خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

لیپوماتیک باسن

 

بدن افراد از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که تمام انها در کنار هم قرار می گیرند و شکل ظاهری فرد را تشکیل می دهند .

 

این اجزا ء نسبت به هم دارای تقارن و سایز مناسب می باشند که اگر یکی از آنها دچار چاقی یا لاغری بیش از حد شود تناسسب اندام فرد به هم میخورد و خلل در زیبایی آن بوجود می اید .

 

ممکن است فرد بصورت کلی دچار چاقی شود که این نوع چاقی باز هم قابل تحمل تر است برای فرد اما در بعضی از مواقع به دلایل مختلف ممکن است که فقط قسمت هایی از بدن افراد چربی را در خود جمع کند و به مرور شکل ظاهری بدی را به نمایش بگذارد .

معمولا یکی از قسمت هایی که در افراد بصورت موضعی دچار چاقی می شود و تجمع چربی در آن ناحیه بیشتر است ناحیه باسن می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی اندام ( تناسب اندام ) و نحوه لباس پوشیدن آنها دارد .

چربی تجمع یافته بیشتر از هورمون های استروژن که توسط بیضه در آقایان و تخمدان ها در خانم ها تولید می شود ، ناشی می شود .

 

 زیر این هورمون وظیفه تنظیم چربی و شکل دهی و فرم دهی ان را به عهده دارد . اختلال در این هورمون سبب تجمع بیش از حد چربی در ناحیه باسن و زشت شدن بافت باسن می شود .

 روش های متفاوتی برای از بین بردن چربی ، فرم دهی باسن و جلوگیری از تجمع این چربی ها وجود دارد از قبیل تحرک های موضعی ، استفاده از داروهای لاغری و جراحی زیبایی ، اما یکی از بهترین روش ها و کم خطر ترین آنها استفاده از لیپوماتیک ( لپوماتیک باسن ) می باشد .

 شاید عدهای از مردم از روش لیپوماتیک اگاهی نداشته بااشند که توضیح مختصری درباره جراحی لیپوماتیک خواهیم داد.

از لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های اضافی بدن و یا تخریب چربی بدن استفاده می شود که این کار توسط دستگاه ساکشن صورت می گیرد .

عمل لیپوماتیک از روش های قدیمی تر بسیار کارآمد تر و بهتر می باشد و کاربرد های بهتری برای از بین بردن چربی دارد .

 

 لاغری باسن با لیپوماتیک و بطور کلی لاغری با لیپوماتیک دارای تاییدیه از سازمان غذایی آمریکا می باشد .

 عمل لیپوماتیک باسن و یا لاغری باسن با لیپوماتیک با استفاده از امواجی به نام امواج اینتراسونیک و همچنین با ارتعاشات و نوسانات باعث جدا شدن چربی ها از همدیگر میشود و از طریق دستگاه ساکشن از بدن فرد خارج میشود.

 یکی از بهترین مزایای روش لیپوماتیک باسن این می باشد که به دلیل اینکه چربی ها را از زیر پوست تخلیه میکند باعث سفت شدن پوست فرد می شود و از شل شدن و افتادگی پوست بعد از جراحی لیپوماتیک پوست جلوگیری میکند .

در عمل لیپوماتیک باسن ابتدا فرد بی حسی موضعی می گیرد و بعد از آن سوراخی را جراح زیبایی در سطح پوست ایجاد می کند و لوله بسیار نازکی از آن داخل پوست می کند .

 این لوله امواج اینفراسونیک را همراه با vibration و nutation به خدمت گرفته و سبب میشود بدون هیچ گونه عارضه ای بافت چربی باسن در قسمت اتصال به همدگیر از هم جدا شود وبافت چربی بصورت سالم از طریق ساکشن از بدن خارج شود.

چربی ساکشن شده قابلیت این را دارا است که در نواحی مورد دلخواه فرد جهت حجم دهی تزریق شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.