خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

رعایت معیارهایی برای حضور بهتر در نمایشگاه

 

 

-         تعیین اولویت های مناسب برای حضور در نمایشگاه.

 

-         تخمین، تعیین و تامین فضای لازم برای غرفه.

 

-         طراحی هنرمندانه غرفه و دوری از تزیینات زاید.

 

-         نمایش چشمگیر کالا در غرفه حتی الامکان به صورت سه بعدی

 

-         غرفه سازی نمایشگاهی نه ویترین است و نه تابلوی نقاشی، بنابراین آرایش آن بایستی به شکلی باشد که پیام رسان، گیرا و گویای اهداف شرکت از تولید محصول باشد.

 

-     تجهیز غرفه بایستی بر اساس فکر، تجربه و هنر باشد.

بنابراین هماهنگی میان رنگ ها، کالاها و دیوارها در تجهیز غرفه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

-      از آویختن کاتالوگ، جعبه، پوستر به دیوار غرفه حتی الامکان پرهیز گردد.

 

-         ظاهر غرفه باید بازدیدکنندگان را جلب کند.

 

-         ماهیت و اهداف شرکت باید در نحوه تزیین مشخص باشد.

 

-         همه وسایل مرتب بوده و به آسانی در دسترس قرار داشته باشد.

 

-         محل نمایش و تجهیزات نمایشگاهی باید به طوری باشد که همه به طور یکسان آن را ببینند.

 

-         پرهیز از انباشت کالا در غرفه.

 

 

هدف از شرکت در نمایشگاه

 

هدف اصلی از شرکت در هر نمایشگاه داخلی و خارجی، در کوتاه مدت یا درازمدت افزایش فروش تولیدات یا خدمات است.

 گاهی نیز اهداف دیگری از قبیل مقاصد سیاسی و فرهنگی برای برگزاری یا شرکت در نمایشگاهی عنوان می شود.

هدف هر چه باشد برگزاری یک نمایشگاه بازرگانی موفق و اصولی می تواند زمینه های لازم برای گسترش مناسب سیاسی و فرهنگی و اقتصادی مورد نظر را فراهم آورد.

 

اگر هدف اصلی شما فروش فوری کالاست، بهتر است در نمایشگاه های تخصصی شرکت کنید، یا خود اقدام به برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی بنمایید، برای اهداف بلندمدت و نفوذ در بازارهای جدید و همچنین یافتن نماینده تجاری شرکت در نمایشگاه های عمومی و بین المللی که همه ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود راه متداول و خوبی است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.