خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

نکات مورد توجه در زمان برگزاری نمایشگاه

 

1-   غرفه آرایی زیبا و کامل باشد.

2-   ایستادن پرسنل در جاهای مشخص شده از قبل (بهترین پرسنل فروش در نمایشگاه حاضر باشند).

3-   با تبسم پذیرای مراجعه کنندگان بوده و با جدیت همراه با آرامش پاسخگو باشند.

4-   کارشناسان آماده پاسخگویی های تخصصی باشند.

5-   نیروها به هیچ عنوان در غرفه چیزی مثل آدامس یا تخمه نخورند.

6-   کشیدن سیگار مطلقا انجام نپذیرد.

7-   توجه به آرامش قسمت VIP (عدم تردد و عدم ادغام مهمانان)

8-   پذیرایی به صورت مختصر  و  غرفه سازی نمایشگاهی به صورت کامل انجام گیرد.

9-   پشت کانترهای اطلاع رسانی هیچگاه خالی نباشد.

10-  وسایل اطلاع رسانی به موقع و صحیح دراختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد.

11-   اهداء هدیه ها با برنامه ریزی قبلی صورت گیرد.

12-  پر شدن فرم های مربوط به مراجعه کنندگان

13-  هیچ سئوالی بدون پاسخ نماند و در صورت نیاز بعد از نمایشگاه و با تجهیزات نمایشگاهی پاسخ آنها اعلام یا ارسال گردد.

14- از اتلاف وقت هنگام شلوغی برای آنانی که نتیجه ای ندارند جلوگیری به عمل آید.

15- در هنگام ازدیاد مراجعه کنندگان، مخاطبان با اعمال مدیریت تقسیم بندی و پاسخگویی شوند.

 

16- آراستگی ظاهر حتما حفظ شود و دوستان داخل غرفه نهایت احترام را به همدیگر بگذارند.

 

17-در حوزه بازرگانی به شبکه های توزیع اهمیت بیشتری داده شود.

 

18- تمامی پرسنل جهت دریافت هرگونه اطلاعاتی از مراجعه کنندگان و نمایشگاه در مورد کالای رقبا و بازار آنها آماده باشند و به شکایات یا نواقص احتمالی سازمان و رقبا که از سوی بازدید کنندگان مطرح می شود توجه خاص کنند

19-  تهیه گزارش روزانه از ارتباط و برداشت ها

20-  جمع آوری کلیه اوراق ثبت شده در پایان روز و خروج آنها از غرفه.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.