خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

سفر به مارماریس

یکی‌ از محبوب‌ترین سواحل ترکیه با دارا بودن مناظر زیبا با کوه‌های پوشیده شده از کاج، سواحل شنی، آب های فیروزه ای‌، و معماری تاریخی، شهر و تور مارماریس است.

این استراحتگاه ساحلی در قسمت جنوب شرقی ترکیه واقع شده و دارای بندر کروز خیره کننده، ورزش‌های آبی‌، ماجراجویی، غذا خوری‌های فوق‌العاده، و شب زنده داری فرصت استثنایی برای استفاده از مارماریس، بهشت مسافران است.

در مارماریس برای هر نوع سلیقه تفریحات زیادی برای انجام و مکان‌های دیدنی بسیار وجود دارد.

 

شما می توانید با راه رفتن در امتداد خیابان‌های سنگ فرش شده و بازدید از معماری قدیمی، مغازه‌ها و کافه ها و قلعه سلطان سلیمان که به قرن ۱۶ بر میگردد، لذت ببرید.

 

سواحل خلیجی و آب های شفاف مارماریس را به مکانی ایده‌آل برای غواصی، اسکی روی آب، موج سواری و دیگر فعالیت‌های آبی‌ تبدیل کرده است.

همچنین شما می توانید از تورهای قایق سواری برای کاوش در خلیج و روستاهای اطراف استفاده کنید.

با استفاده از اسب می‌توان به جنگل‌های سرسبز کاج، باغ‌های پرتقال و روستاهای سنتی و سواحل بکر و آبشار‌های درمانی و خیره کننده سری بزنید.

 در ضمن نباید گشت و گذار با جیپ را برای داشتنی توری پر هیجان نادیده گرفت. تور ماماریس پیشنهادی رد نشدنی است!

مارماریس دارای پارک آبی‌ برای تمام سنین و خانواده‌ها و همچنین حمام ترکی برای آرامش اعصاب می باشد.

 اگر زمان شما زیاد است و می‌خواهید تجربه‌های بیشتری کسب کنید، می توانید تور آنتالیا و به مکان‌هایی‌ مانند دالیان، افسوز، پاموکاله و جزیره‌ کلوپاترا سری بزنید.

 برای بازدید از اطراف مارماریس هم می توانید از تاکسی و مینی بوس استفاده کنید.

 

 کلاب های شبانه در مارماریس یکی‌ از جاذبه‌های هیجان انگیز است. همچنین صد‌ها رستوران و غذا خوری‌ خوب با غذاهای دل چسب در سرتاسر آن قرار دارد.

 

بهتر است که سالن های نمایش، غذاها و رقص های ترکی را از دست ندهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.