خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

چاقی و دستگاه های لاغری

 

یکی از اساسی ترین سوالات افراد مراجعه کننده به کلینیک اینه که:

 

چکار کنیم زود لاغر بشویم؟؟

چه  دستگاهی برای ما مناسب تره؟

کرایو لیپولیز تا چند درصد جواب میدهد؟

کویتیشن چطوری جواب می دهد؟

و......

 

خوب نکته اصلی اینه که باید بدونید:

 

1: رژیم غذایی

2: ورزش

3: دستگاه های لاغری

 

اینها مکمل هم هستند و باید کنار هم انجام بشود  حالا چه دستگاه های لاغری موضعی چه کرایو لیپولیز!!

 

چاقی  دو نوع داریم نوع اول  که مقدار چربی های ذخیره شده در سلول های چربی به قدری است، که خون بصورت کاملا طبیعی در لابلای بافت های چربی جریان دارد، با کاهش مصرف کالری  و ورزش  قابل درمان است و اگر با ورزش همراه شود تناسب اندام را نیز به دنبال خواهد داشت.

اما متاسفانه 99 درصد موارد چاقی (به ویژه در زنان)، چاقی نوع دوم یا در واقع درجاتی از سلولیت است که در نهایت نیاز به دستگاه های لاغری یا لیپوماتیک هست.

 

  بعد از دستگاه های لاغری موضعی با تکنیک آر اف و کویتیشن  جدیدترین دستگاه لاغری موضعی کرایولیپولیز است.که اینروزها در اکثر کلینیک ها یافت میشود.

که با استفاده از تکنولوژی سرما باعث کاهش سایز چربی و حذف سلول های چربی می شود. کرایولیپولیز با فرآیند سرمای منهای 11( در خیلی از مراکز منهای 10 و کمتر از منهای 11 است)درجه قسمت مورد نظر را به مدت 55 تا 90 دقیقه  سرد می شود وسلولهای چربی بدون صدمه به پوست و سایر بافتهای بدن بوسیله سلولهای ایمنی بدن حذف می شوند.

 

 لازم به ذکر است  این روش چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند بنابراین آنچه کرایو لیپولیز را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد  حذف سلول های چربی ، تعداد جلسه ی کم (یک یا حداکثر دو جلسه) ، برگشت ناپذیری و بدون درد..بیهوشی..رفت و آمدهای متوالی است.

کرایولیپولیز تاییدیه FDAرا کسب کرده است.

این دوش هیچ عارضه ای بر پوست نداردفقط ممکن است منطقه تحت درمان قرمز شود و حتی ممکن است قرمزی چندین دقیقه و یا حتی چندین ساعت طول بکشد که آن هم زود برطرف می‌شود.

در برخی مواردبی حسی خفیف یا گزگز و مورمورشدن گزارش شده که گذرا است و برطرف می‌شود.

این روش برای  بیماران راحت می باشندو حتی می‌توانند به کار روزانه بپردازند مثلا با کامپیوتر و لپ تاپ کار انجام دهند یاموسیقی گوش کنند

 

یادتون باشد:

 

اگرشاخص توده بدنی شما بیش از 30است یا اضافه ورن شما خیلی زیاد است اینکار را انجام ندهید

 

اگر مبتلا به پرخوری عصبی هستید  اینکار را انجام ندهید

 

اگرفعالیت بدنی نداریداین کار را انجام ندهید

 

اگر  افسردگی دارید این کار را انجام ندهید

 

مسمومیت و خطرات مواد شیمیایی در خانه

 

نشانه های مسمومیت بالقوه در کودکان، شامل:

 

     - اشکال در تنفس

 

     - مشکل در صحبت کردن

 

     - سرگیجه

 

     - بیهوشی

 

     - کف و یا سوزش دهان

 

     - گرفتگی عضلات

 

     - تهوع

 

     - استفراغ

 

 اگر قربانی چیزی بسیار سمی   و با سرعت عمل بلعیده باشد، ممکن است نیاز به مدیریت کمک های اولیه هر چه سریعتر داشته باشد .

