خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

گواهی های آموزشی برای ترجمه ها

 

گواهی های صادره از سازمان فنی و حرفه ای / مدارک صادر شده از سازمان فنی و حرفه ای

 

الف) اصل گواهینامه‌های صادر شده از سازمان فنی و حرفه‌ای با  داشتن کد مهارت بین‌المللی، مهر برجسته سازمان و شماره سریال قابل ترجمه و تأیید است.

ب) اصل کارت مربیگری صادر شده از سازمان فنی و حرفه‌ای قابل ترجمه و تأیید ست.

 چنانچه در کارت مزبور مدرک تحصیلی ذکر شده باشد ارائه اصل آن جهت تأیید ترجمه الزامی است.

ج) اصل گواهی‌های صادر شده از مؤسسات خصوصی وابسته به سازمان فنی و حرفه‌ای قرار دارند قابل ترجمه و تأیید نیست و متقاضیان باید جهت صدور گواهی طبق «بند الف» به سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه نمایند.

 

گواهی هی آموزشی کوتاه مدت ادارات دولتی / دوره های آموزشی

 

الف) اصل گواهی‌های آموزشی صادر شده از سوی مراجع دولتی، دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی با داشتن مهر و امضاء قابل ترجمه و تأیید است.

ب) اصل گواهی‌های آموزشی‌ دوره‌‌ای و یا ساعتی در صورتی قابل ترجمه و تأیید است که در متن آن مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قید و ظهر آن توسط دفتر آموزش‌های آزاد وزارتخانه مذکور مهر و امضاء شده باشد.

ج) گواهی‌های صادر شده از مؤسسات مجاز غیر دولتی و قابل ترجمه و تأیید است.

 

د) گواهی‌های صادر شده از شرکت های خصوصی مبنی بر گذراندن دوره‌های آموزشی با ارائه روزنامه رسمی یا تصویر مصدق روزنامه رسمی که فعالیت آموزشی شرکت در آن قید شده باشد قابل ترجمه و تأیید است

 

ثبت شرکت در امارات متحده عربی


نکات کلیدی
ثبت شرکت از نوع FZE یا FZC در امارات متحده عربی

- سهامداران و مدیران می‌توانند با هر ملیتی باشند.
- اشخاص حقوقی می‌توانند به عنوان سهامدار یا مدیر انتخاب شوند.
- سهامداران و مدیران الزامی به حضور در امارات متحده عربی ندارند.
- حساب‌های بانکی و سپرده‌ها می‌توانند در کشوری غیر از امارات باشند.

تفاوت شرکت
FZE با FZC
در چیست؟

FZE: Free Zone Establishment
با یک سهامدار ثبت می‌شود.
FZC: Free Zone Company
به ۲ الی ۵ سهامدار ثبت می‌شود.

نام شرکت در راس الخیمه امارات

نام شرکت شما می‌تواند به هر زبانی انتخاب شود به شرطی که در ترجمه آن مورد خاصی نباشد، نام نمی‌تواند به گونه باشد که نشان دهد حمایت دولتی هر کشوری را داراست.

 فرایند تایید نام با توجه به نام شما می‌تواند از ۳ روز تا ۱۵ روز متغیر باشد.

مدیران

- مدیران می‌توانند با هر ملیتی باشند.

- فقط به یک مدیر احتیاج است.
- نام مدیران در اظهارنامه‌های عمومی ذکر نمی‌شود.
- بدون نیاز به انتصاب مدیران محلی
- مدیر می‌تواند یک شخصیت حقوقی یا حقیقی باشد.

سهامداران

- سهامداران  برای
ثبت شرکت ها می‌توانند با هر ملیتی باشند.
- حداقل به یک سهامدار نیاز است، سهامدار می‌تواند با مدیر یکی باشد.
- بدون محدودیت در تعداد سهامداران
- سهامداران می‌توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند.

دفتر ثبت شده : شما نیاز به یک دفتر یا یک آدرس به عنوان محل ثبت شرکت خود دارید.

نماینده در امارات : همه شرکت‌های آزاد باید نماینده‌ای در امارات متحده عربی داشته باشند.

مالیات: صفر

چه نوع شرکت‌هایی در منطقه آزاد راس الخیمه (
RAK
) ثبت می‌شوند؟

- شرکت‌های
FZC


- شرکت‌های
FZE

- شرکت‌های
IBC

 

رادیوفرکانسی، پوست شل را سفت می‌کند

 

رادیوفرکانسی (Radio Frequency) یا همان RF نوعی روش درمانی نسبتا جدید است که برای رسیدن به اهداف مختلف در علم پزشکی از آن استفاده می‌شود. یک از کاربردهای این روش درمانی، رفع افتادگی پوست در صورت و سایر نواحی بدن است.

