خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

روش جدید مهاجرت به کانادا در کمتر از ۱ سال

 

مهندسان، سرمایه گذاران، صاحبان بیزینس و تجارت، پزشکان و داروسازان، صاحبان رستوران ها، هتلداران، هنرمندان و … می توانند از طریق این روش مهاجرت به کانادا  در کمتر از یک سال و بدون نیاز به ارایه مدرک زبان در هنگام تشکیل فایل، برای خود و خانوادشان اقامت کانادا را دریافت نمایند.

 

متقاضیان می توانند با ارایه مدارک بیزینسی، کاری و یا تخصصی خود از طریق برنامه تخصصی بریتیش کلمبیا (British Columbia Skilled Workers) و تنها با پرداخت ۱۲۵٫۰۰۰ دلار کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

 

با استفاده از روش تخصصی بریتیش کلمبیا که از زیر مجموعه های روش های مهارتی بریتیش کلمبیا (British Columbia Skilled Immigration Stream) می باشد، شما می توانید در کمتر از ۱ سال به کانادا مهاجرت نمایید.

 

در این روش شرکت ها بر اساس توانایی های شما کارفرمایی در کانادا پیدا کرده که به تخصص شما نیاز داشته باشد.

سپس درخواست شما جهت مهاجرت به کانادا به اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا ارسال می شود. پس از دریافت تاییدیه های لازم، شرکت همزمان هم برای دریافت ویزا و هم برای اقامت در کانادا دایم شما و خانوادتان اقدام خواهد کرد.

 

هزینه های کلی این روش ۱۲۵٫۰۰۰ دلار کانادا بوده که به چندین بخش تقسیم شده و شامل حق الوکاله شرکت نیز می شود.

ریز هزینه ها و نحوه پرداخت در زمان مشاوه حضوری به متقاضی اعلام خواهد شد.

 

به دلیل پیچیدگی های این روش و سختی پیدا کردن کارفرمایی که نیاز به تخصص متقاضی در این استان دارد، شرکت ها که روش تخصصی استان بریتیش کلمبیا را در اختیار متقاضیان در ایران قرار داده و این برنامه در حال حاضر سریع ترین روش کسب اقامت کانادا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.