خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

هتل سکین کوناکلار بدروم

 

 

Seçkin Konaklarدر نزدیکی خلیج بودران واقع شده و اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متفاوتی مانند تور آنتالیا وجود دارد.

 هتل دارای استخر در فضای باز است و اتاق های آن مجهز به سیستم تهویه هستند. در اتاق های هتل تلویزیون، ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد.

 تمام اتاق ها دارای حمام مجهز هستند.

فاصله ی هتل تا قلعه ی بودرام ۱٫۴ کیلومتر است.

 هتل تا فرودگاه ۳۸ کیلومتر فاصله دارد. کارکنان هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

 

 

امکانات هتل سکین کوناکلار

 

تراس، استخر در فضای باز، باغ

 

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

 

غذاونوشیدنی: بار و رستوران، امکان صرف صبحانه در اتاق

 

پارکینگ: هتل دارای پارکینگ می باشد.

 

خدمات: رختشورخانه، اتوشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، صرافخانه

 

 

قوانین هتل سکین کوناکلار

 

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از ۱۴:۰۰

 

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا ۱۲:۰۰

 

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

 

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر ۶ سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق در تور بدروم  استفاده کرد.

 برای کودکان زیر ۲ سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال ۲۰ یورو می باشد.

 

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

 

خلاصه ای از شرایط تحصیل در آمریکا

 

شور آمریکا دارای معتبرترین مراکز آموزشی علمی و دانشگاهی در دنیا می باشد.

هر ساله بیش از هفتصد هزار دانشجو از سرتاسر دنیا برای تحصیل و مهاجرت به آمریکا می روند .آمریکا دارای قوانین مهاجرتی می باشد که امکان اقامت و کار را برای دانشجویان در هنگام تحصیل و یا بعد از اتمام تحصیل فراهم می آورد.

 

به دلیل محدودیت ظرفیت مراکز تحصیلی، همه ساله تعداد زیادی از پرونده های دانشجویی موفق به اخذ پذیرش از آمریکا نمی گردند.

از مهمترین دلایل رد پرونده های دانشجویی، عدم آشنایی متقاضی با سیستم اخذ پذیرش، اشتباه در انتخاب دانشگاه محل تحصیل و عدم دقت در نحوه تکمیل و ارسال پرونده می باشد.

به همین منظور نیز بسیاری از مراکز آموزشی در آمریکا دارای نماینده برای جذب دانشجوی بین المللی هستند که این نمایندگان با تسلط به سیستم پذیرش دانشجوی بین المللی، خدمات متنوعی را به متقاضیان خود ارایه میدهند.

 

علاقمندان به تحصیل در دوره های دبیرستان، کالج و دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی و مهاجرت به آمریکا می توانند از خدمات اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی این شرکت ها استفاده نمایند.

 

 

به طور خلاصه شما برای دریافت ویزا تحصیلی نیاز به داشتن شرایط ذیل داری:

 

شما برای کسب ویزا دانشجوئی نیاز به اثبات توانائی مالی کافی برای پرداخت هزینه های مورد نیاز جهت شرکت در کلاسهای درسی مربوطه از قبیل هزینه شهریه دانشگاه و هزینه زندگی را دارید.

متقاضی جهت کسب ویزا دانشجوئی نیاز به اثبات توانائی لازم جهت صحبت به زبان انگلیسی در سطح دانشگاهی دارد.

متقاضی جهت کسب ویزا دانشجوئی نیاز به دریافت سهمیه دانشجوئی از طرف دانشگاه مقصد دارد.

 

آیا گرفتن رژیم غذایی، درکنار طب سوزنی خوب است؟

پس چرا طب سوزنی کنیم؟

 

 

این سئوالی است که غالبا" در ذهن ،مطرح می شود که چرا همراه طب سوزنی باید رژیم بگیریم؟

 

نکته مهم این است که طب سوزنی لاغری سوخت وساز بدن شما را بالا می برد، در نتیجه سبب کاهش وزن به دلیل افزایش سوخت می گردد. حال اگر شما دائما" با افزایش خوراک مقدار دریافت غذا را افزایش دهید،این غذا جایگزین وزن کم شده می گردد و وزن با سرعت کمتر کاهش می یا بد.چون هر چند که سوخت وساز بدن افزایش یافته ولی  دریافت غذا کاهش نیافته است .