رادیوفرکانسی پوست

 

کاربردهای رادیوفرکانسی در پوست شامل برداشتن برخی خال‌های سطحی، لک‌های سطحی، بهبود وضعیت برخی از برجستگی‌های پوستی مانند جوشگاه‌های برجسته، از بین بردن برخی از زگیل‌های مسطح، بهبود وضعیت چین‌وچروک‌های صورت و به طور کلی بهبود یا رفع هر نوع ضایعه‌ای است که پزشکان بخواهند عمل لایه‌برداری را برای آن انجام دهند.

 

 رادیوفرکا نسی می تواند پوست شل و افتاده روی گونه ها، فک پایینی و ابروها را سفت کند. ضمنا در پوست سایر قسمت های بدن مانند شکم، دست ها و پاها نیز قابل استفاده است.

 

 

 

رادیوفرکانسی چگونه پوست را سفت می کند؟

 

دستگاه رادیوفرکانسی نوعی جریان الکترومغناطیسی به پوست القا می کند و در عین حال یک اسپری خنک کننده، اپیدرم (لایه سطحی پوست) را در برابر گرمای ایجاد شده محافظت می نماید.

 

 پزشک قادر است میزان انرژی تولید شده را کنترل کند. مقاومت طبیعی پوست، حرکت الکترون ها را کند می کند، در نتیجه یک گرمای یکنواخت و مداوم در بافت های زیر سطح پوست ایجاد می شود.

 

 درم حاوی رشته های کلاژن است که به پوست قوام می بخشند. وقتی بافت درم گرم می شود، رشته های کلاژن منقبض و ضخیم شده و در نهایت بافت زیر سطح پوست سفت می شود.

 

 در طی روزها و هفته های بعد هم کلاژن جدید بوجود می آید که باز هم بر سفتی پوست می افزاید.

از آنجا که رادیوفرکانسی تاثیری بر عضلات ندارد، برای کسانی که پوستشان دچار چین و چروک های پیشرفته و افتادگی شدید است مناسب نیست

 

 

 

مقایسه رادیوفرکانسی با لیفتینگ و لیزر

 

رادیوفرکانسی یکی از بهترین روش ها برای سفت کردن پوست و اصلاح افتادگی های آن است و به همین دلیل هم همواره به عنوان جایگزینی برای عمل جراحی "فیس لیفت" مطرح می شود، زیرا هم هزینه کمتری داشته و هم دوران نقاهت بعد از عمل آن بسیار کوتاهتر است.

 

 البته باید توجه داشت که تاثیرات قابل رویت عمل لیفتینگ از رادیوفرکانسی بیشتر است. ضمنا از آنجا که رادیوفرکانسی و کرایولیپولیز تاثیری بر عضلات ندارد، برای کسانی که پوستشان دچار چین و چروک های پیشرفته و افتادگی شدید است مناسب نیست.

 

 

 

بیشترین تاثیر این روش در کسانی است که بین 30 تا 60 سال سن داشته و چروک یا افتادگی خفیف در پوست خود دارند.

 

 

 

البته بر خلاف درمان با لیزر یا نور، رادیوفرکانسی تغییری در نمای ظاهری پوست نخواهد داشت، بنابراین خطوط ظریف یا لکه های پوستی را از بین نمی برد.

 

 

 

قبل و بعد از رادیوفرکانسی چه باید کرد؟

 

تکنیک های این کار به سرعت در حال پیشرفت است و موفقیت آن به مهارت پزشک و آشنایی او با این تکنیک ها نیز بستگی دارد.

 

این روش نیاز به آمادگی خاصی از سوی بیمار ندارد. معمولا یک ساعت قبل از آن باید کرم بیحس کننده روی پوست مالیده شود.

 

بلافاصله قبل از شروع کار نیز ممکن است دارویی برای کاهش سوزش احتمالی تزریق گردد.

 

 

 

عمل بسته به سطح مورد نظر و میزان افتادگی پوست از یک تا دو ساعت ممکن است طول بکشد.

 

 

 

بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند به کار و زندگی معمول خود بازگردد. ممکن است یک یا دو ساعت مختصری قرمزی در پوست مشاهده شود، ولی ورم، خون مردگی و درد بعد از عمل نادر است.

