خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

هتل های کوش آداسی

کوش آداسی در ۷۱ کیلومتری شهرستان آیدین مرکز استان آیدین قرار داشته و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است.

 این شهرستان که از شمال با سلجوق و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری ترکیه از جمله ازمیر ، افس ، مریم آنا ، میلت ، دیدیم ، پاموک کاله ، تور مارماریس  و بدروم قرار دارد .

 در کوش آداسی ۲ اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت ۶۵۰ قایق وجود دارد .

از بندر کوش آداسی در فصلهای بهار و تابستان (از اویل آوریل الی ۲۰ اکتبر) سفرهای منظم قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود.

این سفرها در ماههای زمستان به صورت چارتر صورت می گیرد .

 در بندر و در هر ساعت از روز ، تورهای تفریحی با قایق های مسافربر انجام می گیرد. قایق های تفریحی نیز که تورهای آبی را برگزار می کنند در بندر مستقر می باشند. از طریق جاده زمینی و مسیر دریایی می توان به کوش آداسی رفت و آمد نمود .

  بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می باشد که نزدیکترین فرودگاه به آن ، فرودگاه ازمیر است.

 

 

بواسطه تفریحات کوش آداسی ، این شهر پر از گردشگرانی ست که تعطیلات خود را در هتلهای کوش آداسی سپری میکنند .

هتل های کوش آداسی با پراکندگی جغرافیایی در سراسر شهرستان کوش آداسی در نوار ساحلی دریای اژه ، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب  گسترش پیدا کرده است .

هتلهای مجلل ساخته شده در سواحل کوش آداسی یکی از شاخص های بارز رشد گردشگری در کوش آداسی محسوب می شود .

از ویژگی های هتلهای کوش آداسی این است که مراکز اقامتی کوش آداسی برخلاف سایر نقاط ترکیه به خدمات آل و اولترا آل  اما با هزینه های ارزان و حداقل ، شهرت دارد !!!

مسافرخانه ها ، هتل های دوستاره ، هتل های سه ستاره ،هتل های چهارستاره ،هتل پنج ستاره ، بوتیک هتل ، هتل های پنج ستاره آل ، هتل های پنج ستاره یو آل کوش آداسی همانطور که ذکر شد با هر بودجه و سلیقه ای سازگار است .

 

هتلهای کوش اداسی  از نظر  نزدیکی به  جذابیتهای موجود در تور کوش آداسی یعنی استفاده از سواحل ترکیه ، نمایشگاههای بازرگانی کوش آداسی ، مراکز خرید کوش آداسی ، اماکن تاریخی کوش آداسی  و قابل دسترس بودن با یکدیگر رقابت می نمایند و مسافرین تور کوش آداسی نیز با توجه به هدف خود از سفر و هزینه قابل پرداخت از این هتل ها استفاده می نمایند.

 

امکانات هتل های کوش آداسی بستگی به درجه و نوع هتل های کوش آداسی متفاوت است .

 امکانات پذیرایی هتلهای کوش آداسی و تور بدروم نیز مانند اکثر نقاط ترکیه وجهان شامل : فقط اقامت   B=bed، اقامت با صبحانه یا بی بی BB=bed and breakfast ، اقامت با صبحانه ویکی از وعده های غذایی نهار یا شام یا هاف بورد یا اچ بی HB=half board ، اقامت با صبحانه نهار وشام یا فول بورد یا اف بی FB=full board،اقامت باضافه صبحانه ،نهار ،شام ، میان وعده ،عصرانه ،میوه ،نوشیدنی های ساخت ترکیه تا دوازده شب یا آل اینکلوسیو ALL=all inclusive،اقامت باضافه صبحانه ،نهار ،شام ،میانوعده ،عصرانه،میوه ،دسر ،نوشیدنی ساخت ترکیه ،نوشیدنی بین المللی و پذیرای 24ساعته یا اولترا آل اینکلوسیو یا یو آل می باشدU ALL =ultra all inclusiveمی باشد.

 

البته ورزشهای آبی ، استخر و پارکهای آبی از ویژگیهای منحصر بفردیست که فقط آنرا بصورت یکجا در هتلهای کوش آداسی می توان مشاهده نمود .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.