خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

برنامه شرکت در نمایشگاه ها

 

مواردی که هنگام اجاره  و غرفه سازی نمایشگاهی و حضور در نمایشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وظایف واحدها و پرسنل های  درگیر قبل از نمایشگاه:

 

1-   واحد روابط عمومی :

 

-آماده سازی و رزرو محل اقامت پرسنل در زمان نمایشگاه

-    جمع آوری بانک اطلاعاتی از مشتریان وبازارهای بالقوه و بالفعل

-    طبقه بندی جمع آوریهای بانک اطلاعات

-    ارسال پیام در 8 نوبت برای هرکدام

-    ارسال ایمیل به مشتریان قبلی و فعلی و بازارهای بالقوه هر سه روز یکبار

-    ارسال کارت دعوت حتی به همکاران و رقبا

-    درج آگهی نامه در مجلات تخصصی و محلی در صورت امکان

-    تهیه بلیت های مجانی برای مدعوین مد نظر

-  هماهنگی با واحد تولید و بازرگانی برای تهیه نمونه های کالای موردنظر جهت به نمایش درآوردن و اهدای نمونه به مراجعین

 

2-   واحد تبلیغات:

 

-  ساخت و آماده سازی ملزومات اطلاع رسانی (کارت ویزیت ، رزومه، پوستر، کاتالوگ، بروشور، سی دی مولتی مدیا، هدایای تبلیغاتی و ...)

-    آماده سازی هدایای تبلیغاتی در چند دسته برای مراجعه کنندگان عام و خاص و متخصصین

-آماده سازی وسایل پذیرایی داخل غرفه

 

3-   واحد بازرگانی:

-    بررسی تاکتیکها و تکنیکهای رقبا نسبت به شرکت در نمایشگاه

-    جمع آوری کلیه اطلاعات مورد نیاز از غرفه های رقبا و تجهیزات نمایشگاهی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.