خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

اماکن تفریحی آنتالیا

 

اماکن تفریحی آنتالیا شامل پارک‌های آنتالیا ، شهربازی‌های آنتالیا و فروشگاه‌های آنتالیا می‌شود. با توجه به زمانی که برای دیدن اماکن تفریحی آنتالیا و دیدنی‌های آنتالیا خواهید گذاشت، می‌توانید مکان‌های بیشتری را در کنار یکدیگر ببینید.

همه اینها بستگی به هتل اقامت شما در آنتالیا دارد.

هتل‌های آنتالیا بیشتر در شهر آنتالیا و چهار منطقه توریستی آنتالیا به نام‌های کمر آنتالیا، بلک آنتالیا، لارا آنتالیا و سیده آنتالیا قرار دارند که هر کدام با توجه به دوری و نزدیکی و تعداد مکان‌های تفریحی، جاذبه‌ها و جاهای تفریحی آنتالیا که مخصوص به خودشان است دارند.

 بسیاری از توریست‌ها سعی می‌کنند که هتل محل اقامتشان را نزدیک یکی از اماکن تفریحی آنتالیا بگیرند تا بتوانند به طور کامل از انها استفاده کنند.

 

پارک‌های آنتالیا

 

برای کسانی که به ورزش‌های ابی علاقه دارند، پارک‌های ابی آنتالیا مرکز توجه انها در بین اماکن تفریحی آنتالیا است.

بیشتر هتل‌ها مخصوصاً اگر در یک هتل 5 ستاره آنتالیا اقامت کرده باشید، دارای پارک ابی هستند. پارک آبی تروی آنتالیا که بزرگترین پارک آبی مدیترانه است در بین اماکن تفریحی آنتالیا قرار دارد.

این پارک در هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا است و برای عموم ازاد است.‌ اکواپارک آنتالیا و اکوالند آنتالیا نیز در شهر آنتالیا قرار دارند و طرفداران زیادی نیز در بین توریست‌ها پیدا کرده اند.

 

 

شهربازی‌های آنتالیا

 

اگر می‌خواهید با خانواده به تور آنتالیا سفر کنید، شهربازی‌های آنتالیا مکان مناسب‌تری برای شما است. مخصوصاً اگر کودکی هم همراه خود برای دیدن اماکن تفریحی آنتالیا با خود می‌برید.

اکتور پارک آنتالیا یکی از بهترین اماکن تفریحی آنتالیا است که خانواده‌ها علاقه زیادی به حضور در ان دارند. یکی از بهترین اماکن تفریحی آنتالیا که بزرگترها هم می‌توانند به راحتی به ان وارد شوند و از وسایل بی نظیر ان استفاده کنند

سوار شدن به رولرکوستر بزرگ آکتور پارک آنتالیا یکی از بهترین تفریحات شما خواهد بود. برای حفظ اکتورپارک در بین اماکن تفریحی آنتالیا به شدت به امنیت و لذت این رولرکوستر توجه شده است.

دینو پارک و پارک دلفین‌ها هم جزو اماکن تفریحی آنتالیا هستند که برای بازدید و خوشگذرانی گزینه مناسبی برای کودکان هستند.

 

فروشگاه‌های آنتالیا

 

برای کسانی که دنبال اماکن تفریحی  و تور آنتالیا هستند، خرید از فروشگاه‌های آنتالیا نیز مهم است. خیابان جمهوریت و خیابان ایشیک لار به موازات خیابان جمهوریت، جزو بزرگترین مراکز خرید لباس و کیف و کفش هستند.

خیابان اتاترک آنتالیا با داشتن رستوران‌ها و کافه‌های زیاد، نه تنها جزو اماکن تفریحی آنتالیا است، بلکه فروشگاه‌های زیادی نیز در این خیابان وجود دارد.

فروشگاه‌های ارزان آنتالیا را در دو منطقه کمر آنتالیا و لارا آنتالیا می‌توانید پیدا کنید. مرکز خرید دیپو آنتالیا که یکی از بهترین فروشگاه‌های آنتالیا است در لارا آنتالیا قرار گرفته است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحرررررررررررررر یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:54 http://maloosak.69.mu

بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی خوبیییییییی دارین
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.