خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا

 

هتل پورت نیچر آنتالیا Port Nature Resort

 

هتل پورت نیچر واقع در بلک انتالیا و با تور آنتالیا  به مساحتی 50000 هزار متر مربع که در 13 جولای 2014 افتتاح شده یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های بلک محسوب می شود که دارای ساحل اختصاصی وسیع شنی نیز می باشد

 

هتل دارای 612 اتاق لوکس می باشد در تیپ های مختلف همچون اتاق استاندارد و سوئیت همه اتاق ها به تجهیزات مدرن مجهز می باشند

 

که دارای یک پارک ابی بزرگ است که کودکان و گردشگران در این هتل می توانند از ان لذت ببرند

 

خدمات هتل پرت نیچریوال به صورت یوال UALL است که صبحانه ناهار شام برنامه های میان وعده غذای  دارای 7 بار در داخل و محوطه هتل دارد

 

و خدمات لوکس منحصر به فردی به گردشگران تور انتالیا ارائه می کند

 

 

تورانتالیا هتل پورت نیچر

 

آدرس هتل:

 

ترکیه انتالیا منطقه بلک

1 / 9

 

امکانات هتل:

 

رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار

 

 

امکانات تفریحی و سرگرمی:

 

 

استخر روباز

استخر سرپوشیده

سرگرمی های آبی

 پارک آبی

 استخر کودکان

 کلاب شبانه

 ساحل اختصاصی

 میز تنیس

 پینگ پنگ

 باشگاه بدنسازی

 سونا و جکوزی

 ماساژ

 ماهیگیری

 

خدمات و سرویس هتل:

 

فکس/فتوکپی , خشکشویی , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور

 

تعداد دانشگاه های استرالیا

 

استرالیا دارای 42 دانشگاه میباشد که به تفکیک هر ایالت و مهاجرت به استرالیا عبارتند از:

 

·         ایالت ACT: دارای 2 دانشگاه

 

·         ایالت NSW: دارای 12 دانشگاه

 

·         ایالت NT: دارای 1 دانشگاه

 

·         ایالت QLD: دارای 8 دانشگاه

 

·         ایالت SA: دارای 3 دانشگاه

 

·         ایالت TA: دارای 1 دانشگاه

 

·         ایالت VIC: دارای 8 دانشگاه

 

·         ایالت WA: دارای 5 دانشگاه

 

دو دانشگاه خصوصی که عبارتند از: (Bond – Notre Dame)

 

بیشتر دانشگاههای استرالیا در خارج از کشور دارای شعبه هستند.

 

7000 توافق نامه همکاری بین دانشگاههای استرالیا با بقیه دانشگاههای دنیا وجود دارد.

 

سه هدف اصلی دانشگاهها در استرالیا:

 

1- جمع آوری دانش

 

2- انتقال دانش

3- تولید دانش و کار در استرالیا

ساختمان غرفه

 

   ظاهر غرفه شما در یک نمایشگاه خارجی بیانگر چهره واقعی شماست. طرح غرفه باید به گونه ای باشد که برای شما اعتبار لازم را تحصیل نموده و بهتر است نمونه ای از هر کالا نمایش داده شود.

حتی المقدور دستگاه ها و ماشین الات نمایشی را به کار اندازید تا مردم کیفیت کار و محصول آن ها را از نزدیک ببینند.

برای طراحی غرفه، زیبایی خوب است اما ساختن و تجهیز غرفه باید در حداقل زمان ممکن صورت گیرد.

طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که توجه مردم را صرفا به کالای ارایه شده در غرفه معطوف سازد و نه به در و دیوار و سقف غرفه، چیدن کالاهای نمایشی و گلدان های تزیینی و میز و صندلی و لوازم غرفه باید به روش های مختلفی صورت گیرد تا نمای هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت به نظر آید.

 

کارکنان غرفه

 

   بهره گیری از امکانات نمایشگاهی وقتی میسر می شود که کارکنان غرفه بتوانند از هر فرصتی برای ایجاد علاقه مندی در بازدیدکنندگان استفاده نمایند.

