کرایولیپولیز یک روش درمانی زیبایی غیر جراحی جدید است که در آن بافت های چربی مقاوم در بدن منجمد شده و در ادامه این بافت ها بطور طبیعی توسط بدن دفع می شوند.
روش کرایولیپولیز مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است و از آن برای حذف چربی های موجود در ناحیه پهلوها، شکم و ران می توان استفاده کرد.
امروزه بیش از 1.5 میلیون کرایولیپولیز در سراسر جهان انجام شده است.
یکی از روش های لاغری موضعی که در کلینیک سیب سرخ استفاده می شود، کرایولیپولیز می باشد.
کرایولیپولیز یک روش غیر جراحی است که در آن بافت چربی سرد شده و انجام این کار باعث تجزیه سلول های چربی بدون وارد شدن آسیب به سلول های مجاور آن می شود.
امروزه ثابت شده این روش درمانی یک روش درمانی بی خطر و موثر برای کاهش چربی بدون نیاز به عمل جراحی است.
نتایج حاصل از این روش در طول دو تا چهار ماه بطور قابل توجه در فرد بیمار مشاهده می شود و کاهش طبیعی سطح چربی را در بدن وی به همراه دارد.
این روش درمانی چگونه کار می کند؟
کرایولیپولیز بر اساس این حقیقت عمل می کند که سلول های چربی نسبت به استخراج انرژی از آنها آسیب پذیر هستند.
در این حالت خاص، سرد کردن سلول های چربی می تواند آنها را از بافت اطراف خود جدا و موجب لاغری سریع شود. انجام این کار به معنی این است که روش کرایولیپولیز باعث تجزیه شدن سلول های چربی می شود، اما بر بافت های اطراف آن تاثیری ندارد.
هنگامی که سلول های چربی سرد شوند، این سلول ها وارد فرآیند آپوپتوزیس می شوند که در عمل این فرآیند کنترل مرگ سلول ها در بدن را بر عهده دارد.
هنگامی که آپوپتوزیس برای سلول ها اتفاق می افتد، دیواره سلول های چربی تجزیه شده و این شرایط باعث آزاد شدن لیپید (چربی) از سلول ها می شود.
در ادامه چربی های آزاد شده از طریق سیستم لنفاوی بدن انتقال یافته و مشابه حالتی که چربی غذا از بدن خارج می شود، دفع می گردند.
این فرآیند به صورت تدریجی اتفاق می افتد، به این معنی که در نتیجه این شرایط فشار بیش از حد به سیستم لنفاوی بدن وارد نمی شود.
اصول کلی برای نمایشگاهی موفق از دیدگاه بازدیدکنندگان و غرفه داران و غرفه سازی ارزش نمایشگاهها و کنگره ها طی چند سال اخیر قطعا مورد بحث بوده است
تغییرات ساختاری چشمگیر در فرایند خرید و فروش بسیاری از صنایع رخ می دهند که امکان جذب مشارکت کننده مناسب را برای برخی از نمایشگاهها دشوار می سازد و به سختی می توانند مرتبط با بازار خود باقی بمانند.
به دلایلی چند بازدهی سرمایه گذاری(ROI ) نمایشگاه کاهش یافته است از جمله به دلیل کاهش تراکم ترافیک در برخی از نمایشگاهها و افزایش هزینه ها به علت درک ارزشی کمتر ازنمایشگاه.
شرکت های بیشتر و بیشتری رویدادهای نمایشگاهی شخصی خود را برگزار می کنند که برای بودجه بازاریابی و مهمتر از آن برای بازدیدکننده با نمایشگاههای رسمی رقابت می نمایند
این دو گرایش با تاثیرگذاری یک اقتصاد تضعیف شده ( مانند اثرات وقایع 9 سپتامبر و جنگ عراق و بیماری سارس) تلفیق شده اند و تعجبی ندارد که ارزش نمایشگاهها مورد تردید و سئوال مدیریت شرکتها قرار گرفته است، هم از نقطه نظر شرکت در نمایشگاه و هم گسیل نمودن بازدید کننده به نمایشگاهها.
اما آیا نمایشگاهها اساسا در خطر نامرتبط شدن قرار دارند؟
و آیا نمایشگاه ها و تجهیزات نمایشگاهی باید هدف اصلی خود را از نو ارزیابی کنند و دست به نوآوری بزنند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود - غرفه داران و بازدیدکنندگان- را برآورده سازند؟
قطعا پاسخ در این دو سئوال نهفته است.
