خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

تشریفات چیست ؟

 

 استفاده از موسسه های تشریفات و خدمات مجالس ، تقریبا از سال 1380 به بعد در کشور ما رایج گردید.

بدین ترتیب که زوج های جوان یا به عبارت دیگر عروس و دامادها به اینگونه موسسات مراجعه می کنند و برگزاری مراسم عروسی خود را به آنها می سپارند.

آیتم هایی که می توان ضمن مراجعه به این موسسات از آنها بهره مند گردید، عبارت است از :کرایه باغ ، باغ تالار یا محل برگزاری مراسم ، تزیین محل برگزاری مراسم ، تهیه غذا ، تهیه سفره عقد ، گل آرایی مراسم ، تهیه میوه ، کیک و شیرینی مراسم ، معرفی گروه موسیقی و گروه عکاس و فیلمبردار، تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس ، معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس .

 

شما می توانید تمامی موارد فوق را که ذکر گردید ، به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید و یا هر یک از موارد فوق را با یک موسسه تشریفاتی هماهنگ نمایید .

 البته در صورتی که تک تک موارد را به یک موسسه خدمات مجالس بسپارید ، می بایست که بودجه تان را به خوبی مدیریت نمایید، زیرا این حالت برایتان کمی گران تمام می شود.

 اما اگر تمامی موارد فوق را به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید ، به نفع شماست ولی می بایست که حتما به کار آن موسسه ایمان داشته باشید .

 در بررسی کار یک موسسه تشریفاتی رسم بر این است که زوج های جوان به محل جشن دیگر زوج ها می روند و بدین ترتیب می توانند ادعاهای موسسه تشریفاتی را به بوته آزمایش بگذارند.

حال ببینیم که وظیفه یک موسسه خدمات و تشریفات مجالس در ارتباط با مراسم عروسی چیست :

 

مدیریت پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان

مدیریت چک کردن میزهای مدعوین

مدیریت پرسنل پذیرایی و نظافت

هماهنگی و مدیریت طراح ها و دیزاینرها

ایجاد هماهنگی بین کلیه پرسنل موزیک ، فیلم برداری و کترینگ

مدیریت پرسنل آشپزخانه

هماهنگی امور مربوط به باغ یا سالن

مدیریت سیستم سرو شام عروسی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.