.

شهرها و روستاهای آنتیک شهر آلانیا

اگر بخواهیم علل پیشرفت و توسعه این منطقه از ترکیه را بشماریم باید از احساس، وطن دوستی، زبان، تامل، دین، نوع زندگی و ارتباط ناگسستنی هر یک از این موارد نوشته شده و یا ننوشته را به خوبی آنالیز کنیم.

 

 امروزه دنیا با سرعت هر چه تمامتر به سمت جهانی شد می رود.

 

 در سال ۱۹۵۷ با تحقیقات پر ارزش پرفسور دکتر کیلیچ کوْکتن در مورد شهر آلانیا و تاریخ آن بسیاری از نقاط تاریک این منطقه با پرتویی درخشان شد.

 

طی این تحقیقات در اسناد علمی و تاریخی از هزاره ۱۳ بدست آمد که مشخص شد شهر آلانیا از التصاق فرهنگها و مدنیتهای مختلفی تا به امروز رشد کرده و رسیده است.

 

طی تاریخ قبل و بعد از میلاد شهر آلانیا و تور آنتالیا همواره به عنوان یک شهر ساحلی زیبا و استراتژیک مورد توجه حکمرانان و نام وران بوده است.

کشتی ها و شهرها یک به یک غرق و نابود شده و از بین رفته اند ولی شهر آلانیا این گوهر زیبا و بکر هنوز پابرجاست.

 

در سواحل شهر آلانیا و حومه در بسیاری از تپه های باستانی بر طبق یافته های آرکولوژیک و علمی آثار بجامانده از تمدنهای مختلف و تاریخی آنتیک کشف شده است.

 تعدادی از نامهای این شهرها و مناطق آنتیک شهر و تور آلانیا عبارتند از: پیساریسوس در روستای کارابوُیونزالار (Pisarissos)، آثار کشف شده در روستای کایباشی، ماراسوس (Marassos) در دمیرتاش، آثار کشف شده در منطقه کوش یواسی(Kuşyuvası)، هیکل هراکس در منطقه چاملیجا یا کیللی (Kıllı) و هزاران هزار شهر و منطقه آنتیک دیگر.