خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

تحصیلات عالیه در استرالیا

اگر شما به دنبال کار در رشته بخصوصی می گردید، با قسمت ثبت، پروانه، یا اتحادیه صنفی آن رشته شغلی که نام آنها در تارنمای اطلاعاتی شناسائی مهارت های استرالیا Australia skills recongnition فهرست شده است مراجعه کنید.


اگر دارای تحصیلاتی هستید و می خواهید از آنها در استرالیا استفاده کنید، شما می توانید با دولت ایالت و یا منطقه خود با بخش تحصیلات خارج از کشورOverseas Qualifications Unit تماس بگیرید و آنها می توانند مدارک تحصیلی شما را با مدارک تحصیلی استرالیا مقایسه می کنند و برای این کار از چهارچوب تحصیلی استرالیا استفاده می کنند. این خدمات به صورت رایگان است.

 

وزارت آموزش و پرورش، استخدام و روابط محیط کار Department of Education, Employment and Workplace Relations _ DEEWR از راه اداره آموزش بین المللی استرالیا اداره سراسری تشخیص مهارت های خارجی National Office of Overseas Skills Recognition _ AEI-NOOSR راهکارهی واطلاعاتی برای مقایسه مدارک تحصیلی گرفته شده در خارج و داخل کشور فراهم می کند.لطفا پیش از اینکه با AEI-NOOSR تماس بگیرید با واحد تحصیلات خارجی Overseas Qualification Unit تماس حاصل نمائید. 



درباره این موارد، کسانی که در خارج تعلیم دیده اند و اقامت دائم یا تابعیت استرالیا را دارند ممکن است برای پرداخت بخشی از شهریه تحصیلی یا تمامی مبلغ آن برای مطالعات تکمیلی باشند که برای برسمیت شناختن مدرک تحصیلی دانشگاهی شما که در خارج از کشور اخذ شده، در استرالیا به آن نیاز است واجد شرایط پرداخت کمک شهریه Fee_help باشند.



ارزیابی یارانه برای برنامه حرفه ای آموزش دیده شده خارجی به کسانی که دارای مدارک حرفه ای آموزش دیده در خارج از کشور و از نظر مالی در مذیقه هستند کمک می کند. تحصیلات عالیه استرالیا آن نهاد تأمین کننده کمک های مالی برای پوشش هزینه بررسی مدارک تحصیلی و امتحانات مربوط به فارغ التحصیلین دانشگاه از کشور های خارجی در برخی از رشته های تحصیلی است تا نیازمندی های لازم برای کار در استرالیا در آن رشته ها را تأمین نمایند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.