 همه کارکنان باید اطلاعات کافی درباره کالاها داشته باشند و طرز استفاده از آن ها را بدانند و با اصطلاحات بازرگانی در مورد حمل و نقل و بسته بندی و بیمه و تعرفه های گمرکی و شرایط فروش و واگذاری نمایندگی، آشنایی داشته باشند.

کارکنان باید از محل های عمومی و تسهیلات و تاسیسات و تجهیزات نمایشگاهی از قبیل تلفن عمومی، کمک های اولیه، درمانگاه و امثال آن ها مطلع باشند.

بهتر است یکی از کارکنان مسوول حفظ نظم و نظافت کل غرفه باشد و دایما مراقب هرگونه به هم ریختگی یا کثیفی در هر نقطه از غرفه باشد.

حفظ شادابی و نشاط در کارکنان غرفه به روش های مختلف مانع از بروز هرگونه سستی و بی تفاوتی در امور جاری غرفه خواهد بود.

 

بازدید کنندگان از نمایشگاه

 

   مشتری بنا به میل شخصی و در وقت فراغت خود به نمایشگاه می آید بی آن که تحت هیچگونه فشاری باشد، آمادگی او برای شنیدن بیش از هر وقت دیگری است (حتی بیش از زمانی که برای خرید به فروشگاهی مراجعه می کند) مردم به دلایل مختلفی به نمایشگاه می آیند و مراجعه کننده باید بتواند از شرکت کنندگان حداکثر استفاده را بنماید برخی از این دلایل به شرح زیر می باشد:

 

-         مقایسه

 

-         ارزیابی

 

-         انتخاب کالا

بیانیه ماموریت در مدیریت برند

 

سازمان یا موسسه تولیدی در گام اول با تعیین ارزشهای هسته‌ای نام  تجاری ، مبنایی را برای تمام اقدامات و فعالیتهای مدیران و به‌خصوص مدیران بازاریابی مشخص می‌سازد.

 لازم به یادآوری است که در بیانیه مأموریت باید افقی بلندمدت را در نظر داشت و از همین آغاز با طرزتفکری استراتژیک به مدیریت نام تجاری مبادرت ورزید.

در حالی که ممکن است مدیریت نام و ثبت علائم تجاری تحت فشار مدیران عالی سازمان مجبور به کسب نتایج کوتاه مدت شود ( مثلاً افزایش سهم بازار در یک سال آینده) واین انتظار نه تنها باعث تقویت نام تجاری نمی ‌شود بلکه آن‌را رو به نابودی می‌برد.

این از جمله انتظاراتی است که در مورد تبلیغات هم وجود دارد و می‌تواند در عوض تثبیت، به تخریب نام تجاری منجر شود.

 

هدف : پس از اینکه بیانیه ارزشهای هسته‌ای نام تجاری را اعلام کردیم ، لازم است که برای برند هدف یا اهدافی تعیین شود که هم در راستای بیانیه ارزشهای هسته‌ای آن است و هم مبنایی اجرایی‌تر نسبت به بیانیه خواهد داشت.

با تعریف بیانیه و اهداف نام تجاری است که مدیر برند می‌تواند تعبیر شخصی خود را با دیدگاه عموم مقایسه کند و ابزاری برای کنترل داشته‌باشد و از جانب دیگر حتی با تعویض آژانس تبلیغاتی (به خصوص در مواقعی که هدف احیای مجدد برند است) بازهم از مسیر دستیابی به هدف منحرف نخواهد شد.

 

تحلیل عوامل داخلی: از آنجا که بسیاری از نامهای تجاری که شکست خورده‌اند فقط تحت تأثیر عوامل خارجی نبوده و عوامل داخلی نیز بر آن تأثیر دارند، از جمله مهم‌ترین عوامل درونی که می‌توانند بر دستیابی به هدف نام تجاری تأثیر بگذارند (جدای از عوامل سازمانی و سایر عوامل مدیریتی) نگرش و دیدگاه اعضای تیم است که روی نام تجاری کار می‌کنند.

 لازم است بررسی شود که آیا همه اعضای تیم دیدگاهی سازگار با ارزشهای هسته‌ای نام تجاری دارند.