 

 

 

عوارض رادیوفرکانسی چیست؟

 

عوارض جانبی رادیوفرکانسی شایع نیست و اگر رخ دهد موقتی و شامل تاول، سوختگی، اسکار و جوش های گذراست. ندرتا فرورفتگی های کوچک دائمی بعد از عمل گزارش شده است.

استفاده از این روش برای خانم‌های باردار، افرادی که باتری و ضربان‌سازهای قلبی دارند و کسانی که بیش از دو ایمپلنت در دندان‌هایشان وجود دارد یا پروتزهای فلزی در بدنشان کار گذاشته شده، ممنوع است

 

 

 

درمان با رادیوفرکانسی چقدر طول می کشد؟

 

درمان با رادیوفرکانسی باید با یک فاصله زمانی 3 تا 4 هفته‌ای برای 3 تا 4 جلسه انجام شود و معمولا هم بیمار در این مدت نتیجه مطلوب می‌گیرد.

 

 

 

سپس به فاصله هر 6 تا 7 ماه باید مجددا درمان تکمیلی انجام شود تا تحریک کلاژن‌سازی باقی بماند و فرد بتواند نتیجه مطلوبی که از درمانش گرفته، حفظ کند.

 

 

 

معمولا یک جلسه درمان برای افتادگی پوست کافی است. بعد از یک جلسه، فرد می تواند اثرات فوری آن را مشاهده کند، ولی اثرات کامل آن بعد از چهار تا شش ماه پدیدار می شوند، زیرا بازسازی کلاژن و تولید آن به زمان نیاز دارد. نتایج عمل تا حدود دو سال باقی می ماند.

 

 

 

انجام رادیوفرکانسی در چه کسانی ممنوع است؟

 

استفاده از این روش برای خانم‌های باردار، افرادی که باتری و ضربان‌سازهای قلبی دارند و کسانی که بیش از دو ایمپلنت در دندان‌هایشان وجود دارد یا پروتزهای فلزی در بدنشان کار گذاشته شده، ممنوع است، زیرا افزایش حرارت در ناحیه پروتز می‌تواند باعث آسیب و تخریب موضعی بافت بدن شود.

 

این افراد باید پزشک را در جریان بگذارند تا روش درمانی دیگری برای بهبود مشکل آنها به کار رود.

 

انتخاب دوربینIP

 

 

– یکپارچگی کامل:

 

یک دوربین IP  می تواند برق تغذیه دوربین، تصویر، صدا، کنترل ptz و ورودی و خروجی ها را از طریق یک کابل منتقل کند.

 این به معنای کاهش هزینه ، افزایش کاربری و ایجاد پتانسیل وسیع یکپارچگی می باشد.   

در یک دوربین اسپید دام آنالوگ شما نیازمند یک کابل مجزا برای کنترل چرخش و زوم هستید.

اگر شما نیاز به ضبط صدا هم داشته باشید نیازمند یک کابل دیگر در نصب دوربین مداربسته هم هستید.

این کابل ها علاوه بر دو کابل تصویر و تغذیه دوربین ، هزینه های زیرساخت نصب دوربین را به شدت افزایش می دهد.

علاوه بر هزینه های زیرساخت کمتر دوربین های IP این دوربین ها قابلیت یکپارچه سازی بیشتری نیز دارند.

با استفاده از پورت های ورودی و خروجی ، کنترل تردد و باز و بسته شدن گیت ها را بدون نیاز به یک اپراتور را داشته باشید.

همچنین با قابلیت پخش صدای دو طرفه ، اپراتور می تواند با شخصی که در تصویر دیده می شود صحبت کند.

علاوه بر این دوربین می تواند با تشخیص صدا اخطار خاصی را فعال و یا ضبط کردن را شروع کند.

 

 

- امنیت داخلی:

 

دوربین های IP می توانند قابلیت دسترسی های مختلف با رمزگذاری را ارائه دهند. این بدین معناست که شما می توانید مشخص کنید چه کسی بتواند کدام تصاویر را مانیتور کند و تصاویر شما از هر نظر امن خواهد ماند.

تصاویر دوربین های آنلوگ امن نیست.

 بدلیل عدم رمزگذاری یا روشی برای تشخیص هویت ، تصاویر دوربین های آنالوگ براحتی قابل سرقت و یا حتی تغییر یا جابجایی می باشند و این باعث مشکل در نظارت تصویری می شود.

علاوه بر رمزگذاری HTTPS وپشتیبانی VPN ، دوربین های IP می توانند از فیلتر های IP address و IEEE 802.1x استفاده کنند.

 

– حرکت شفاف:

 

در فروش دوربین مداربسته و دوربین های IP مشکلات اسکن Interlace را دیگر نداریم . با استفاده از سیستم اسکن Progressive ، کل تصویر در یک لحظه برداشت می شود و در نتیجه یک تصویر با کیفیت عالی بدست می آید.

