خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

عوارض و مشکلات ناشی از لیپوماتیک

 

خطرات بیهوشی  در کلینیک سعادت اباد با بکارگیری سیاستهای درمانی وکادر مجرب شاهد به حداقل رسیده است.

 

کبود شدگی

 

کبود شدگی به دنبال تخلیه چربی با لیپوماتیک کمتر از سایر روش‌های تخلیه چربی است. اگرچه، هرچه حجم چربی تخلیه شده بیشتر باشد، ریسک کبود شدگی، بیشتر خواهد بود. احتمال و میزان کبودی از فردی به فرد دیگر متغیر است.

 

درد و تورم

 

درد و تورم به دلیل واکنش التهابی به ترومای ناشی از تخلیه چربی ممکن است اتفاق افتد و ۵ تا ۱۰ روز بعد از درمان افزایش یابد. هرچه روش انجام درمان لیپوماتیک کم تهاجمی‌تر باشد درد و تورم پس از آن بیشتر خواهد بود.

 

خارش

 

خارش نواحی درمان شده، چند روز بعد از تخلیه چربی ممکن است به عنوان بخشی از فرآیند عادی بهبود اتفاق افتد. برای بهبود این حالت، می‌توان از تجویز داروهای ضد خارش استفاده کرد.تغییر در حس پوست که ممکن است باقی بماند .

 

عفونت

 

عفونت ممکن است پس از هر عمل جراحی اتفاق می افتد و ممکن است پس از لیپوماتیک نیز رخ دهد. برخی از پزشکان تجویز آنتی بیوتیک به همه بیماران تحت لیپوماتیک اما پزشکان دیگر نمی کنند. گاهی اوقات ، عفونت ممکن است جدی یا تهدید کننده زندگی باشد .احتمال عفونت در روش لیپوماتیک با بکار گیری اطاق عمل استریل وپیشرفته کلینیک سعادت اباد دیده نشده است.بنابراین با انتخاب درست وانجام عمل لیپوماتیک در اطاق عمل پیشرفته سعادت اباد ،به گرفتن بهترین نتیجه کمک کنید.

 

آمبولی

 

آمبولی ممکن است هنگامی که چربی سست است و در طول عمل  از طریق رگ های خونی پاره ( شکسته )وارد خون  شود رخ می دهد . نشانه های آمبولی ریوی (لخته چربی در ریه ها) ممکن است تنگی نفس یا اشکال در تنفس باشد .اگر شما علائم و نشانه های آمبولی چربی پس از لیپوساکشن را دیدید ، مهم است که پزشک خود را سریعا با خبر سازید .ترومبوز ورید عمقی، عوارض قلبی و ریوی در لیپوماتیک نسبت به لیپولیزر یا سایر روشهای سنتی قدیمی کمتر دیده شده ویا می توان ادعا کرد ما در کلینیک سعادت اباد با ازمایشات قبل عمل وبررسی های لازم با انتخاب درست بیماران جلوی این عوارض را گرفته ایم.انتخاب درست بیمار در کلینیک سعادت اباد و حضور پزشکان مجرب ریسک عوارض لیپوماتیک را به صفر نزدیک کرده است.

آسیب به ساختارهای عمیق تر مانند اعصاب، رگهای خونی ، عضلات ، ریه ها و ارگان های شکمی در لیپوماتیک  نسبت به سایر روشهای برداشت چربی کمتر است ومی توان گفت ما در کلینیک سعادت اباد با بکارگیری سیاستهای درمانی وکادر مجرب شاهد این عوارض نبوده ایم.

ترومبوز ورید عمقی، عوارض قلبی و ریوی در لیپوماتیک نسبت به لیپولیزر یا سایر روشهای سنتی قدیمی کمتر دیده شده ویا می توان ادعا کرد ما در کلینیک سعادت اباد با ازمایشات قبل عمل وبررسی های لازم با انتخاب درست بیماران جلوی این عوارض را گرفته ایم.

تجمع مایع که بعد ۱ هفته از بین میرود.

 

ضعف و سرگیجه

 

بیماران ممکن است احساس سرگیجه مختصری را در صبح روز بعد از تخلیه چربی، تجربه نمایند که معمولاً به هنگام درآوردن لباسها و یا تغییر وضعیت سریع از حالت نشسته به ایستاده رخ می‌دهد. در این حالت بیمار باید سریعاً در حالت نشسته یا درازکش قرار بگیرد.

 

حالت تهوع

 

تهوع و استفراغ از جمله عوارض جانبی هستند که ممکن است پس از تخلیه چربی رخ دهند. تهوع می‌تواند با آنتی بیوتیک‌ها، لورازپام یا بی‌حس کننده‌های موضعی ایجاد شود.

 

بی‌نظمی‌های قاعدگی

 

بی‌نظمی‌های قاعدگی ممکن است برای یک ماه یا بیشتر بعد از تخلیه چربی اتفاق افتد. تاخیر یا تسریع قاعدگی ماهانه عارضه جانبی هر عملی می‌تواند باشد.

 

بالا رفتن دما

 

بالا رفتن دما در طول ۴۸ ساعت اول پس از عمل نتیجه طبیعی واکنش بدن به ترومای ناشی از تخلیه چربی در عمل لیپوماتیک است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.