 

حالا اگر با طب سوزنی وزن کم شود و با کنترل غذا، وزن دوباره جایگزین نگردد، با سرعتی دو برابر یک شخص عادی می توانید وزن کم کنید.

 

چاقی تا چه اندازه می تواند برای سلامتی خطرناک باشد؟

 

در بین بیماریهای قابل پیشگیری ، مرگ ناشی از چاقی مفرط، بعد از دخانیات رتبه دوم را دارد.در مجموع طول عمر افراد چاق در مقایسه با افراد غیر چاق بطور متوسط 5 الی 10 سال کمتر است.

چگونه متوجه شویم که آیا چاق هستیم و یا وزن مناسبی داریم؟

 

در واقع هر وزن غیر مناسب و غیر ایده ال را اضافه وزن و یا چاقی می گوییم. برای اندازه گیری وزن مناسب از فرمول BMI  استفاده می گردد. حجم توده بدن مساوی است با وزن(KG)تقسیم بر مجذور قد (به متر).BMIطبیعی بین 18.5الی 25 می باشد.

 

اگر وزن بالای خود را کاهش ندهیم چه بیماریهایی در انتظار ماست؟

 

شیوع  بیماریهای همراه مثلا" آسم در 25% افراد چاق، پر فشاری خون د ربیش از 30% افراد، بالا بودن قند خون در 20% افراد به دنبال عدم تحمل گلوکز ، بازگشت محتویات معده به مری (رفلاکس) در 30-20 درصد افراد ، اختلالات هورمونی در خانمها ، کبد چرب، فشار خون بالا و افزایش چربی خون که عوامل خطر برای ابتلاء به بیماریهای قلبی می باشند، کاهش اعتماد به نفس این بیماران و نارضایتی از وضعیت ظاهر خود عواملی هستند که لزوم درمان اصولی را در این افراد نشان می دهد.

 

طب سوزنی چگونه سبب کاهش وزن می شود ؟

 

طب سوزنی با کاهش اشتها و افزایش احساس سیری (تآثیر روی مرکز هیپو تالاموس مغز) بهبود حرکت روده ها و کاهش یبوست ،ایجاد آرامش ذهنی (تآثیرات ضد اضطرابی)  سبب کاهش وزن می شود. قابل ذکر است که هورمونها ی ترشح شده در هنگام اضطراب و نگرانی چاق کننده میباشند و بهبود خواب سبب کاهش وزن در کلینیک ایده آل می گردد.

 

آیا در کاهش وزن با طب سوزنی رعایت رژیم غذایی الزامی است؟

 

خیر ، در مواردی که بیمار قادر به رعایت رژیم غذایی نباشد طب سوزنی می تواند به تنهایی موثر باشد ولی با سرعت کمتر.

 

چه مدت طول می کشد تا وزن و سایز کاهش یابد؟

 

معمولا" در بیشتر افراد ، در هفته اول یا دوم درمان ، کاهش وزن و سایز آغاز می شود.

 

آیا می توان سایز را به طور موضعی با طب سوزنی کاهش داد؟

 

بله، می توان سایز قسمتهای مختلف بدن را با طب سوزنی کاهش داد و بسته به نوع چاقی متفاوت

میباشد.

 

طب سوزنی در درمان چاقی برای چه کسانی مناسب است ؟

 

    افراد با چاقی ساده

    افرا مبتلا به کمر درد یا زانو درد که نمی توانند ورزش کنندو باید وزن خود را کم کنند.

    بیماران دیابتی با وزن بالا

    بیماران چاق که اخیرا" فشار خون بالا داشته اند.

    همه کسانی که کاهش وزن می تواند علاوه بر بهبود زیبایی ظاهری در درمان مسائل پزشکی آنها نیز کمک کننده باشد.

 

آیا طب سوزنی در افرادی که درد زانو دارند و نمی توانند ورزش کنند می تواند سبب کاهش وزن گردد؟

 

بله ، بدون ورزش نیز می توان وزن خود را با طب سوزنی کاهش داد ولی با سرعت کمتر .

 

نکته این که قرار نیست بیمار تا آخر عمر هر روز طب سوزنی شود پس بهتر است یاد بگیرد که غذای خود را کنترل کند  تا دوباره آرام آرام چاق نشود.