تمام دوربین ها تصاویر را بصورت خطوط برداشت می کنند. بیشتر دوربین های آنالوگ از سیستم Interlace برای اسکن تصاویر استفاده می کنند.

این بدان معنی است که خطوط شماره های فرد در یک مرحله برداشت می شود و خطوط شماره ی زوج در مرحله بعد تصویر برداری می شوند.

این دو زیر مجموعه در یک تصویر با هم ترکیب می شوند. مشکل این گونه اسکن در مواقعی پیش می آید که حرکتی در تصویر

رخ دهد و ممکن است باعث تیره شدن تصویر شود.

در شکل زیر تصویر سمت راست با سیستم Progressive و تصویر سمت چپ با سیستم Interlace اسکن شده است.

 

 

آموزش کارکنان برای شرکت در نمایشگاه

 

90% از بازدید کنندگانی که دیدگاه مثبتی دارند به خاطر کارکنان است.

این کارکنان افرادی هستند که مسئول جلب مشتریان شما هستند و به طور موثر با آنها ارتباط برقرار می کنند و مشتری احتمالی به وجود می آورند.

به همین علت بسیار حائز اهمیت است که شما کارآمدترین کارکنانشرکت خود را انتخاب کنید.

اگر آنها کارمندان بخش فروش هستند باید آنها را آموزش دهید تا روش فروش را با سبک نمایشگاهی منطبق سازند.

اگر کارکنان بخش فروش نیستند در صورت داشتن آمادگی لازم و صحیح باز هم می توانند موثر عمل کنند.

 Worksheet زیر می تواند به شما کمک کند تا واجد شرایط ترین کارکنان خود را انتخاب کنید و ایده های مناسبی ارائه می کند که چگونه به طور موثر مدیریت بازدیدکنندگان غرفه خود را را برعهده بگیرید.

عناوین طرز برخورد و آیین معاشرت کارکنان غرفه مجهز کردن کارکنان غرفه ایجاد انگیزه در کارکنان غرفه = بهترین سرمایه گذاری Worksheet انتخاب کارکنان غرفه و آماده سازی طرز برخورد و آیینمعاشرت کارکنان غرفه ما اغلب از بخش جلسات قبل از نمایشگاه خود در خصوص طرز برخورد و آیین معاشرت خود طفره می رویم.

(یا گاهی تنها چیزی است که درباره آن حرف می زنیم- "چیزی ننوشید، و نهار نخورید").

 این قسمت و همچنین تجهیزات نمایشگاهی برای موفقیت حضور نمایشگاهی شما حیاتی است زیرا نتیجه بسیار محسوس است اما برای درک و درونی سازی کردن آن، باید به شکلی مثبت ارائه شود.     

 کارت شناسایی خود را در سمت راست نصب کنید تا هنگام دست دادن با بازدیدکننده به خوبی دیده شود.

   اگر پاسخ سئوالی را نمی دانید صریحا بگویید و بعد از تعیین پاسخ، از آن به عنوان بهانه ای برای ادامه و پیگیری بعد از نمایشگاه استفاده کنید.

تنها تعهداتی را قبول کنید که شما و دیگران می توانید پیگیری نمایید

- بازدیدکنندگان تعهدات کارکنان را به خاطر می سپارند، خصوصا آنهایی را که انجام نمیشوند. 

 حضور در نمایشگاه یک کار تیمیاست- کارکنان دیگر به شما وابسته هستند و شما به آنها وابسته هستید.

 فقط با مشتریان احتمالی ملاقات کنید. جمعیتی از کارکنان نمی تواند جمعیتیاز بازدیدکنندگان را جذب کند.

 لبخند بزنید- اگر لبخند بزنید 90% اوقات پاسخ لبخند را دریافت می کنید.

نمایشگاه دفتر کار دور از دفتر شماست- وقتی بازدیدکننده محیط کار شما رامی بیند، در واقع شرکت شما را می بیند و درخصوص انجام فعالیت تجاری با شما به قضاوت می نشیند.

مجهز کردن کارکنان غرفه با انجام چهار فرایند ذیل برای کارکنان غرفه خود یک "ناحیه امن" ایجاد کنید:

 1-   دخیل ساختن: 30 ثانیه سئوالاتی را آماده و تمرین کنید که با پاسخ بله یا خیر خاتمه نمی یابند

 2-   کسب مهارت: 2 دقیقه مشخص کنید که آیا یک  مشتریاحتمالی ارزش ارائه و معرفی دارد و در این صورت چه چیزی باید ارائه و معرفی شود

 3-   ارائه: 10 دقیقه فقط با توجه به  نیازهای مشتریاحتمالی نمونه کالا یا خدمات خود را ارائه کنید نه هر چیزی که می دانید. در برابرسئوالات و مخالفت های رایج آماده باشید.