اصول موفقیت: کار را پیچیده نکنید اصول اساسی برای یک نمایشگاه موفق ساده هستند.
نمایشگاه موفق.... 1- اطلاعات بسیار با ارزش به همه بخش های شرکت کننده می دهد ( مانند خریداران، فروشندگان، آنهایی که در جستجوی توسعه شغلی هستند، عناصر متفق بازار کار
2- محیط و فضایی ارائه می دهد که فعل و انفعالات فردی را برای تبادل موثر اطلاعات تقویت و ترویج می کند
. در حالی که این اصول هدایت کننده بسیار ساده می رسند اما ایجاد نمایشگاه موفق پیچیده است.
اطلاعات اشکال مختلفی دارد ( مانند اطلاعات خرید، گرایش ها، اطلاعات بازار، پیشرفت شغلی) و اطلاعات به روش های متفاوت ارائه می شوند-
برخی از آنها تحت کنترل برگزار کننده هستند ( مانند برنامه های آموزشی، سخنرانی ها) و برخی از آنها خارج از کنترل برگزار کننده می باشند ( مانند فعالیت های غرفه داران در داخل و خارج از نمایشگاه ).
با نگاهی رو به آینده در سال 2006و یا فراتر از آن، نمایشگاههای موفق آنهایی خواهند بود که این دو اصل هدایت کننده را دنبال می کنند.
تحقیقات اخیر اثبات می کنندکه همة شکلهای بازاریابی رو در رو ( نمایشگاه ها، بازاریابی سیال، تماس های شخصی برای فروش) امروزه بیش از گذشته با اهمیت گشته اند.
این امر بر خلاف باور مرسوم است که می گوید استفاده بیشتر از اینترنت، تله کنفرانس های ویدئویی، مکالمات کنفرانسی و غیره، به علت محدودیت های سفر و هزینه یا/و سهولت، خریداران و فروشندگان را مقید می سازد تا رسانه ها و نشست های الکتریکی را ترجیح دهند و از آنها استفاده کنند تا فرایند خرید را ارتقا بخشند.
تلفن بیسیم پاناسونیک با مشخصات تک خط و مدل KX-PRD262
KX-PRD262 تلفنی با ظاهری بسیار شیک و امکاناتی فوقالعاده می باشد به همین دلیل توصیه میشود در منازل و یا شرکتهای تقریباً کوچک استفاده شود.
وجود امکاناتی مانند سازگاری با تلفن همراه و کالر آیدی و نصب سانترال امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است .
نسل جدید تلفنهای بیسیم، محصولاتی کاملاً متفاوت با تلفنهای اولیه هستند. وجود ویژگیهایی خاص نرمافزاری برای افزایش کیفیت و امنیت مکالمات باعث شده تا فرد با خیالی آسوده به مکالمه خود بپردازد.
اما هنوز هم با این پیشرفت باورنکردنی امکاناتی کاملاً مشترک در بین این دو نسل وجود دارد.
منشی تلفنی دیجیتال
امکان اتصال به دیوار
مدیریت پیغامها از تلفن سیار
صدای بهینهشده و سرویس بهبود بخش صدا
وجود کلیدهایی خاص جهت مدیریت برخی امکانات از روی پایه تلفن
اما نسل جدید، برتریهای بزرگی نسبت به نسل اولیه دارد که این بهروزرسانی در تلفن ها و نصب سانترال گامی مستحکم در ورود به دنیای جدید است.
رستورانهای هتل:
سه رستوران با منوی انتخابی در کنار رستوران اصلی هتل یاسمین، رستوران Myndos مشغول بهکارند.
رستوران میندوس در وعدههای اصلی و با غذاهایی در سبکهای ترکی و بینالمللی بصورت بوفه در خدمت میهمانان تور بدروم هتل است.
رستوران اصلی به دو بخش روباز و سرپوشیده با ظرفیت تقریبی ۱۰۰۰ نفر تقسیم میشود.
وعدههای صبحانه، ناهار و شام در این رستوران بصورت رایگان عرضه میشود.
رستوران اوشنیا (Ocenia) با انواع غذاهای تازهی دریایی، رستوران La Perla با چشماندازی از خلیج و غذاهای ایتالیایی لذیذش، و رستوران Sultan با انواع غذاهای سنتی و ترکی نیز آماده خدمترسانی به میهمانان خود میباشند.
