خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

انتقال چربی در جراحی ها لاغری

 

(Lipostructuring lipofilling ، انتقال چربی) با استفاده از سرم غنی شده عوامل رشد و سلول های بنیادی

 

پیوند چربی برای دهه ها با درجات مختلفی از موفقیت استفاده می شده است که بسیاری از جراحان پیوند چربی از خود بیمار را غیرقابل پیش بینی و بهترین معرفی کرده اند (گزارش ها حاکی از ۳۰-۹۰% بقای پیوند می باشند) بافت مشمول آسیب غیرخونی می شود تا رگ های خونی، رشد کنند (آنژیوژنز)

نمایش نتایج وابسته به روش های برداشت، فرآوری و تزریق دوباره می باشند.

عواملی که به رشد رگ ها در پیوند کمک می کنند مانند (عوامل رشد، سلول های بنیادی و سلول های احیا کننده) ADRCها( سلول های مشتق شده از بافت چربی می باشند) که در بافت چربی، به صورت فراوان یافت می شوند.

سیستمی که ما استفاده با لیپوماتیک می کنیم ترکیبی از بهترین فن آوری های موجود در جهان امروز است.

 

برداشت چربی

فن آوری لیپوماتیک کاملا از اشکال سنتی لیپوساکشن، متفاوت با لیپوماتیک شما می توانید در چند روز بهبود یابید و دیگر نگران جای زخم و کبودی نیز نخواهید بود.

 

آماده سازی چربی بدون رگ از خود بیمار

شرکت CETURI بزرگترین تولید کننده ی جهان در زمینه ی محصولات مبتنی بر داروهای احیا کننده می باشد. سیستم Pure Graft در زمینه ی دیالیز و لیپودیالیز گرافت چربی و از بین بردن ناخالصی که در لیپوساکشن تجمع می کنند، پیشرو بوده و یک گرافت چربی تمیز و غلیظ را در حدود ۱۵ دقیقه تولید می کند. بافت دو بار با ۱۵۰mL محلول پردازش شسته می شود. پلاسمای غنی شده با فاکتورهای رشد و سلولهای بنیادی می تواند به پیوند چربی پیش از تزریق دوباره، اضافه شود. سیستم به صورت زیر است:

سریع، پردازش ۵۰-۲۵۰mL در ۱۵ دقیقه

آسان: بدون سانتریفوژ

پاکیزه: حذف آلودگی

کنسانتره: حذف مایعات، مانند سانتریفوژ

استریل: سیستم بسته

برداشت پلاسمای حاوی فاکتورهای رشد و سلول های بنیادی

سیستم غلظت MARROWSTIM- کیت مینی MARROWSTIM (BIOMET بیولوژیک)

سیستم غلظت Marrowstim از یک تکنولوژی تایید شده برای غلیظ کردن سلول های بنیادی قدرتمند که با سوزن آسپیراسیون Marrowstim به دست می آیند، استفاده می کند. این کیت کاربرپسند تمام اجزای مورد نیاز را برای به دست آوردن سلول های بنیادی غلیظ، ارائه می دهد. با سوزن آسپیراسیون طراحی شده، مغز استخوان به دست می آید و در سیستم غلظت مینی Marrowstim انحصاری قرار می گیرد. غلیظ کردن سلول های هسته ای آسپیره شده و سپس در غنی سازی پیوند چربی، استفاده می شود.

مغز استخوان حاوی سلول های بنیادی مزانشیمی می باشد که قادر به تکثیر تعداد بافت های مختلف سخت و نرم می باشد. با استفاده از فن آوری Marrowstim، این سلول ها می توانند در نقطه ی بیماری فرد، متمرکز شوند.

سپس سلول های چربی و بنیادی در لیپوماتیک، به نقاط مختلف سراسر باسن،-سینه و..تزریق شده تا به آن از نظر شکل و حجم زیباتر سازد. پس از عمل، بیمار از داروهای آنتی بیوتیک، مسکن و ضدالتهاب استفاده می کند.

از همین فن آوری می توان در تمام نقاط بدن استفاده نمود:

جوانسازی صورت

بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن چانه، لب یا گونه ها

زیباسازی سینه

عدم تقارن سینه

ترمیم نقص در بافت نرم

مشکلات دست و صورت

بزرگ کردن اندام های جنسی خارجی

در PRFM (ماتریس پلاکت فیبر غنی شده) به عنوان یک روش جایگزین، سلول های بنیادی از خون به دست آمده و از طریق سانتریفوژ، پردازش می شوند. وقتی که پلاکت ها فعال شدند، عامل رشد منتشر می شود. ما ترجیح می دهیم که از PRFM برای بزرگ کردن نواحی کوچکتر مانند لب، گونه یا چانه استفاده کنیم. به این ترتیب این روش بسیار ارزانتر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.