خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

مزایای استفاده از دوربین های speed dome

 

دارا بودن ضریب امنیتی بالا و کاربری فوق العاده این نوع دوربینها است و این نوع دوربین ها در مراکزی که نیاز به امنیت بالا و وضوح تصویر بالا دارند استفاده می شود.

 یکی از مزایای مهم دوربین های speed dome که در محیط های باز مورد استفاده قرار میگیرند ، گردش 360 درجه آنها است.

به صورتیکه تمامی زاویه دید صد در صد را برای اپراتور به وجود می آورد. این گردش 360 درجه ای دوربین بصورت رفت و برگشت نمی باشد و از میکروسوئیچ استفاده نمی شود و دوربین در این شکل فضای کمتری را تحت پوشش ندارد.

اپراتور می تواند با بعد از نصب دوربین مداربسته  کنترل نرم افزاری این نوع دوربین ها زاویه چرخش را کنترل نماید و در حالت اتومات این دوربین ها امکانات نرم افزاری بسیار خوبی دارند و می توان برای تک تک دوربین ها برنامه ریزی و دستورات جداگانه ای انتخاب کرد.

در این حالت کاربر می تواند نقطه های مورد اهمیت را در تصویر انتخاب نماید و میزان زوم دوربین را هم مشخص نماید و دوربین را استارت کند.

 دوربین بصورت شبانه روزی تصاویر را مرور و ذخیره می نماید. دیگر خصوصیات این دوربین ها قدرت زوم بالا که تاثیر مستقیمی در کیفیت را دارد می باشد .

 

حداکثر زوم قابل تشخیص 37 ایکس زوم واقعی این مدل از دوربینهاست و 200 ایکس زوم دیجیتال که رابطه معکوس با کیفیت دوربین دارد را میتوان از مزیایای ان دوربینها به شمار رود .

یکی دیگر از خصوصیات مهم دوربین های مدار بسته speed dome وجود هیتر و فن اتومات در داخل محفظه فوقانی دوربین می باشد که در شرایط جوی نامناسب شروع به کار می کنند.

فن سیستم باعث جلوگیری از اتفاقاتی نظیر سوختن و فروش دوربین مداربسته ، نویز تصویر ، آب شدن سیم و کابل داخل دوربین ناشی از گرمای بالا و پارازیت تولیدی مدارهای الکتریکی دوربین که در تصویر بوجود می آید می باشد .

 هیتر دستگاه همچنین با عمل کردن اتوماتیک مانع از یخ زدگی بخش های مختلف دوربین می شود، این اتوماسیون به دوربین مداربسته کمک می کند تا سرمای زیر 20 درجه و گرمای بالای 60 درجه را به خوبی و بدون نقص تحمل کند.

از دیگر مشخصات دوربین های اسپید دام کیفیت تصویر و وضوح بالا آنها می توان نام برد.

 این دوربین های مدار بسته دوربین های روز و شب هستند، که در روز با استفاده از نور خورشید تصویر رنگی و در شب با استفاده از نور محیط می توان تصویری رنگی و واضح استفاده کرد و در غیر اینصورت در تاریکی تصویری سیاه و سفید مشاهده می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.