 برای سرعت بخشیدن به این روند، یک نفر باید با ماموریت‌های اورژانس115 تماس بگیرد در حالی که یک نفر دیگر  اقدامات احتیاطی زیر را انجام دهد :

 

   -   اگر سم با پوست برخورد کرده باشد ، بلافاصله 30-10 دقیقه  ناحیه را  با آب گرم و صابون شستشو دهید . در صورتی که تاول وجود دارد، بلافاصله به ماموریت‌های اورژانس115 اطلاع دهید.

 

    -  اگر یک ماده سمی در چشم شما ریخته شده باشد ، چشم را به طور مداوم با آب گرم به مدت 10 دقیقه شستشو دهید.

 

    -  اگر سم استنشاق کرده باشد ، قربانی را سریعا" خارج کرده و در هوای آزاد  قرار دهید .

 

    - اگر تنفس قربانی متوقف یا کند شده و ضربان قلب ندارد، انجام CPR الزامی و با ماموریت‌های اورژانس 115تماس بگیرید .

هشدار:

 

مسمومیت با گازهای متصاعد شده از مواد شوینده در ایام نزدیک به نوروز بسیار است بنابراین باید به طور جدی از مخلوط کردن مواد شوینده با یکدیگر پرهیز شود.

 

همچنین هنگام شستشوی سطوح سرویس بهداشتی از پوشیدن دمپایی‌های ابری خودداری و هنگام خانه تکانی از نردبان‌های مقاوم و استاندارد استفاده کنید.

 

برای به حداقل رساندن هرگونه آسیب به پوست و سیستم تنفسی باید هنگام استفاده از مواد شوینده از دستکش و ماسک استفاده شود.

 

در هنگام استفاده از شوینده‌های شیمیایی و اسیدی به عنوان پاک کننده، جرم گیر و سفید کننده، استفاده از ماسک ضروری است و وجود هواکش و بازکردن پنجره‌ها و قرار گرفتن مداوم در معرض جریان هوای آزاد می‌تواند تا حد زیادی از بروز آلرژی و عوارض تنفسی در افراد جلوگیری کند

 

 

بودجه در نمایشگاه

 

در تنظیم هر بودجه ای معمولا هزینه ها در برابر درآمدها پیش بینی می شود.

اما در مورد نمایشگاه وضع فرق می کند. غالبا در نمایشگاه ها نمی توان انتظار حصول درآمد فوری داشت.

 در تنظیم بودجه نمایشگاه ها و تجهیزات نمایشگاهی و هزینه های نمایشگاه به 4 بخش تقسیم می شود:

 

-         هزینه های مستقیم

 

-         هزینه های غیرمستقیم

 

-         هزینه های تبلیغاتی

 

-         هزینه های پرسنلی

 

 

نکات مهم در طراحی غرفه

 

 

- شماره و موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه

 

- مساحت غرفه و وضعیت چهار طرف آن

 

- مشخصات کالاهای نمایشی با ذکر وزن و ابعاد آن (بروشور و عکس ها)

 

- شیوه های پذیرایی مراجعین مختلف

 

 

جمع آوری اطلاعات

 

آمار و اطلاعاتی که در مورد بازدیدکنندگان و تخصص و حوزه فعالیت و کالای مورد علاقه آن ها جمع آوری می کنید به منزله نهالی است که در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی غرس می نمایید.

یکی از روش های معمول در نمایشگاه ها ثبت اطلاعات روی کارت های مخصوص است که بعدا در دفتر مرکزی شرکت بایگانی می شود.

هر اندازه روابط عمومی قوی تر باشد احتمال موفقیت بیشتر خواهد بود فعالیت های روابط عمومی باید کمک کند که اشخاص مورد نظر به سوی غرفه شما کشیده شوند.

باید با وسایل ارتباط جمعی به گونه ای رابطه نزدیک برقرار کنید که پیش از شروع نمایشگاه اطلاعات شما در اختیار آن ها باشد.