 4-   بستن : 1 دقیقه کارت پیگیری مشتری احتمالی آماده است؟ در خصوص مرحله بعدی توافق کنید و بهمشتری احتمالی دیگر برسید. ایجاد انگیزه درکارکنان غرفه = بهترین سرمایه گذاری   شما برای بسیاری ازموارد در نمایشگاه هزینه صرف می کنید= برای فضای غرفه، رفت و آمد، حمل و نقل ازفرودگاه به هتل و به ساختمان نمایشگاه برای تبلیغات و ... با این حال همه این چیزها مشتری احتمالی را به غرفه شما نمی آورد و این کاری است که کارکنان غرفه شما بایدانجام دهند.

شما می توانید تنها با ارائه جوایز به 5 تن از کارکنانی که بیشترین تعداد مشتریان واجد شرایط را جذب می کنند، شمار مشتریان خود را دو برابر کنید.

اما قبل از نمایشگاه اطمینان حاصل کنید که این پاداش را به خاطر جلب مشتریان واجد شرایط به آنها اعطا می کنید.

 به این ترتیب آنها با بازدیدکنندگان زمان لازم راسپری خواهند کرد تا سئوالات مربوطه را بپرسند و اطلاعات باارزش را در اختیارکارکنان فروش شما قرار می دهند.

در غیر این صورت آنها فقط به کمیت فکر می کنند وکیفیت را کنار می گذارند.

Worksheet انتخاب کارکنان غرفه سازی نمایشگاهی و آماده سازی آیا تعداد کارکنان غرفه شما صحیح است؟

 شما برای هر 50 فوت مربع از فضای اشغال نشده خود به یک کارمند نیاز دارید.

( به worksheet  انتخاب نمایشگاه،فضای و کارکنان غرفه مراجعه کنید) آیا کارمند مناسب درغرفه خود دارید؟

یک دیدگاه خدمت رسانی ·       علاقمندی ·       غلبه بر ترس از عدم پذیرش ·       درک و آشنایی با فرایند نمایشگاهی ( دسترسی به مشتری، ایجاد ارتباط،پاسخگویی، و ثبت اطلاعات) ·       شنوندگان خوب- آیا در روش خود شیوه مشاوره ای دارند؟ ·

 

اعتماد به نفس و اطمینان – اولین تاثیر مثبت با ارائه اطلاعات دقیق در خصوص محصول حاصل می شود

آشنایی با کار در گروه و جمع- آگاهی از این نکته که زمان پول است تمرین دست یافتن بهمشتری: انواع مختلفی ازبازدیدکننده حضور دارد

- فعال،پذیرا، غیرفعال،محرک،مهربان و ...-

که باید با اکثرآنها ارتباط برقرار کرد تا گفتگو ادامه یابد.

 1-   برای جلب توجه بازدیدکنندگان چه باید بگویید؟

 (این صحبت می تواند یک دستاویز شخصی باشد یا دستاویز حرفه ای)

 2-   هنگام ایجاد ارتباط با چه موانعی روبرو هستید؟

 3-   برای حذف این مانع چه می توانید بگویید؟

 

تمرین ایجاد ارتباط:

 1-     برای ادامه گفتگو چهمی توانید بگویید؟

 ( بهترین کلمات عبارتند از: "لطفا بگویید...."- که علاقمندی شما به آنها را می رساند)

2-     چگونه می توانید نقاطاشتراک را بیابید تا با آنها ارتباط برقرار کنید؟

3-     برای تعیین واجدشرایط بودن آنها، چه چیزی را باید بدانید

تمرین پاسخگویی و عکس العمل نشان دادن:

 1-     دو یا سه مورد ازمزایای شرکت شما کدامند؟ محصولات یا خدماتی که می توانید برای برقراری ارتباط ازآنها استفاده کنید؟

الف)---------------- ب) ----------------------- ج)-----------------------

تمرین ثبت اطلاعات: 1-     به ثبت چه اطلاعاتی نیاز دارید تا بعد از نمایشگاه گفتگو را ادامه دهید ؟

 

 2-     در صدد هستید تا ازبازدیدکنندگان غرفه خود چه تعهداتی بگیرید؟

 

مترجم: شیرین شریفیان