خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

لیپوماتیک و تاثیر آن در لاغری ران ها

 

یکی از معضلاتی که این روزها افراد با آن سر و کار دارند چاقی می باشد که موجب بوجود آمدن مشکلات زیادی در افراد می شود از قبیل ناراحتی های قلبی و عروقی تا کم توانی های حرکتی و ...

چاقی ممکن است در افراد با توجه نوع ژنتیک آنها بصورت موضعی بوجود بیاید ، یعنی ممکن است فرد فقط در نواحی شکم و پهلو یا فقط در قسمت پایین تنه چاق باشد و سایر قسمت های بدن بصورت طبیعی و بدون چربی باشد .

 

یکی از نواحی که در چاقی های موضعی بیشتر مورد شکایت قرار میگیرد بخصوص در خانم ها ، ران ها می باشد .

 علت عمده چاقی ران ها هورمون استروژن می باشد که این هورمون معروف به هورمون زنانه در بدن می باشد .

 

استروژن ها هم در بدن مردان و هم در بدن زنان قرار دارند و وظیفه انها تقسیم و توضیع چربی در بافت های بدن می باشد و فرم زنانه به انها می دهد .

علت دیگر چاقی ران ها کم تحرکی ، داشتن رژیم غذایی نامناسب و حتی عوامل ارثی می باشد .

افراد برای درمان این چربی ها معمولا از روش های گوناگون استفاده می کنند که شامل ورزش و فعالیت های بدنی برای موضع مورد نظر ، داشتن رژیم غذایی مناسب و حتی استفاده از انواع داروهای گیاهی و شیمیای و عمل های زیبایی (لاغری با لیپوماتیک) می باشد .

 

 اما امروزه روشی ابداع گشته به نام لیپوماتیک که معمولا بازدهی بالایی داشته و عوارض عمل های جراحی زیبایی را نیز در بر ندارد .

عمل جراحی لیپوماتیک ( لاغری با لیپوماتیک ) یکی از روش های تخریب چربی می باشد که بعنوان جدید ترین روش شناخته شده است و با تمامی روش های از بین بردن چربی متفاوت می باشد مانند جراحی زیبایی لیزر لیپولیز و ساکشن و... تمامی تحقیقات دانشمندان و پزشکان برای از بین بردن چربی در این می باشد که یک روشی بوجود آورند که کامل شده ی روش های قبلی مانند لیزر لیپولیز و لیپوساکشن و... باشد

گه با پدیدار شدن روش لیپوماتیک این تحقیقات کامل شد .

 روش لیپوماتیک علاوه بر اینکه بسیار کم خطر تر و راحت تر نسبت به روش های دیگر است ، کاملا بصورت سرپایی و بدون بیهوشی می باشد و عوارض لیپوماتیک بسیار کم بوده بصورتی که کمترین ورم و کبودی و همچنین درد را به جا می گذارد که با تمام شدن دوران نقاهت آن هم برطرف خواهد شد

 

 یکی از مزایای لیپوماتیک این می باشد که خطر آمبولی در بیماران را به حداقل رسانده. از دیگر مزایای لیپوماتیک می توان گفت که این عمل نتها باعث شل شدن و افتادگی پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن پوست شما کمک خواهد کرد .

 

عمل جراحی لیپوماتیک برای بیشتر اعضای بدن استفاده می شود مانند لیپوماتیک ران ،عمل جراحی لیپوماتیک باسن ، عمل لیپوماتیک شکم ، جراحی لیپوماتیک پهلو و...

 

 با انجام جراحی لیپوماتیک ران کاهش ساز فرد تا مدتها بعد از عمل جراحی ادامه خواهد داشت و باعث رفع سلولیت خواهد شد عمل لیپوماتیک ران به این صورت می باشد که از امواج اینفراسونیک ، vibration و nutation استفاده می کند و چربی های ران ها را در محل اتصال از هم جدا می کند .و توسط عمل ساکشن این بافت چربی را بصورت کاملا سالم از بدن خارج می کند .

 

معمولا چربی خارج شده از ران را در سایر قسمت ها می توان برای حجم دهی و زیبایی تزریق کرد و این بستگی به خواست خود فرد دارد .

 در روش لاغری ران با لیپوماتیک تمامی سلول های چربی در قسمت ران اول تخریب می شود آن هم به روش کاملا فیزیکی و اشعه یا حرارت در آن نقشی ندارد شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بصورت فیزیکی چطور است؟

 

تخریب چربی ها در روش عمل لیپوماتیک ران بصورت فیزیکی به نحوی می باشد که با حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید و چربی توسط دستگاه از بدن خارج خواهد شد .

 این روش بسیار کم خطر می باشد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود در نتیجه عوارض بیهوشی را نیز برای فرد به همراه ندارد .بعد از انجام لاغری ران با لیپوماتیک به سرعت و بعد از گذشت 24 ساعت فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود باز گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.