خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

اطلاعات مفید درباره لیزر تریا

 

- با توجه به هزینه های گزاف درمان موهای زاید صورت و بدن توسط لیزرهای کلینیکی، و همینطور هزینه و درد سرهای اپیلاسیون و بند انداختن موها، و تراشیدن مادام العمر، استفاده از لیزر تریا کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 

- فولیکول هایی که توسط لیزر تریا 4X غیرفعال می شوند هرگز رشد نخواهند کرد.

 

- بر خلاف لیزرهای کلینیکی برای رفع موهای زائد، برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به استفاده از عینک مخصوص نیست. زیرا تنها در صورتی که سر لیزر کاملا به درستی روی پوست قرار گیرد اشعه لیزر ساطع می شود، و در غیر این صورت صدای بوق "خطا" را خواهید شنید.

 

- مزیت دیگر این دستگاه سبک بودن و قابل شارژ بودن آن است. قبل از شروع به استفاده دستگاه را شارژ کنید. سپس از شارژر جدا کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید.

 

- تریا که اولین و تنها دستگاه خانگی حذف موهای زائد با تکنولوزی لیزر می باشد، دارای قطعه مصرفی نبوده و برخلاف دستگاه های آی پی ال خانگی، نیازی به تعویض و جایگزینی قطعه یا کارتریج در تریا وجود ندارد.

 

- تریا 4X  قابلیت ساطع کردن شات نامحدود برای مصرف شخصی را دارا می باشد.

 

- سرعت استفاده از تریا 4X  بالا بوده و این دستگاه نسبت به نسخه قبلی لیزر موهای زائد تریا، 4 برابر سرعت بیشتری دارد.

 

- لیزر مو باعث ریزش موی شما به صورت ناگهانی نمی شود. بعد از اولین جلسه درمان هیچ تغییر قابل رویتی روی مو مشاهده نخواهید کرد.

 

- برخی کاربران ممکن است هنگام استفاده از دستگاه احساس ناراحتی، گرما، یا حس سوزن سوزن شدن داشته باشند. زمانی که مقدار موها کاهش یابد، حساسیت نیز کاهش خواهد یافت.

 

- برای کسب بهترین نتیجه، به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قدرت تحمل داشته باشید بالاترین سطح درمان را به کار برید.

 

- نتایج استفاده از تریا 4X به صورت ذیل خواهد بود:

 

1. بعد از اولین استفاده از لیزر: در برخی موارد، برخی کاربران قرمزی ملایمی تجربه می‌کنند که به سرعت در عرض ۲۴ ساعت از بین می‌روند.

 

2. بعد از ماه اول: تحقیقات کلینیکی تا ۷۰% کاهش رویش مو را تنها پس از دوبار استفاده از لیزر نشان داده‌اند.

 

3. بعد از دو الی سه ماه: رویش مجدد موها به تدریج کمرنگ تر و کندتر می‌شود. شما کاهش محسوسی در مقدار رشد مجدد موهای زائد بدن خود به ویژه در قسمت‌هایی که رشد موها زیاد است مشاهده خواهید کرد.

 

4. بعد از سه ماه: دیگر از فولیکول هایی که توسط لیزر از بین برنده موهای زائد 4X تریا غیرفعال شده بودند مو رشد نمی‌کند. کار با لیزر تریا 4X را برای قسمت‌هایی که نیاز به درمان بیشتر دارند ادامه دهید تا زمانی که پوستتان نرم و لطیف شود و برای همیشه از عذاب اصلاح با تیغ و موم و … رهایی یابید.

 

رنگ های مناسب:

 

    قهوه ای روشن

    قهوه ای مایل به زرد و خاکستری

    عاجی

    سفید

 

 

رنگ های نامناسب:

 

    قهوه ای تیره یا مشکی

    قهوه ای متوسط

 

 

رنگ پوستتان را بررسی کنید

 

لیزر تریا 4x تنها برای پوستهای با رنگ روشن تا متوسط و موهای با رنگ متوسط تا سیاه در رفع موهای زائد در نظر گرفته شده است.

 

این دستگاه لیزر خانگی بر روی موهای سفید، خاکستری و بلوند روشن تاثیر ندارد. اگر رنگ پوست شما در دسته رنگهای نامناسب که در جدول بالا مشاهده می شود قرار دارد، در اینصورت از دستگاه لیزر خانگی تریا 4x  استفاده نکنید. (قفل دستگاه در این شرایط باز نخواهد شد.)

 

مناطق قابل استفاده:

 

تمام اعضای صورت و بدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.