خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

سرمایه گذاری و تجارت در آمریکا

آیا نیازی هست که من نقشه کار تجاری وهدف از سرمایه گذاری آینده ام در آمریکا را برای اداره مهاجرت آمریکا فراهم نمایم؟

 

خیر.

اگرچه داشتن یک نقشه تجاری یک قسمت مهمی از دادخواست ویزای E2 می باشد، برای یک شرکت جدید، مشخص نمودن اینکه شما در آینده قصد دارید مقدار مشخصی پول سرمایه گذاری نمایید، کافی نمی باشد.

با توجه به قوانین تنظیمی قابل اجرا، بودجه های غیرمتعهد کافی محسوب نمی شوند حتی اگر شما ثابت نمایید که این میزان سرمایه (بودجه) در حساب بانکی موجود می باشد.

 

 به منظور اینکه بتوان با استانداردهای ویزای E2 و مهاجرت به آمریکا  مطابقت نمود، سرمایه ها می بایستی به صورت غیرقابل برداشت به این شرکت جدید اختصاص یابند.

 

 

چگونه می توانم به صورت غیرقابل برداشت مقدار قابل توجهی پول در یک شرکت در آمریکا سرمایه گذاری نمایم در حالی که مطمین نیستم که به من ویزای مورد نیاز برای ورود و اداره این تجارت را خواهند داد؟

 

 

قوانین به صورت مشخص بیان می دارند که قرار دادن وجوهی در یک حساب امانی ( نوعی حساب که شخص سوم نگه دارنده آن در آمریکا است) قابل قبول در نظر گرفته خواهند شد.

 

 بنابراین این روش کمک خواهد نمود که آن شخص بتواند مقدار سرمایه خود را در این حساب امانی بگذارد که به صورت غیر قابل برداشت به یک هدف ویژه ای  اختصاص داده خواهد شد.

 

 مانند خرید فضای  یک دفتر اداری یا یک مغازه، تا زمانی که احتمال دریافت ویزای E2  قابل قبول گردد.

 

 این مکانیسم قانونی این امکان را فراهم می آورد که سرمایه گذار بتواند بودجه (وجهی) اختصاصی که غیرقابل برداشت است را نشان دهد.

 در حالی که پول شخص سرمایه گذار برای مهاجرت به آمریکا محفوظ می ماند  در حالی که ویزایی را به دست نیاورده است  و همچنین آن وجوه به او بازگردانیده خواهد شد چرا که در قابل قبول شدن این احتمال موفق نشده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.