سعی کنید بیش از دیگران پای نمایندگان مطبوعات را به غرفه خود باز نمایید به علاوه رابطه نزدیک با روابط عمومی مدیریت سازمان نمایشگاه داشته باشید و تبلیغات خود را با برنامه های تبلیغاتی سازمان نمایشگاه برنامه ریزی کنید.

 

سفره عقد و کترینگ ها

  

سفره عقد یکی از سنتی ترین سفره هایی است که پهن می شود و عروس و داماد پس از جاری شدن خطبه عقد محرم هم می شوند.

 

خدمات مجالس و تشریفات مجالس با در اختیار داشتن جدیدترین و به روزترین سفره های عقد طبق جدیدترین متد روز دنیا این توانایی را دارد که مناسب با هر سلیقه ای سفره های عقد خود را طراحی و در هر فضایی اجرا کند.

 

سفره عقد کریستال

 

سفره عقد بلور

 

سفره عقد اینه

 

سفره عقد وسط باز

 

سفره عقد سیلور

 

سفره عقد مجسمه

 

سفره عقد رزین

 

سفره عقد سنتی

 

سفره عقد مدرن

 

سفره عقد کلیسایی

 

چیدمان سفره عقد روی اب

 

چیدمان سفره عقد داخل فضای سبز

 

چیدمان سفره عقد داخل سالن

 

چیدمان سفره عقد کلیسایی

 

برگزاری عقد کلیسایی

 

 

 

 

خدمات مجالس و تشریفات مجالس در زیر به اجزای اصلی و فرعی سفره عقد اشاره میکند

سفره عقد شش جز اصلی دارد که هر کدام نمادی از ارزویی برای عروس و داماد را دارد.

 

قران مجید به نشانه مورد تائید قرار گرفتن وصلت از سوی خداوند و طلب برکات الهی می باشد.

 

اینه یکی دیگر از اجزای سفره عقد است.ایینه در سفره عقد رو به عروس و داماد قرار میگیرد تا با نگریستن در ان دلهایشان را صاف و زلال کنند

 

شمعدان یکی دیگر از اجزای سفره عقد است.که در دو سوی اینه قرار میگیرد و شمع های روشن داخل ان ها نشانه ارزوی روشنایی و گرمی است

 

جا نماز یکی دیگر از اجزای سفره عقد است که گواهی بر پای بندی عروس و داماد به اصول دین اسلام می باشد

 

کاسه نبات یکی دیگر از اجزای سفره عقد می باشدو نماد ارزوی شیرین خوشبختی است

 

تخم مرغ در سفره عقد نماد تولد و تداوم نسل است

 

فندق,گردو و بادام اجزای دیگر سفره عقد میباشند که نماد گسترده بودن سفره خوراک عروس و داماد میباشد

 

نان,پنیر,سبزی,گل,قند و عسل از دیگر اجزای سفره عقد می باشند

 

تدوین راهبرد نام تجاری


پیش از هر چیز لازم است بدانیم که نام تجاری پدیده‌ای است کل‌نگر و نباید ارزشهای نام تجاری را به صورت جداگانه تحلیل کرد بلکه باید این اجزا را مرتبط با هم نگریست و در جهت خلق نام تجاری باید تمامی اجزای ارزشی آن نام تجاری را با هم منسجم کرد به‌گونه‌ای که بین آنها هم‌افزایی ایجاد شود تا نام تجاری قدرتمندی را بنا کنند .

با تکیه بر راهکارهای زیر می‌توان تشخیص داد که چگونه باید اجزای مختلف نام تجاری را با هم پیوند زد و با خلق یک نام تجاری قدرتمند، می‌توان موضع بهینه‌ای را در ذهن مصرف‌کنندگان و بازار هدف ایجاد کرد.

برای موضع‌یابی نام تجاری از پیوند سه مؤلفه تشکیل‌دهندة نام تجاری بهره می‌بریم:

مولفه کارکردی : محصول یا خدمت چه کاری را انجام می‌دهد؟


مولفه روان‌شناختی : کدام‌یک از نیازهای انگیزشی، موقعیتی یا نقش توسط محصول یا خدمت برآورده می‌شود؟



مولفه ارزیابی کننده : نحوه ارزیابی مصرف‌کننده از نام تجاری چگونه است؟ (نام تجاری چگونه ارزیابی می شود؟)سپس با پیوند زدن و انسجام این سه مولفه، نام تجاری بنا می‌شود.



