خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

برنامه مهاجرت تجاری فدرال

برنامه فدرال مهاجرت تجاری طراحی شده است تا افرادی را به کانادا (هر استان به جز کبک) جذب کند که دارای تجربه تجارت و مدیریت باشند و از این طریق بتوانند به صورت موثر و موفق به توسعه اقتصادی کانادا کمک ‌کنند.

 درخواست کنندگانی که تمایل به اقامت در مونترال یا شهر دیگری در استان کبک و یا مهاجرت به کانادا  دارند بایستی بر اساس شرایط گزینش استان کبک بررسی شوند.

 

اگر شما دارای تجربه تجاری / مدیریتی هستید و دارای سرمایه خالص نسبتاً بالایی می‌باشید، می‌توانید برای ویزای اقامت دائم کانادا  از طریق یکی از زیر برنامه مهاجرت دسته تجاری اقذام نمایید:

 

    برنامه خود اشتغالی:

 

برای حائز بودن شرایط خود اشتغالی، شما باید علاقمند و توانمند به ایجاد حرفه تخصصی شخصی به عنوان یک کشاورز، ورزشکار یا صنعتگر باشید تا به این طریق برای امرار معاش خود و افراد خانواده تان درآمد کسب نمایید.

 

برنامه ویزای استارت آپ:

 

برای واجد شرایط بودن از طریق این برنامه شما باید ابتدا ثابت کنید که بیزتس شما با سرمایه کذاریهای سازمانهای مشخص شده سرمایه گذار و اقامت در کانادا حمایت شده است.

 

برنامه سرمایه گذاری: این برنامه بسته شده است.

 

برای دارا بودن شرایط یک سرمایه گذار شما باید دارای سرمایه خالص حداقل ۱،۶۰۰،۰۰۰  دلار کانادا باشید، تجربه مدیریتی داشته باشید و علاقمند به انجام یک سرمایه گذاری تضمین شده به میزان  ۸۰۰،۰۰۰  دلار کانادا باشید.

 

 

برنامه کارآفرینی: این برنامه بسته شده است.

 

    برای حائز بودن شرایط کارآفرینی، ‌باید دارای یک سرمایه خالص معادل حداقل  ۳۰۰،۰۰۰   دلار کانادا باشید و قادر به تاسیس و سرمایه گذاری و یا خرید یک تجارت در کانادا باشید که سبب به کار گماشتن کارمندانی در کانادا شود.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.