خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

کرایولیپولیز

 

کرایولیپولیز یک روش درمانی زیبایی غیر جراحی جدید است که در آن بافت های چربی مقاوم در بدن منجمد شده و در ادامه این بافت ها بطور طبیعی توسط بدن دفع می شوند.

روش کرایولیپولیز مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است و از آن برای حذف چربی های موجود در ناحیه پهلوها، شکم و ران می توان استفاده کرد.

امروزه بیش از 1.5 میلیون کرایولیپولیز در سراسر جهان انجام شده است.

 

یکی از روش های لاغری موضعی که در کلینیک سیب سرخ استفاده می شود، کرایولیپولیز می باشد.

کرایولیپولیز یک روش غیر جراحی است که در آن بافت چربی سرد شده و انجام این کار باعث تجزیه سلول های چربی بدون وارد شدن آسیب به سلول های مجاور آن می شود.

امروزه ثابت شده این روش درمانی یک روش درمانی بی خطر و موثر برای کاهش چربی بدون نیاز به عمل جراحی است.

 

 نتایج حاصل از این روش در طول دو تا چهار ماه بطور قابل توجه در فرد بیمار مشاهده می شود و کاهش طبیعی سطح چربی را در بدن وی به همراه دارد.

 

این روش درمانی چگونه کار می کند؟

 

کرایولیپولیز بر اساس این حقیقت عمل می کند که سلول های چربی نسبت به استخراج انرژی از آنها آسیب پذیر هستند.

 

 در این حالت خاص، سرد کردن سلول های چربی می تواند آنها را از بافت اطراف خود جدا و موجب لاغری سریع شود. انجام این کار به معنی این است که روش کرایولیپولیز باعث تجزیه شدن سلول های چربی می شود، اما بر بافت های اطراف آن تاثیری ندارد.

 

هنگامی که سلول های چربی سرد شوند، این سلول ها وارد فرآیند آپوپتوزیس می شوند که در عمل این فرآیند کنترل مرگ سلول ها در بدن را بر عهده دارد.

هنگامی که آپوپتوزیس برای سلول ها اتفاق می افتد، دیواره سلول های چربی تجزیه شده و این شرایط باعث آزاد شدن لیپید (چربی) از سلول ها می شود.

 در ادامه چربی های آزاد شده از طریق سیستم لنفاوی بدن انتقال یافته و مشابه حالتی که چربی غذا از بدن خارج می شود، دفع می گردند.

 

این فرآیند به صورت تدریجی اتفاق می افتد، به این معنی که در نتیجه این شرایط فشار بیش از حد به سیستم لنفاوی بدن وارد نمی شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.