از این رو لازم است که یک گروه مستقل، دیدگاه اعضا را درباره ارزشها بررسی کنند.

 به روشنی پیدا است که بیانیه ارزشها و اهداف نام تجاری باید سرلوحه تمامی اعضای گروه قرار گیرد.

 

تحلیل عوامل خارجی: از آنجا که مشتریان از مهم‌ترین عوامل خارجی هستند که حتی بیانیه ارزشها و اهداف نام تجاری در راستای نیاز آنها و توجه به الزامات بازار هدف تنظیم شده‌است، باید با تحقیقات بازار گسترده، ارزشهای مشتریان و نیازهای آنان را به صورتی دقیق شناسایی و تجزیه و تحلیل کرد تا هم از ارزشهای بازار هدف آگاهی یابیم و هم اطمینان یابیم که استراتژی‌های گذشته توانسته‌اند به خوبی ارزشهای نام تجاری را به مصرف‌کنندگان انتقال دهند.

 

تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی: در گام بعد، مدیریت نام تجاری و ثبت برند  در موسسه تولیدی با ترکیب کردن توانائیها ، شایستگی‌ها و مهارتهای اعضای تیم برند و عوامل خارجی اثرگذار بر آن ، به تدوین استراتژی‌هایی که در چارچوب بیانیه ارزشها و اهداف نام تجاری هستند، خواهد پرداخت.

دی ای چرناتونی(DE Chernatony) مک ویلیام (MC William) به منظور تدوین استراتژی برند روشی را ارائه کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان به تدوین وانتخاب استراتژی متناسب با شرایط و مقتضیات مبادرت ورزید.

 البته پیش از به‌کارگیری این روش لازم است که با انجام تحقیقات بازار به ارزیابی جایگاه نام تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان پرداخت و سپس بنابر شرایط اقتضائی نام تجاری در هر کدام از مؤلفه‌ها و جایگاه آن در ماتریس تعریف شده، استراتژی مناسب را تدوین کرد.

 

لیپوماتیک چیست ؟

 

روش لیپوماتیک جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر است.

 

محققان همیشه در جهت اصلاح مشکلات روشهای قبلی مانند لیزرلیپولیز و لیپوساکشن و کرایولیپولیز بفکر ابداع و تولید دستگاهی بودند که علاوه بر راحت تر بودن ،بیخطر تر و کم عارضه تر هم باشند و اما لیپوماتیک روشی کاملا سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی بوده وحجم زیادی از چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همراه با کمترین ورم و کبودی، درد و بدون خطر ایجاد آمبولی است.

این روش نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن آن نیزکمک می کند. نکته مهم و جالب این است که کاهش سایز تا مدتها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز میشود.

 

ورزش و تغییر سبک وشیوه زندگى کمک به حفظ سایز بدن می کند.

بدلیل عدم استفاده از لیزر و عدم ایجاد حرارت در بافت چربى امکان فیبروز در بافت زیر پوست بسیار کم است و به این علت انتخاب دستگاه و عمل لیپوماتیک براى شکم خانمهایی که تاکنون زایمان نداشته اند مناسب تر است ، همچنین این روش براى افرادى که قبلا ساکشن و یا لیپولیزر شده اند و بافت چربى سفت و فیبروز شده است مناسب تر از سایر روشهاى قبلى است.

این دستگاه که توسط سازمان غذایی دارویی آمریکا اف دى آ تایید شده است ، سیستمی قابل اعتماد اثبات شده است که با روشی بی خطر و موثر و دقیق، این امکان را می دهد که حجمی از چربی های موضعی را بردارد .

 

درروش Lipomatic، سلول های چربی، ابتدا بروش کاملا فیزیکى و نه اشعه و یا حرارت تخریب شده ( توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید) و سپس این چربی امولسفیه به آرامی برای پیکر بندی بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود.

 Lipomaticمشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگهای خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد .

در این روش هدف، معمولا کم کردن وزن نیست بلکه تغییر سایز، حجم و فرم است . این عمل بسیار راحت و بدون عارضه است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است