 

لازم است  که بدانید مهمترین اقدام برای لاغر شدن افراد، علاوه بر درمان با طب سوزنی اصلاح شیوه ی زندگی و روش اصلاح تغذیه ای فرد است تا درمان ماندگارتری را بعد از رسیدن به تناسب اندام داشته باشید.

 

زیبایی بدن و داشتن تناسب اندام بدون عارضه و خطر که شما می خواستید با طب سوزنی و سایر روشهای مکمل در طب چینی امکان پذیر است .

 

مهارت و دانش مورد نیاز مترجمین

 

تسلط کامل بر هر دو زبان ( زبان مبدا و مقصد ) و آشنایی با شکل های گفتاری رایج و عامیانه، اصطلاحات و سایر ریزه کاری های آنها

 

توانایی ترجمه صحیح و روان در کنار وفاداری به اصل مطلب

 

داشتن هنر نویسندگی - ناباکوف می­گوید : استعداد نویسندگی مترجم باید در حدود استعداد کسی باشد که اثرش را ترجمه می­کند. نایدا نیز می‌گوید: کسی که نتواند اثر قابل ملاحظه‌ای بنویسد بعید است بتواند اثر قابل ملاحظه‌ی ترجمه کند.

 

    مدیریت زمان و انجام به موقع سفارشات ها

 

    داشتن دانش عمومی و تخصصی

 

    قابل اعتماد بودن و امانت داری

 

    مهارت خوب در کار با نرم افزارهای مرتبط و تایپ

 

تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل

 

علاقه مندان به شغل مترجمی باید آموزش های تخصصی در زبان مورد نظر و در خود را ببینند. در دانشگاه های کشور رشته های مترجمی زبان های انگلیسی، فرانسه و آلمانی وجود دارد. البته زبان های دیگر مانند ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و... هم در دانشگاه ها تدریس می شود که گرایش مترجمی ندارد.

درکنار دانشگاه ها، آموزش های تخصصی زبان زیادی در کشور فعالیت می کنند که افراد علاقه مند می توانند با شرکت در دوره های کامل آنها، تخصص و دانش لازم برای مترجمی را کسب کنند.

 

دستگاه لیپوماتیک ساکشن یا (N.I.L (Natational.Infrasonic.Liposcalptureچیست ؟

 

تکنیک لیپوماتیک آخرین دستاورد روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت  در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن ویا لیپولیزر است.

 

لیپوماتیک تخلیه چربی معمولا بدون نیاز به بیهوشی بوده(ولی واجب است در اتاق عمل ودر یک مرکز جراحی انجام گردد نه در مطب) وحجم زیادی از چربی فقط در یک جلسه تخلیه می شود که با کمترین ورم و کبودی، درد و باکمترین خطر ایجاد آمبولی است.

نکته مهم و قابل توجه این است که کاهش سایز تا مدتها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز میشود.

 

این تکنیک براى افرادى که قبلا ساکشن و یا لیپولیزر شده اند و بافت چربى سفت و فیبروز شده است مناسب تر از سایر روشهاى قبلى است. این دستگاه توسط سازمان غذایی دارویی آمریکا اف دى آ تایید شده است

 

درروش Lipomatic، سلول های چربی، ابتدا بصورت کاملا فیزیکى (و نه اشعه و یا حرارت )تخریب شده و توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید و سپس این چربی امولسیونه  به آرامی توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود. Lipomaticمشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگهای خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد .

 

در این روش ، معمولا کم کردن وزن قابل توجه نیست بلکه هدف تغییر سایز، حجم و فرم است . این عمل بسیار راحت و بسیارکم عارضه است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است

 

لیپوماتیک یا N.I.L یک تکنیک ثبت شده است که از هوای فشرده برای به حرکت در آوردن نوک کانولا در یک فضای 3 بعدی و حول یک محور که Nutationنام می گیرد استفاده می کند .

 

Nutation در مایع بافت چربی سبب ایجاد امواجی با فرکانس کمتر از 20 هرتز شده که ارتعاش این امواج سبب تعلیق و لیز شدن چربی گشته و به آرامی آسپیره میشود .

 

هم چنین حرکت Nutationalباعث تحریک سنتز کلاژن می شود و پوست را سفت می کند .