خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

دستگاه لیپوماتیک ساکشن یا (N.I.L (Natational.Infrasonic.Liposcalptureچیست ؟

 

تکنیک لیپوماتیک آخرین دستاورد روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت  در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن ویا لیپولیزر است.

 

لیپوماتیک تخلیه چربی معمولا بدون نیاز به بیهوشی بوده(ولی واجب است در اتاق عمل ودر یک مرکز جراحی انجام گردد نه در مطب) وحجم زیادی از چربی فقط در یک جلسه تخلیه می شود که با کمترین ورم و کبودی، درد و باکمترین خطر ایجاد آمبولی است.

نکته مهم و قابل توجه این است که کاهش سایز تا مدتها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز میشود.

 

این تکنیک براى افرادى که قبلا ساکشن و یا لیپولیزر شده اند و بافت چربى سفت و فیبروز شده است مناسب تر از سایر روشهاى قبلى است. این دستگاه توسط سازمان غذایی دارویی آمریکا اف دى آ تایید شده است

 

درروش Lipomatic، سلول های چربی، ابتدا بصورت کاملا فیزیکى (و نه اشعه و یا حرارت )تخریب شده و توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید و سپس این چربی امولسیونه  به آرامی توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود. Lipomaticمشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگهای خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد .

 

در این روش ، معمولا کم کردن وزن قابل توجه نیست بلکه هدف تغییر سایز، حجم و فرم است . این عمل بسیار راحت و بسیارکم عارضه است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است

 

لیپوماتیک یا N.I.L یک تکنیک ثبت شده است که از هوای فشرده برای به حرکت در آوردن نوک کانولا در یک فضای 3 بعدی و حول یک محور که Nutationنام می گیرد استفاده می کند .

 

Nutation در مایع بافت چربی سبب ایجاد امواجی با فرکانس کمتر از 20 هرتز شده که ارتعاش این امواج سبب تعلیق و لیز شدن چربی گشته و به آرامی آسپیره میشود .

 

هم چنین حرکت Nutationalباعث تحریک سنتز کلاژن می شود و پوست را سفت می کند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.