اگر هوس کردید در یکی از رستورانهای منوی انتخابی غذا میل کنید حتماً قبل از مراجعه رزرو کنید.
«یاسمین بدروم» دارای یک رستوران مرکزی به نام میندوس (Myndos) و سه رستوران سفارش از منو (A’la Carte) مجهز به سیستم رزرو است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی، رژیمی و بوفه گیاهی به مهمانان عرضه می شود.
رستوران اصلی به صورت بوفه باز سرویس دهی می کند و از دو بخش جداگانه (فضای باز و سالن سرپوشیده) با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر تشکیل شده است.
امکانات تفریحی و ورزشی هتل:
همهچیز در این هتل و هتل های تور آلانیا به استراحت و استفاده از سرویس U.All هتل خلاصه نمیشود.
انواع فعالیتهای ورزشی و سرگرمکننده برای تبدیل اقامتتان به تعطیلاتی کامل در نظر گرفتهشده است.
بهغیراز امکانات ورزشی مانند سه استخر روباز و دو استخر سرپوشیده، زمین تنیس، سالن بدنسازی، اسپا، حمام ترکی و دارت و پینگپنگ، برنامههای متعدد تفریحی و سرگرمی مانند موسیقی زنده، جشنهای مختلف و اجراهای گروه انیمیشن بینالمللی نیز برای میهمانان در نظر گرفتهشده است.
ورزشهای هیجانانگیز آبی موتوری هتل یاسمین را نیز از دست ندهید.
مهمانان قادرند به ورزش ها و فعالیت هایی همچون دارت، بوچیا (Boccia)، تنیس روی میز، بیلیارد، والیبال ساحلی، تنیس، قایق موتوری، قایق پارویی، مینی فوتبال، بکستبال و شنا بپردازند.
در «یاسمین بدروم» انواع برنامه های شاد و سرگرم کننده ارائه می شود که برگزاری مسابقات گروهی، برنامه های خاص شبانه، کنسرت زنده موسیقی و جشن های شبانه از آن جمله است.
به گفته سایت هتل به آدرس www.yasminbodrum.com، «یاسمین بدروم» مکانی مناسب برای افرادی است که مایلند تعطیلات پرانرژی، سالم و شادی برای خود رقم بزنند چرا که هتل خدمات ویژه ای در این خصوص ارائه می کند که باشگاه بدنسازی، باشگاه غواصی و مرکز آبگرم (اسپا) از آن جمله است.
ماساژ با روغن های معطر، ماساژهای سنتی شرق دور، مدیتیشن، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار از دیگر خدمات این بخش هاست.
خدمات هتل:
این هتل هم مانند بسیاری از هتلهای ۵ ستاره لوکس خدمات متعددی را به میهمانان خود ارائه میکند:
از ساحل اختصاصی طولانی تا اینترنت بیسیم رایگان در تمام نقاط، صرافی، خشکشویی و … تمامی خدمات در این هتل بصورت U.All ارائه میشود.
در تمام طول ۲۴ ساعت انواع نوشیدنیها و اسنکها در دسترس میهمانان هتل قرار میگیرند.
همچنین برای خانوادههایی که به همراه کودکشان به سفر میروند، همراه داشتن یک کودک زیر ۲ سال رایگان است.
دو روش اصلی برای مهاجرت به کانادا و یوکان موجود است:
متخصص:
متقاضی این روش باید دارای شرایط زیر باشد:
##دارای حرفه یا فنی که در لیست حرفه های مورد نیاز باشد.
##گواهی یا مدرک مورد نیاز شغل
##مدرک مورد تایید و قبول دولت
##توانایی مکالمه به زبان رسمی محل کار
نیاز فوری به کارمند :
این بخش بیشتر وابسته به کارفرما می باشد تا متقاضی به عبارت دیگر کارفرما برای کارمند درخواست می دهد.
اداره ها، ارگانها و مراکز صنعتی یوکان بدنبال نیروی کار حرفه ای با توانایی ایجاد تغییر و کمک به اقتصاد ، صنعت و تجارت محلی و مهاجرت به کانادا می باشند.
کارفرما می بایست توانایی کارمند را احراز کند. شاخص انتخابی کارمند بر اساس تحصیلات، ارتباط، خصوصیات شغلی و منابع مالی او می باشد.