خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

چگونه برای ویزای E2 می توان واجد شرایط گردید؟

 

 

برای اینکه شخص متقاصی برای ویزای E2 مورد صلاحیت قرار بگیرد، می بایستی شرایط زیر را دارا باشد:

 ۱. تابعیت: شخص متقاضی می بایست از اتباع کشوری باشد که عضو معاهده با کشور آمریکا می باشد.

در صورتی که از این موضوع مطمین نمی باشید، شما می توانید با وکلای مهاجرت به آمریکا مشورت نمایید تا در رابطه از مو قعیت کشور خود اطلاعاتی به دست آورید.

 ۲. سرمایه: شخص متقاضی می بایستی مبلغ قابل توجهی در یک تجارت آمریکایی سرمایه گذاری نماید. میزان دقیق این مبلغ به نوع تجارت و مکان آن بستگی دارد.

 

 ۳.سمت: ویزای E2 برای هر نوع کارمند یک تجارت خارجی، وجود ندارد.

 

 شخص متقاضی می بایست خود آن تجارت را اداره و کنترل نماید و یا اینکه سمت های مدیریتی مشخصی را دارا باشد.

 به طور کلی، در صورتی که شخص متقاضی به میزان قابل توجهی پول یا دارایی را در یک موسسه یا شرکتی که در حال انجام تجارت در امریکا است، سرمایه گذاری نماید، به عنوان متقاضی ویزای E2  شناخته خواهد شد.

سرمایه گذاری باید در خطر باشد به این معنا که ممکن است که تجارت از دست برود و این سرمایه گذاری می بایستی با هدف ایجاد منفعت و ایجاد شغل در آمریکا صورت پذیرد.

 

میزان سرمایه:

 

سرمایه گذاران می بایستی مبلغ قابل توجهی سرمایه گذاری نمایند تا بتوانند ویزای E2 را به دست آورند.

سرمایه گذاری می تواند به صورت ایجاد یک شرکت و یا به صورت تزریق نمودن وجوهی در یک شرکت موجود، انجام بپذیرد.

 مقامات مهاجرتی به میزان وجوهی که سرمایه گذاری شده است توجه خواهند نمود تا اطمینان حاصل نمایند که متقاضی امکان این را داشته تا شاهد موفقیت سرمایه گذاری باشد و اینکه شخص  متقاضی بتواند سمت هدایتگری و توسعه گری آن شرکت را به عهده بگیرد.

 

آیا باید ۱ میلیون دلار در یک شرکت تجاری سرمایه گذاری نمایم تا ویزای E2 را به من بدهند؟

 

خیر. بیشتر مردم روند ویزای E2 را با ویزای سرمایه گذاری گرین کارت EB5 اشتباه می گیرند. ویزای EB5 که در دسته بندی گرین کارت قرار دارد، دادخواست ویزای مهاجرت به آمریکا  است، که در صورت قبولی، به شخص سرمایه گذار اقامت دایم قانونی خواهند داد.

برای ویزای E2 مقدار قابل توجهی سرمایه مورد نیاز می باشد. قوانین تنظیمی مقدار سرمایه مشخصی را بیان نمی دارند بر خلاف دسته بندی های ویزای EB5، اگرچه که آنها تستی را فراهم می نمایند که مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این تست با نام تست نسبی-تناسبی اسم گذاری شده است و دارای عناصر زیر می باشد:

 

۱. آیا میزان سرمایه گذاری ضروری می باشد در ارتباط با کل هزینه خرید یک شرکت تاسیس شده یا ایجاد یک نوع شرکت با توجه به شرایط.

 

۲. آیا میزان سرمایه گذاری به میزان کافی می باشد، که مسولیت مالی که شخص سرمایه گذار نسبت به عملکرد موفق شرکت دارد، را تضمین نماید، و

 

۳. آیا میزان سرمایه به میزان قابل اهمیتی است که سرمایه گذار عضو معاهده را در جهت توسعه و اداره موفقیت آمیز آن شرکت پشتیبانی نماید.

 به طور کلی، هر چقدر قیمت شرکت پایین تر باشد، میزان سرمایه باید بالا باشد تا به صورت نسبی بتوان این نوع سرمایه گذاری را سرمایه گذاری قابل توجهی در نظر گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.