این تعریف از نام تجاری و ثبت برند از طرز تفکر مصرف‌کننده نشأت می‌گیرد، زیرا مصرف‌کننده هرکدام از این مولفه‌ها را به صورت جدا از هم نگاه نمی‌کند.

به‌عنوان مثال، یک نوشیدنی در تبلیغات چنین توصیف می‌شود که این نام تجاری از نظر کارکردی، سرشار از انرژی است. ادراک مصرف‌کننده از نام تجاری باعث می‌شود او فکر کند استفاده از آن باعث سلامت در زندگی می‌شود.

بنابراین، در این حالت مؤلفه کارکردی نام تجاری با دیدگاه روان‌شناختی ارزیابی می‌شود.

تا اینجا می‌توان گفت که به خوبی یک نام تجاری منسجم از دو مولفه خلق می‌شود که مولفه کارکردی و روان‌شناختی آن در تعامل با هم عمل می‌کنند. این دقیقاً همان مفهوم پیوند‌زدن مولفه‌های ارزشی نام تجاری است که چیزی فراتر از آن است که نام تجاری فقط در برگیرندة دو مولفه مذکور باشد.(Reynolds,1995 )

گاهی نیز ممکن است نام تجاری با بیش از یک معیار کارکردی یا روان‌شناختی ارزیابی شود.

 به عنوان مثال در مورد خمیر دندان که دارای مولفه‌های کارکردی یا روان‌شناختی ارزیابی بیشتری است، نام تجاری «کلگیت» بدین صورت عمل کرد که هم بر رفع بوی بد دهان توسط محصول تأکید کرد (که یک مولفه روان‌شناختی است و بر چیزی تأکید دارد که برای فرد اثرات اجتماعی نامطلوبی دارد) و هم بر عدم لزوم مراجعه به دندان‌پزشک تمرکز کرد.

از این رو از واژه "محافظت" استفاده کرد تا ضمن توجه به مولفه کارکردی و تأکید بر مولفه روان‌شناختی (ترس از ایجاد بوی بد دهان) بر پیوندزدن این دو مفهوم در یک چارچوب منسجم "محافظت" اشاره کند


امکان آن وجود دارد که در یک طبقه از محصول چند رقیب نام تجاری خود را به صورت منسجمی توصیف و تبلیغ کنند و بنابراین به هر دوی این مولفه‌ها توجه می‌کند

. در این حالت باید به گونه‌ای عمل کنید که در مورد نام تجاری و ثبت علائم تجاری شما ارزیابی بهتری صورت گیرد و این کاری نیست جز پیوندزدن مولفه سوم با این دو مولفه, بنابراین کلگیت برای اینکه به مصرف‌کننده در مورد ویژگی "محافظت‌کنندگی" محصول خود اطمینان بدهد ، از واژه " دوست‌داشتنی " استفاده کرده است

. بدین‌گونه با استفاده از یک بیانیه دو کلمه‌ای شامل دوست‌داشتنی و محافظت‌کنندگی هم به مولفه‌های کارکردی و روان‌شناختی توجه کرده و هم به گونه‌ای معطوف به فرایند ارزیابی‌کردن نام تجاری توسط مصرف‌کننده اشاره کرده ‌است.

از نتایج این گونه ترکیب کردن بیانیه، آن است که علاوه بر موضع‌یابی درست برای محصول، مدیران و اعضای تیم را در کسب یک دیدگاه کلی‌نگر یاری می‌دهد.

حال برای اینکه بتوان بهتر بر ذهن مصرف‌کننده اثر گذاشت و منابع را به خوبی برای این اثرگذاری به‌کار گرفت، شناخت ابعادی که نام تجاری را در ذهن مصرف‌کننده تعریف می‌کنند، ضروری به‌نظر می‌رسد.